Mutta nyt uudelleen synnyin vaihtoehtohoitajaksi ja parantajaksi.
Kiitetty olkoon meidän herramme Jumalamme.
Skeptikot ovat itse pirusta eli saatanasta olevia olentoja, jotka sekoittavat maailmamme sodilla ja ah ahnededellaan.
Olkaamme omia itsenäisiä JUMALOLENTOJAMME, EMMEKÄ MITÄÄN SKEPTIKKO PIRUJA, JOTKA TUHOAVAT MAAILMAN SOTIIN JA SKEPOSTAUTEIHIN,
OLIN JOSKUS SKEPO ÄÄLIÖ
9
139
Vastaukset
- Skepponen
Tässä on kyse vaikeasta mielenterveyshäiriöstä.
- tietomie
Ääliö sinä olet vieläkin, etkä koskaan ole ollut tuolla älykkuyysdellä skeptikko.
- Mikäparansi
Mikä sai sen suuren parannuksen aikaiseksi? Oliko se homeopatia, energiaparannus, kuhnekypy vai mikä?
- Ivallinen
Ei se Toivo Lång parane.
- ekpnopeKH
Toivon pikaista parenista.
- SeOnGeenivirhe
Ei skeptikot koskaan parane.
- asiantuntija10
Ja oot edelleenkin.
- skepponen
Olet ahdistunut hörhö, joka valvoo yöllä ja tuskissaan kirjoittaa sekavia. Oletko Toivo?
- ToivotonSkepo
skepponen kirjoitti:
Olet ahdistunut hörhö, joka valvoo yöllä ja tuskissaan kirjoittaa sekavia. Oletko Toivo?
Ja sää oot työtön luuseri, joll on aikaa päivät pitkät kirjoitella paskaisia aivopierujaan nettipalstoille.
En ole Toivo, vaan olen Toivoton Skepo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136