Kaksinnaiminen Thaimaassa?

Naimaikäinen

Minulla on kaksi tyttöystävää Thaimaassa. He eivät tiedä toisistaan. Toinen asuu Pattayalla ja toinen Chiang Maissa. Miten tarkkaan avioliitot Thaimaassa rekisteröidään, eli olisiko minun mahdollista mennä naimisiin molempien tyttöjen kanssa? Kenelläkään kokemusta?

Kertoisin siis molemmille asuvani puolet vuodesta Suomessa mutta todellisuudessa vain matkustelisin noiden kahden kaupungin väliä. Jään pian eläkkeelle joten tämä onnistuisi ihan hyvin.

7

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JatkaSamaanTyyliin

Miksi naimisiin pitäisi päästä?

• Sitä minäkin ihmettelen. Taitaa olla trollausta. Taas.

• onnistuukutenSuomessakin

Tarjoo papille parit, niin kirjoittaa sulle esteettömyystodistuksia useampiakin. Jätä päivämäärät blankoiksi.

Tai kysele Sika Amalian poikaystäviltä tarkemmat neuvot, nehän tuota täällä Suomessa tekevät, voi olla kuusikin vaimoa, kun kamelia ei enää pääse pukittamaan.

• MyösNaimaHaluinen

Miksi et tee niinkuin minä.
      Minulla on myös kaksi tyttöystävää ja he tietävät toisistaan.
      Vietämme aikaa siis kolmestaan.

• säälittäviä

Joo, ei mitään naimisia omaksi . Ne on käyttökaluja. Siksihän sä siellä oot. Et oo saanu kunnollista muijaa Suomesta.

• Gospodinx

On aivan mahdollista, että teostasi seuraa kosto!!. Millainen se on, sitä en tiedä ....???. Kokemusta on!

• sepallusauki

Kuka sieltä nyt vakimuijaa hakee. Pelkkää höyläämistä paikalliseen puskaan vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      125
      1714
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1014
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe