Unohtunut selkäsauna

MuistojenVanki

Katselin äskettäin xtuben videoita. Siellä tuli vastaan sellainen juttu, jossa aikuinen mies istui jakkaralla ja piteli polvellaan toista aikuista miestä ja piiskasi tämän pakaroita kämmenellään. Miehet olivat minusta saman kokoisia ja saman ikäisiä, mutta se piiskattava oli selvästi hätää kärsimässä. Minusta hän yritti etää selkäsaunan antamista, mutta ei onnistunut siinä.

Tuo video toi mieleeni asian nuoruudestani, jonka olin täysin unohtanut. Luultavasti tuon piiskaajan paita oli se laukaiseva tekijä. Minua vanhemmalla veljelläni on ollut samanlainen vihreänruskea paita joskus nuorena. Ja minä olen ollut kerran pakarat paljaana hänen polvillaan ja koura mäjähteli kipeästi. Toimitus kesti kauan, monta minuttia. Karkuun yritin, mutta ei siitä mitenkään irti päässyt.

Kauan tuo tapahtuma on ollut unholassa, mutta tuo vido nosti sen muuistiin. Hyvin harvakseltaan tulee mieleen joitakin tapahtumia, jotka ovat unohtuneet, mutta yllättäen palaavat mieleen. Hyvin harvoin, ehkä keskimäärin kerran vuodessa.

4

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aidosti-kohtuudella

      Laita linkki videoon. En ole vielä tavannut oikeaa läiskimistä, jos ei oteta huomioon niitä tosi raakoja sidonnassa olevien hakkauksia.

      • MuistojenVanki

        http://www.xtube.com/video-watch/Spanked-OTK-2154
        Saattaapa olla että tämä video ei ollenkaan sinua miellytä. Minusta näyttää, että tuo piiskattava on itse suostunut riisumaan ja puolittain vapaaehtoisena mennyt polvelle "tyrkylle".

        Minua puhutteli tuo paidan samanlaisuus ja tuttu tilanne. Ei veli mikään korsto ollut, mutta voimaa sillä oli enemmän kuin kuvittelin. Kun veli oli kunnon otteen saanut, niin ei siitä enää karkuun päässyt. Itse olin luultavasti 16 v ja veli pari vuotta vanhempi. Sen muistan, että veli puhui piiskaamisesta, ei suinkaan selkäsaunasta tai tappelusta. Sellainen puhe hävetti.

        Saattoihan tuo olla ennen vanhaan hyvinkin yleistä että isoveli antoi isän kädestä. Se oli tehokas tapa pitää pikkuveli ruodussa.


    • rfgtgh

      Ageez barbershop/ butt whoopin time

      Tässä ainakin on tosi kyseessä. Olisko ihan työnantaja tarttunut toimeen? Minkähän vuoksi aikuinen mies saa remmiä ja vielä yleisön nähden?

      • rfgtgh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe