Olen yrittänyt kerätä kaikki Tolkienin kirjat ensipainoksina, mutta se on osoittautunut tosi vaikeaksi! Niistä pyydetään nykyään älyttömän paljon. Paljonko olette joutneet pulittamaan jostain Lohikäärmevuoresta esimerkiksi? Se itseltäni puuttuu kokonaan. Varmaan kallein ikinä löytyy täältä: https://www.finlandiakirja.fi/fi/j-r-r-tolkien-lohikaarmevuori-eli-eraan-hoppelin-matka-sinne-ja-takaisin-painovirhekappale-205587.html mutta se nyt tietty onkin erikoiskappale. Varmaan kallein fantasiakirja muutenkin :D Ehkä jos säästäisi parin kuukauden palkan...
Kuinka paljon Tolkienista voi maksaa?
Anniinanni
1
129
Vastaukset
Samaa olen miettinyt, kun omassa fanipiirissä joku on jopa saanut lahjaksi painoksen jossa on Tolkienin nimikirjoitus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049