CAPTCHA suomi24

loppuu_kirjoittelu

Eikö tuota vitun kyselyä saa pois? On englantia, joka rikkoo palstojen sääntöjä ja lisäksi kyselee monta kertaa peräkkäin ja ensimmäinen on jo niin vittumaista arvailua. Nyt arvasin väärin tahallaan 2 ruutua toisella kerralla ja näyttää hyväksyvän jos viesti lähtee ilman tätä kirjoitusta, vituttaa tuollainen pascka!

26

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjfgyjfu

Suomeksihan nuo kysymykset ovat.

• heprekai

EI OLE! I'm not a robot, sitten samaak ieltä loputkin "Select all squares with street signs.." jne.

• heprekai
        heprekai kirjoitti:

EI OLE! I'm not a robot, sitten samaak ieltä loputkin "Select all squares with street signs.." jne.

Jollain toisella ammattimaisella saitilla oli suomeksi!

• yjjfjfjfghfghfgh
        heprekai kirjoitti:

"Valitse kaikki kuvat, joissa on STOP-merkki.
        Jos niitä ei ole, valitse Ohita."
        Kertaakaan ei ole tullut englanniksi.

• imarobot

Vastahan tuo tuli. Google ja NSA vaan profiloivat juuri SINUA :D
      Ja samalla ottavat selvää esim, kadun numeroista.

• loppuu_kirjoittelu

Käytän Ubuntua, vakoilu ei koske siis minua. Katunumerojen kysely ei edes toimi, eikä store front. Ainoa millä pääsee läpi on street sign palapeli, vaikka sekin hyväksyy mainoskylttejä ja muuta aiheeseen liittymätöntä.

• we5ywe5ywy
        loppuu_kirjoittelu kirjoitti:

Käytän Ubuntua, vakoilu ei koske siis minua. Katunumerojen kysely ei edes toimi, eikä store front. Ainoa millä pääsee läpi on street sign palapeli, vaikka sekin hyväksyy mainoskylttejä ja muuta aiheeseen liittymätöntä.

Kerro nyt missä on englantia?

• öörqvist
        we5ywe5ywy kirjoitti:

Kerro nyt missä on englantia?

Verify-palikkaleikissä

• semirisk
        loppuu_kirjoittelu kirjoitti:

Ubuntun käyttäjät menee kai NSAn hipsterikansioon potential MAC-dude osastolle.

• rgdfgfg
        öörqvist kirjoitti:

Verify-palikkaleikissä

"Valitse kaikki neliöt, joissa on katukylttejä.
        Jos niitä ei ole, valitse Ohita."
        Ihan suomea on.

• öörqvist

Mullen tarjotaan enkkua, onneksi ei haittaa.

• efsefsefsefsef

Se on noiden linkkuroiden kanssa aina hankaluuksia.

• 1212122112
        semirisk kirjoitti:

Ubuntun käyttäjät menee kai NSAn hipsterikansioon potential MAC-dude osastolle.

¦D Hesalaiset MAC-"asiantuntijat" eivät kiinnostaa ketään niin paljoa, että heitä pitäisi edes vakoilla. Kaikki tietävät että niiden rahat menevät dokaamiseen, pilveen ja Flow-festareihin ynnä muuhun homosteluun.

• en_glanti

Olisko englannin kielinen selain, välityspalvelin tai tunneli käytössä?

• öörqvist

Joku FF:n asetuksissa varmaan koska Opera näyttää suomeksi.
        Höh, Operalla ei nyt mikään kepaa, uusi yritys.

• Edgeonpaskaa

Ei kai se Pentin edge mitään näytä!

• VitunMstiltu

Pentti rasisti saa itse painua helvettiin!

• Antakaakaikkikestää

Windows Trolli ja MS-tiltu poliisina! Hah hah...

• Minäpäminää

No shit ten opettelemaan tuota ihanaa maailmankieltä :D

• Muistakaaaaa
      • Turbo-Urpo1

Mikä sillä kanilla opn kun se pomppii noin ?

• im_a_robot

On kyllä vitu rasittava. Naama alkaa jo punoittaa vastaillessa johonkin vitu kyselyyn, eli kiintiö alkaa täyttyä ja kohta lopetan koko saitin käytön (ehkä jo nyt). Tosiaan kysyy useamman kysymyksen ja hermo palaa. Ilmeisesti tarkoitus on karistaa lukijat ja kirjoittajat pois saitilta.

• jfahfhfh

Minullakin ON AINA lontooksi, mutta ei se niin paljoa haita. Vain kerran tuli nimitys, jota en ymmärtänyt. Kuvat on kuitenkin usein hyvin epäselviä, jopa sutattuja.

• hauskojakuvia

Hang 'em High, baby!

mutta minun mielestäni on hauska painella niitä nappuloita, miten milloinkin, niistä kuvista :)

• glaasöölson

Hauskaa painella naurunappuloita. Maikel veti lasta pulkassa.

- katu allekirjoittaa
        - liikennekevyet
        - ristikävelyt

• rekkaa-ja-kirjaudu

Rekisteröidy ja kirjaudu jos häiritsee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe