XY-Kaavio???

Entinen_osaaja

Pitäisi saada luotua ihan yksinkertainen XY-kaavio Excelillä. Tiedot sarakkeissa ensin otsikot ja sen jälkeen X-arvot ja sen alla Y-arvot. Esimerkiksi vastuksen resistanssin muutos lämpötilan mukaan. Mistähän läytäisin esimerkin tai yksinkertaisen ohjeen tämän tekoon. Aikanaan osasin tuon tehdä Excelillä kuin vettävalaen mutta kun mikkisoftan pojat muuttivat ohjelman "uudemmaksi" ja minulla oli käytössä tauko niin enää en saa tuollaista kaaviota iakaiseksi.
Käytössä on päivitetty Office 2007 ja Win 7 käyttiksenä MS:n ohjeessa on liikaa vaihtoehtoja ja niihin sekoo. Siis kaipaan ohjetta XY-kaavion tekoon.

3

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juutuubi
      • Entinen_osaaja

Jep tuon mukaan kun tekee niin mun Exceli ei toimi kuten tuossa. Ilmeisesti ohjelmassa on jotain vikaa.....Oisko joku päivitys jäänyt väliin en tiedä.

• Juutuupistatämäkin
        Entinen_osaaja kirjoitti:

Jep tuon mukaan kun tekee niin mun Exceli ei toimi kuten tuossa. Ilmeisesti ohjelmassa on jotain vikaa.....Oisko joku päivitys jäänyt väliin en tiedä.

Missä tökkii? Tekeekö se yhtään mitään? Olisiko tästä apua:
        https://www.youtube.com/watch?v=R2yEH2lyzW0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5430
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3790
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2284
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      285
      2162
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1421
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1269
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      130
      1165
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      120
      1018
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      930
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      161
      807
    Aihe