Mutta nyt uudelleen synnyin vaihtoehtohoitajaksi ja parantajaksi.
Kiitetty olkoon meidän herramme Jumalamme.
Skeptikot ovat itse pirusta eli saatanasta olevia olentoja, jotka sekoittavat maailmamme sodilla ja ah ahnededellaan.
Olkaamme omia itsenäisiä JUMALOLENTOJAMME, EMMEKÄ MITÄÄN SKEPTIKKO PIRUJA, JOTKA TUHOAVAT MAAILMAN SOTIIN JA SKEPOSTAUTEIHIN,
OLIN JOSKUS SKEPO ÄÄLIÖ
9
140
Vastaukset
- Skepponen
Tässä on kyse vaikeasta mielenterveyshäiriöstä.
- tietomie
Ääliö sinä olet vieläkin, etkä koskaan ole ollut tuolla älykkuyysdellä skeptikko.
- Mikäparansi
Mikä sai sen suuren parannuksen aikaiseksi? Oliko se homeopatia, energiaparannus, kuhnekypy vai mikä?
- Ivallinen
Ei se Toivo Lång parane.
- ekpnopeKH
Toivon pikaista parenista.
- SeOnGeenivirhe
Ei skeptikot koskaan parane.
- asiantuntija10
Ja oot edelleenkin.
- skepponen
Olet ahdistunut hörhö, joka valvoo yöllä ja tuskissaan kirjoittaa sekavia. Oletko Toivo?
- ToivotonSkepo
skepponen kirjoitti:
Olet ahdistunut hörhö, joka valvoo yöllä ja tuskissaan kirjoittaa sekavia. Oletko Toivo?
Ja sää oot työtön luuseri, joll on aikaa päivät pitkät kirjoitella paskaisia aivopierujaan nettipalstoille.
En ole Toivo, vaan olen Toivoton Skepo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132