Minulla on kaksi tyttöystävää Thaimaassa. He eivät tiedä toisistaan. Toinen asuu Pattayalla ja toinen Chiang Maissa. Miten tarkkaan avioliitot Thaimaassa rekisteröidään, eli olisiko minun mahdollista mennä naimisiin molempien tyttöjen kanssa? Kenelläkään kokemusta?
Kertoisin siis molemmille asuvani puolet vuodesta Suomessa mutta todellisuudessa vain matkustelisin noiden kahden kaupungin väliä. Jään pian eläkkeelle joten tämä onnistuisi ihan hyvin.
Kaksinnaiminen Thaimaassa?
7
602
Vastaukset
- JatkaSamaanTyyliin
Miksi naimisiin pitäisi päästä?
- onnistuukutenSuomessakin
Tarjoo papille parit, niin kirjoittaa sulle esteettömyystodistuksia useampiakin. Jätä päivämäärät blankoiksi.
Tai kysele Sika Amalian poikaystäviltä tarkemmat neuvot, nehän tuota täällä Suomessa tekevät, voi olla kuusikin vaimoa, kun kamelia ei enää pääse pukittamaan. - MyösNaimaHaluinen
Miksi et tee niinkuin minä.
Minulla on myös kaksi tyttöystävää ja he tietävät toisistaan.
Vietämme aikaa siis kolmestaan. - säälittäviä
Joo, ei mitään naimisia omaksi . Ne on käyttökaluja. Siksihän sä siellä oot. Et oo saanu kunnollista muijaa Suomesta.
- Gospodinx
On aivan mahdollista, että teostasi seuraa kosto!!. Millainen se on, sitä en tiedä ....???. Kokemusta on!
- sepallusauki
Kuka sieltä nyt vakimuijaa hakee. Pelkkää höyläämistä paikalliseen puskaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754301
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans974022Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282014
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1371696- 561682