Posti alhaalla

häirintääkö

Vaaditaan salasanoja ja oletuskansioita, häirikköpyörät pyörivät eikä posti
avaudu, mitä on tapahtunut?

13

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaltopahvi.kierrätykseen

      Eikös tuo ole ihan normitila Suomi24 Postissa? Siis Posti ei toimi selaimella. Käytä IMAP-mahdollisuutta ja ota käyttöön oikea sähköpostiohjelma, vaikkapa vain kännykkäsi sähköposti ja homma toimii..

      http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset

    • Vaihtamalla-paranee

      Taidat nauttia tilanteesta!

      Jos et, vaihda toimivaan!

      • postipaten.postitoimisto

        Suomi24-posti toimii. Ainoastaan se kikkura mikä on selainpostiin koodattu on täyttä paskaa. Suomi24 posti pelaa kuin mikä tahansa posti, IMAP ja normi sähköpostisovellus pelaa


      • Rajattu-toimivuus
        postipaten.postitoimisto kirjoitti:

        Suomi24-posti toimii. Ainoastaan se kikkura mikä on selainpostiin koodattu on täyttä paskaa. Suomi24 posti pelaa kuin mikä tahansa posti, IMAP ja normi sähköpostisovellus pelaa

        Kuinka voi toimia, jos kerran "kikkura" ei toimi?
        Vähän sama kuin sanoisit, että auto toimii kunhan ei vaihdelaatikkoa käytetä.
        Miksi muut toimivat, mutta Suomi24 ei? Eikös tuo ole se avainkysymys?


      • postipaten.postitoimisto
        Rajattu-toimivuus kirjoitti:

        Kuinka voi toimia, jos kerran "kikkura" ei toimi?
        Vähän sama kuin sanoisit, että auto toimii kunhan ei vaihdelaatikkoa käytetä.
        Miksi muut toimivat, mutta Suomi24 ei? Eikös tuo ole se avainkysymys?

        Se "kikkura" on webbisovellus osoitteessa:
        https://posti2.suomi24.fi/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX

        Sen koodanneet eivät tiedä eivätkä osaa sovellusta tehdä. Puhumattakaan testaamisesta. Kunnon testaus maksaa ja vie aikaa - Suomi24:lla ei ole rahaa saati aikaa.

        Sähköpostipalvelu itsessään on ihan normi/standardi sähköpostipalvelu, sitä ei ole Suomi24:n koodarit tehneet, joten se toimii. Kun postipalvelua käyttää kunnollisesla postisovelluksella, esim. outlook, thunderbird, windows mail, ongelmia ei ole. Sama myös kun käyttää mobiililaitteiden sähköpostisovellusten kautta.


      • Muilla-toimii
        postipaten.postitoimisto kirjoitti:

        Se "kikkura" on webbisovellus osoitteessa:
        https://posti2.suomi24.fi/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX

        Sen koodanneet eivät tiedä eivätkä osaa sovellusta tehdä. Puhumattakaan testaamisesta. Kunnon testaus maksaa ja vie aikaa - Suomi24:lla ei ole rahaa saati aikaa.

        Sähköpostipalvelu itsessään on ihan normi/standardi sähköpostipalvelu, sitä ei ole Suomi24:n koodarit tehneet, joten se toimii. Kun postipalvelua käyttää kunnollisesla postisovelluksella, esim. outlook, thunderbird, windows mail, ongelmia ei ole. Sama myös kun käyttää mobiililaitteiden sähköpostisovellusten kautta.

        Et ymmärtänyt asian perusajatusta. Joten kelataan rautalankaa.

        Miksi Yahoo toimii selaimella mutta Suomi24 vaatii oman ohjelman? Eli miksi Suomi24:n postia kannattaa käyttää väkisin? Helpommallakin pääsee. Ihan turhaa ladata koneelle joka tehtävään oma ohjelmansa. Resurssien hukkakäyttöä sekä koneen sotkemista.


