Hiljainen metsän omistaja

oottellaan

Pistetään hinta kohilleen rupee puu liikkuumaan

Ei mulla muuta

7

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4455565

Luin avaajan kanssa luultavasti saman artikkelin. Taisi olla maininta, että näitä hiljaisia on noin 13 %. Ihmekö tuo, kun puun reaalihinnat on tulleet alaspäin yhtäsoittoa 80-luvulta lähtien. Jos sama tahti jatkuu on em. hiljaiset nukahtaneet lopullisesti 10 vuoden päästä ja lopuistakin vähintään puolet kopistelee mykkyyden esiasteita.

• clintwest

Ei ei, nyt hinta nousee tai lisätään tuontia järkevää?
      oot asiassa 13%, sekasi 10% ei tiiä mitään, 3% niistä jotka oottelee hinnan nousua ja mistä sitä tietää mitä ne o myyny metästä esim. järeää hirttä, polttopuuta , kaikkea piä mennä ilimottelee

• onnellinenomistaja

Me ollaan aina myyty puut "tienvarresta" metsäyhtiöille/sahoille ja saatu näin aina oikea paras hinta. Motoyrittäjä tekee puut mutta myös tehdään itse sahoilla ja ajetaan traktorilla. Moton omistaja on erittäin tyytyväinen myös itse ja hänellä jää enemmän viivan alle.

Pystykaupan hyötyjä ei olla löydetty, näin metsänomistajan, myyjän näkökulmasta ja kun vertaa kauppatapaa sekä toteutusta.

• oletidioottiomistaja

tarkoitit kai "saatu näin aina pilkkahinta"

Hullun hommaa näillä hinnoilla myydä, jos ei ihan persaukinen satu olemaan. Ei puu vanhuuteen kuole, joten antaa järeytyä vaan.

• tgjgöoyöi

Venäjän pakotteet vain mannaa yhtiöille kun nyt niitä pahanpäivän varoja joutuu nyt realisoimaan.

• lestijoenkapu

Teidän mielestä puun hintaa pitäs nostaa 9c nii kaikki o tyytyväisiä, terveiset jopalle.

• lestajoenkapu

JOPPA KUSSOOO HOUSSUUNSA MANKKUU TUKIJAASIA TUKIJAASI MIKKÄÄ RIITTÄ KU LISSÄÄ TUKIJAASIA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe