Eikö tuota vitun kyselyä saa pois? On englantia, joka rikkoo palstojen sääntöjä ja lisäksi kyselee monta kertaa peräkkäin ja ensimmäinen on jo niin vittumaista arvailua. Nyt arvasin väärin tahallaan 2 ruutua toisella kerralla ja näyttää hyväksyvän jos viesti lähtee ilman tätä kirjoitusta, vituttaa tuollainen pascka!
CAPTCHA suomi24
26
1110
Vastaukset
- fgjfgyjfu
Suomeksihan nuo kysymykset ovat.
- heprekai
EI OLE! I'm not a robot, sitten samaak ieltä loputkin "Select all squares with street signs.." jne.
- heprekai
heprekai kirjoitti:
EI OLE! I'm not a robot, sitten samaak ieltä loputkin "Select all squares with street signs.." jne.
Jollain toisella ammattimaisella saitilla oli suomeksi!
- yjjfjfjfghfghfgh
heprekai kirjoitti:
"Valitse kaikki kuvat, joissa on STOP-merkki.
Jos niitä ei ole, valitse Ohita."
Kertaakaan ei ole tullut englanniksi.
- imarobot
Vastahan tuo tuli. Google ja NSA vaan profiloivat juuri SINUA :D
Ja samalla ottavat selvää esim, kadun numeroista.- loppuu_kirjoittelu
Käytän Ubuntua, vakoilu ei koske siis minua. Katunumerojen kysely ei edes toimi, eikä store front. Ainoa millä pääsee läpi on street sign palapeli, vaikka sekin hyväksyy mainoskylttejä ja muuta aiheeseen liittymätöntä.
- we5ywe5ywy
loppuu_kirjoittelu kirjoitti:
Käytän Ubuntua, vakoilu ei koske siis minua. Katunumerojen kysely ei edes toimi, eikä store front. Ainoa millä pääsee läpi on street sign palapeli, vaikka sekin hyväksyy mainoskylttejä ja muuta aiheeseen liittymätöntä.
Kerro nyt missä on englantia?
- öörqvist
we5ywe5ywy kirjoitti:
Kerro nyt missä on englantia?
Verify-palikkaleikissä
- semirisk
loppuu_kirjoittelu kirjoitti:
Ubuntun käyttäjät menee kai NSAn hipsterikansioon potential MAC-dude osastolle.
- rgdfgfg
öörqvist kirjoitti:
Verify-palikkaleikissä
"Valitse kaikki neliöt, joissa on katukylttejä.
Jos niitä ei ole, valitse Ohita."
Ihan suomea on. - öörqvist
Mullen tarjotaan enkkua, onneksi ei haittaa.
- efsefsefsefsef
Se on noiden linkkuroiden kanssa aina hankaluuksia.
- 1212122112
semirisk kirjoitti:
Ubuntun käyttäjät menee kai NSAn hipsterikansioon potential MAC-dude osastolle.
¦D Hesalaiset MAC-"asiantuntijat" eivät kiinnostaa ketään niin paljoa, että heitä pitäisi edes vakoilla. Kaikki tietävät että niiden rahat menevät dokaamiseen, pilveen ja Flow-festareihin ynnä muuhun homosteluun.
- en_glanti
Olisko englannin kielinen selain, välityspalvelin tai tunneli käytössä?
- öörqvist
Joku FF:n asetuksissa varmaan koska Opera näyttää suomeksi.
Höh, Operalla ei nyt mikään kepaa, uusi yritys. - Edgeonpaskaa
Ei kai se Pentin edge mitään näytä!
- VitunMstiltu
Pentti rasisti saa itse painua helvettiin!
- Antakaakaikkikestää
Windows Trolli ja MS-tiltu poliisina! Hah hah...
- Minäpäminää
No shit ten opettelemaan tuota ihanaa maailmankieltä :D
- Muistakaaaaa
Käyttäkää LTS versioita
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--XUdTo7V7--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/psat99ezhas1jsrlg9zi.gif- Turbo-Urpo1
Mikä sillä kanilla opn kun se pomppii noin ?
- im_a_robot
On kyllä vitu rasittava. Naama alkaa jo punoittaa vastaillessa johonkin vitu kyselyyn, eli kiintiö alkaa täyttyä ja kohta lopetan koko saitin käytön (ehkä jo nyt). Tosiaan kysyy useamman kysymyksen ja hermo palaa. Ilmeisesti tarkoitus on karistaa lukijat ja kirjoittajat pois saitilta.
- jfahfhfh
Minullakin ON AINA lontooksi, mutta ei se niin paljoa haita. Vain kerran tuli nimitys, jota en ymmärtänyt. Kuvat on kuitenkin usein hyvin epäselviä, jopa sutattuja.
- hauskojakuvia
Hang 'em High, baby!
mutta minun mielestäni on hauska painella niitä nappuloita, miten milloinkin, niistä kuvista :)- glaasöölson
Hauskaa painella naurunappuloita. Maikel veti lasta pulkassa.
- katu allekirjoittaa
- liikennekevyet
- ristikävelyt
- rekkaa-ja-kirjaudu
Rekisteröidy ja kirjaudu jos häiritsee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760