Minulla on kaksi tyttöystävää Thaimaassa. He eivät tiedä toisistaan. Toinen asuu Pattayalla ja toinen Chiang Maissa. Miten tarkkaan avioliitot Thaimaassa rekisteröidään, eli olisiko minun mahdollista mennä naimisiin molempien tyttöjen kanssa? Kenelläkään kokemusta?
Kertoisin siis molemmille asuvani puolet vuodesta Suomessa mutta todellisuudessa vain matkustelisin noiden kahden kaupungin väliä. Jään pian eläkkeelle joten tämä onnistuisi ihan hyvin.
Kaksinnaiminen Thaimaassa?
7
599
Vastaukset
- JatkaSamaanTyyliin
Miksi naimisiin pitäisi päästä?
- onnistuukutenSuomessakin
Tarjoo papille parit, niin kirjoittaa sulle esteettömyystodistuksia useampiakin. Jätä päivämäärät blankoiksi.
Tai kysele Sika Amalian poikaystäviltä tarkemmat neuvot, nehän tuota täällä Suomessa tekevät, voi olla kuusikin vaimoa, kun kamelia ei enää pääse pukittamaan. - MyösNaimaHaluinen
Miksi et tee niinkuin minä.
Minulla on myös kaksi tyttöystävää ja he tietävät toisistaan.
Vietämme aikaa siis kolmestaan. - säälittäviä
Joo, ei mitään naimisia omaksi . Ne on käyttökaluja. Siksihän sä siellä oot. Et oo saanu kunnollista muijaa Suomesta.
- Gospodinx
On aivan mahdollista, että teostasi seuraa kosto!!. Millainen se on, sitä en tiedä ....???. Kokemusta on!
- sepallusauki
Kuka sieltä nyt vakimuijaa hakee. Pelkkää höyläämistä paikalliseen puskaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415448Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624289NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673911Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.791269- 3281115
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831