Ja se sama tyttö on mun luokalla ja kaikki tietää sen jouduin kertoon tootuus tai tehtävässä ja oon muuten ihan just 12v ja sil tytöl on jo kattokaas espanjilainen poika ystävä ilmeisesti mitä teen esitänkö et se oli huijausta vai jatkanko samal linjalla toki sil tytöl on vähän itsetunto ongelmii et se kohensi kyl oletettavasti sitä mut plz
kertokaa mitä teen
Kerroin koko luokalle keheen oon ihastunut
TARTTENAPUA1
3
170
Vastaukset 3
- Plää_äh
Kielletyt tunteet eivät näy, todeksi toiveet eivät käy...
Mitäkö teet? No odotat tietenkin mitä se tyttö vastaa sulle. Jos se ei osoita mitään kiinnostuksen merkkejä niin turha toivo. Elät kaukorakkaudessa. Tai sittenkin, on kipinän hetki ;) No jos sä nyt rupeet seurustelee sen kaa nii varmaan sen poikaystävä tulee sielt espanjast ja vetää turpaa. En siis suosittele..
- TARTTENAPUA1
Juu varmasti
😃 mut katos en haluu rikkoo kenenkään suhedetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371413- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69906- 68713
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56703Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi224637- 37589
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
- 63513