Ja se sama tyttö on mun luokalla ja kaikki tietää sen jouduin kertoon tootuus tai tehtävässä ja oon muuten ihan just 12v ja sil tytöl on jo kattokaas espanjilainen poika ystävä ilmeisesti mitä teen esitänkö et se oli huijausta vai jatkanko samal linjalla toki sil tytöl on vähän itsetunto ongelmii et se kohensi kyl oletettavasti sitä mut plz
kertokaa mitä teen
Kerroin koko luokalle keheen oon ihastunut
TARTTENAPUA1
3
158
Vastaukset
- Plää_äh
Kielletyt tunteet eivät näy, todeksi toiveet eivät käy...
Mitäkö teet? No odotat tietenkin mitä se tyttö vastaa sulle. Jos se ei osoita mitään kiinnostuksen merkkejä niin turha toivo. Elät kaukorakkaudessa. Tai sittenkin, on kipinän hetki ;) No jos sä nyt rupeet seurustelee sen kaa nii varmaan sen poikaystävä tulee sielt espanjast ja vetää turpaa. En siis suosittele..
- TARTTENAPUA1
Juu varmasti
😃 mut katos en haluu rikkoo kenenkään suhedetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652268- 2001286
- 711088
- 1091084
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta51759