      • postipaten.postitoimisto
        Muilla-toimii kirjoitti:

        Et ymmärtänyt asian perusajatusta. Joten kelataan rautalankaa.

        Miksi Yahoo toimii selaimella mutta Suomi24 vaatii oman ohjelman? Eli miksi Suomi24:n postia kannattaa käyttää väkisin? Helpommallakin pääsee. Ihan turhaa ladata koneelle joka tehtävään oma ohjelmansa. Resurssien hukkakäyttöä sekä koneen sotkemista.

        Jaa, kyllä mulla on koneella ja kännykällä ihan vakiona joku sähköpostiohjelma ja toimii sitten temppuilematta myös Suomi24 sähköposti. Mikä on sulla ongelma Yahoon kanssa kun selaimella kikkailet?????


      • Vaihtamalla-paranee
        postipaten.postitoimisto kirjoitti:

        Jaa, kyllä mulla on koneella ja kännykällä ihan vakiona joku sähköpostiohjelma ja toimii sitten temppuilematta myös Suomi24 sähköposti. Mikä on sulla ongelma Yahoon kanssa kun selaimella kikkailet?????

        Yahoon kanssa ei ole ongelmaa.

        Ihmettelen tuota sinun ajattelutapaasi. Jos katsoisin uutisia Yahoosta ja sitten haluan vilkaista postiani, täytyy sitä varten avata uusi ohjelma. Siis ihan älytöntä.

        Lue foorumia. Koko ajan itkeskelyä siitä, ettei Suomi24 posti toimi! Sekä myös ilmoituksia, että kyllä Yahoo tai Gamil ja moni muu toimii ongelmitta.


      • kuka.mitä.hä

        Käytän Suomi24-sähköpostia koska käytän Suomi24:n Treffit-palvelua. Treffit-palvelussa ei saa ilmoittaa mitään yhteystietoja mutta Suomi24:n postiin tulee helposti postia kun tunnus on molemmissa sama, posti löytyy perille vaikka yhteystietojen kertominen kiellettykin.

        Selaimella/selaimelle tehty ohjelma on aina jollakin tavalla riisuttu versio siitä mitä esim. Windows-sovellus on.


      • enymmärränäitä

        Laitoin kerran tuon Imapin. Se ei kuitenkaan toiminut eli eikö riitä että sen vaan laittaa? Pitääkö tehdä vielä muutakin sen jälkeen?


      • postipaten.postitoimisto
        enymmärränäitä kirjoitti:

        Laitoin kerran tuon Imapin. Se ei kuitenkaan toiminut eli eikö riitä että sen vaan laittaa? Pitääkö tehdä vielä muutakin sen jälkeen?

        Riippuu sähköpostisovelluksesta/käyttiksestä. Nyt en ulkoa just muista mutta joissain ympäristöissä ei ole mahdollista antaa porttimääritystä muutoin kuin:

        SAAPUVA POSTI, IMAP
        Palvelinnimi: imap.suomi24.fi:993

        LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
        Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi:587

        Nuo portit on määritettävä.

        SSL-suojauksen asetuksissakin voi olla muita asetuksia. Kannattaa kokeilla mikä toimii


      • enymmärränäitä kirjoitti:

        Laitoin kerran tuon Imapin. Se ei kuitenkaan toiminut eli eikö riitä että sen vaan laittaa? Pitääkö tehdä vielä muutakin sen jälkeen?

        Pitää ainakin kirjautua palveluun ja synkronoida/päivittää ne postit ja riippuen sovelluksesta jopa erikseen valita kansiot mitä pidetään synkassa/päivitetään..


    • tekoperse

      Käsittämätöntä tämä nykyinen moderointi!!!!
      Ihmiset yrittää toisiaan auttaa ongelmissa ja joku vitun tekopenis poistaa kirjoituksia miten tahtoo...

      Oli hyvä kirjoitus sähköpostista ja käytetyistä protokollista - se vain katosi. Ehkä tekokyrpä sen vei, älystä viis!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe