Intiakeskus?

matkaaja

Onko kenelläkään kokemuksia Intiakeskuksesta? Ajattelin varata lennot Thaimaahan ko. matkatoimiston kautta. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

18

3662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUOMIO

      Tutkipa Kuluttajaviraston Mustat listat
      viimeisen 10 vuoden ajalta. Firma on liki
      jokaisella listalla kuukaudesta toiseen
      kuluttajien huijaamisen vuoksi.

      Lisäksi lainvastaisesti ilmoittaa hintansa
      yleensä ilman veroja jotka tekevät jopa
      muutaman satasen lisää.

      Samoja lentoja samaan hintaan saa melkeinmiltä tahansa muultakin matkatoimistolta.

      • asia

        on juuri näin. Älä asioi heidän kanssaan. Kokeile esim eBookers, MyJet tai Mr. Travel toimistoja. Hinnat samankaltaisia, mutta firmat ovat luotettavempia.


      • matkalainen1
        asia kirjoitti:

        on juuri näin. Älä asioi heidän kanssaan. Kokeile esim eBookers, MyJet tai Mr. Travel toimistoja. Hinnat samankaltaisia, mutta firmat ovat luotettavempia.

        jep..
        piti minunki sanoa, ettei kokemusta ole. MUTTA olen kuitenkin huomannut, että yritys esiintyy joskus jopa useammalla case:lla "kuluttaja" leheden sivuilla, joissa lyhesti kerrotaan asiakkaan tehdystä valituksesta ja kuluttajaviraston antamista ratkaisuehdotuksesta tähän riitaan. Usein näyttää olevan vielä niin, että intiakeskus ei noudata näitä ratakaisuehdotuksia.

        Näin siis asiakkailla on mennyt matkat myttyyn eikä intiakeskus ole valmis millään lailla hyvittämään tapahtunutta.


      • VAROTTAVIA
        matkalainen1 kirjoitti:

        jep..
        piti minunki sanoa, ettei kokemusta ole. MUTTA olen kuitenkin huomannut, että yritys esiintyy joskus jopa useammalla case:lla "kuluttaja" leheden sivuilla, joissa lyhesti kerrotaan asiakkaan tehdystä valituksesta ja kuluttajaviraston antamista ratkaisuehdotuksesta tähän riitaan. Usein näyttää olevan vielä niin, että intiakeskus ei noudata näitä ratakaisuehdotuksia.

        Näin siis asiakkailla on mennyt matkat myttyyn eikä intiakeskus ole valmis millään lailla hyvittämään tapahtunutta.

        Toinen melkein yhtä paha pulju on Ceylonkeskus.
        MyJet on sen kanssa samaa firmaa mutta se ei
        ole kovin usein listalla.


      • matkaaja
        matkalainen1 kirjoitti:

        jep..
        piti minunki sanoa, ettei kokemusta ole. MUTTA olen kuitenkin huomannut, että yritys esiintyy joskus jopa useammalla case:lla "kuluttaja" leheden sivuilla, joissa lyhesti kerrotaan asiakkaan tehdystä valituksesta ja kuluttajaviraston antamista ratkaisuehdotuksesta tähän riitaan. Usein näyttää olevan vielä niin, että intiakeskus ei noudata näitä ratakaisuehdotuksia.

        Näin siis asiakkailla on mennyt matkat myttyyn eikä intiakeskus ole valmis millään lailla hyvittämään tapahtunutta.

        Olipa hyvä että selvis tuokin. Ajatttelin minäkin varata sieltä, osittain hinnan takia. Matkamessuilla jakelivat nettiosoitetta. Kertokaahan joku niitä omia kokemuksia ollaan kovasti kiinostuneita.


      • matkaaja
        matkalainen1 kirjoitti:

        jep..
        piti minunki sanoa, ettei kokemusta ole. MUTTA olen kuitenkin huomannut, että yritys esiintyy joskus jopa useammalla case:lla "kuluttaja" leheden sivuilla, joissa lyhesti kerrotaan asiakkaan tehdystä valituksesta ja kuluttajaviraston antamista ratkaisuehdotuksesta tähän riitaan. Usein näyttää olevan vielä niin, että intiakeskus ei noudata näitä ratakaisuehdotuksia.

        Näin siis asiakkailla on mennyt matkat myttyyn eikä intiakeskus ole valmis millään lailla hyvittämään tapahtunutta.

        Kiitos teille. Vaikuttaa todella epämääräiseltä tuo heidän toimintansa. Taidan ottaa ihan suoran Finnairin lennon. Vaikka maksaakin vähän enemmän.


    • Turkkulainen

      Sieltä löytyy mielestäni paremmat reititykset ja hinnat yleisesti kaukolennoille kuin Ebookersilta.

      joku on varmaan taas eri mieltä kanssani, mutta suotakoon se hänelle jo etukäteen.

    • -a-

      New Yorkin lentoja varatessa konttorissa hyörivä hindu ihan omin päin vaihtoi lentopäivät! - onneksi tuli heti tarkastettua (varaustani käsitellessä puhui koko ajan puhelimessa - jossa joku huusi suoraa huutoa ukolle korvaan ja haukkui p..kasta järjestelystä -hindulla ei ilme muuttunut miksikään, laittoi huudon loputtua vaan puhelimen kiinni ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut samalla konettaan naputellen.. suht. hupaisaa) - en sitten ottanut niitä lentoja sieltä.

    • EPÄLUOTETTAVA!!!

      Ei kannata käyttää ovat todella epäluotettavia.

      Jokaista mustan listan tapausta on varmasti 10-100 juttua joista pettyneet asiakkaat eivät jaksaneet sen suurempaa numeroa tehdä.

      Sellaisia tyyppejä että kusettavat sinulta rahaa jos vain vaistoavat että voivat.

    • lassanai

      Ei kannata olla missään yhteydessä tämhän matkatoimistoon. Eivät ole sanansa mittaisia ja huijaavat vaan rahasi jollaain tavalla. nim. "kokemusta on"

      • Kokenut

        Olen käynyt intia keskuksen matkalla pari v sitten aasiassa. matka oli ok ja muuten. jälkeenpäin ajatellen lentohinta oli puhelimessa 750 e ja sit yli 800 e kun ne verot.
        viime reissu meni sit sillä tavalla et äijä laittaa 2 kertaa 30 e laskun (2 matkaajaa)kun olin maksanat matkan ja odottelin lippuja. summa ei ole iso ja sille oli olemassa tavallaan peruste.mutta mua ei ollut asiassa informoitu! informoidaan lisälaskulla jossa ei lue mitään perusteita! asia on kuluttajansuojassa ei oo kuulunut mitään. kysymys ei ole suurista summista mutta periaatteesta!

        käyttäkää tätä viimesisenä vaihtoehtona ja tsekatkaa hyvin tarkkaa mitä teette. tietty mulla on oma lehmä ojassa muuta ainakin itse boikoton sen turaparran puljua. esim. aeroflotin lennot saa suoraan aeroflotilta. siihen ei tartte intiakeskusta. ja kyllä noita halpalentoyhtiöitä on muitakin.. esim. se mr.travel kuulostaa ok vaiikka en ole siellä asioinut.

        Mr.INDIA-HUIJARIT


    • ......

      vuosi sitten varattiin matkat aasiaan intiakeskuksen kautta,kaikki sujui hyvin.saatiin halvat matkat,ja kaikki muukin meni hyvin.en tiennyt huijaus jutuista yhtään mitään!
      ja olin juuri sieltä taas menossa varaamaan matkat.ehkä kokeilenkin tällä kertaa jotai toista toimistoa...

      • petetty

        Olen juuri taistelemassa rahoistani, jotka Intiakeskus yrittää pimittää. Kyse on 1600 eurosta ja äijä kieltäytyy maksamasta niitä takaisin. Hän vaihtoi lentojemme hintaa 3 kertaa. On luvannut koko viikon palauttaa rahamme kun kyllästyimme se kusetukseen. Peruutusmaksun summa on vaihtunut myös kolme kertaa. Nyt hän iltapäivällä on lähettänyt viestin, ettei peruutusta voi tehdä kuin sairauden tai kuoleman tapauksessa.
        No, huomenna menen paikan päälle selvittelemään...
        SIIS PYSYKÄÄ KAUKANA !!


      • ja kaikki hyvin !
        petetty kirjoitti:

        Olen juuri taistelemassa rahoistani, jotka Intiakeskus yrittää pimittää. Kyse on 1600 eurosta ja äijä kieltäytyy maksamasta niitä takaisin. Hän vaihtoi lentojemme hintaa 3 kertaa. On luvannut koko viikon palauttaa rahamme kun kyllästyimme se kusetukseen. Peruutusmaksun summa on vaihtunut myös kolme kertaa. Nyt hän iltapäivällä on lähettänyt viestin, ettei peruutusta voi tehdä kuin sairauden tai kuoleman tapauksessa.
        No, huomenna menen paikan päälle selvittelemään...
        SIIS PYSYKÄÄ KAUKANA !!

        Saimme liput jopa 100e halvemmalla kuin muualta olisi saatu.

        Ei kun seuraavaa matkaa suunnittelemaan.


    • usean vuoden ajalta

      Olemme käyttäneet Intiakeskusta usean vuoden ajan hyvällä kokemuksella.
      Kuinka firma voi toimia kymmeniä vuosia huijaamalla.Jos olemme tyytyväisiä palveluun ja hintaan niin silloinhan me käytämme sitä firmaa.
      Finnairia mollataan usein ja kaikkihan tietää ,että Finnair on hyvä yhtiö vaikka sitä on mollattu pahasti.

      • Rai rai rai

        Omakohtainen kokemus on että ko. puulaakin toiminta on todella epäilyttävää. Lentoja jätetään buukkaamatta ja/tai buukataan väärille päiville jonka jälkeen syytetään lentoyhtiötä.

        Viimeisimmän (ja viimeisen Intiakeskukselta varatun) matkan käsittely on vielä kesken, perästä kuuluu...


      • Rai rai rai

        Omakohtainen kokemus on että ko. puulaakin toiminta on todella epäilyttävää. Lentoja jätetään buukkaamatta ja/tai buukataan väärille päiville jonka jälkeen syytetään lentoyhtiötä.

        Viimeisimmän (ja viimeisen Intiakeskukselta varatun) matkan käsittely on vielä kesken, perästä kuuluu...


    • H-J

      Älä hyvä ihminen revi hermojasi sen puljun kanssa!!!Lue palautetta esim. näiltä sivuilta ja tiedät missä mennään.Ne HALVAT liput tulevat yllättävän kalliiksi.Kokeile jos et usko!Kokemusta on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe