Mistäkö voi olla kyse kun toinen kaiutin on mykkä?
Testattu suoraan puhelimeen 3,5 plugiin ja tietokoneen. Voisiko olla vain johto irti jostain vai onko sökö?
Eli se kaiutin mikä on mykkä on tuo mihin tulee myös virta. En tiedä onko sillä mitään merkitystä mutta mainitaan nyt kuitenkin.
Pitääkö alkaa purkaileen tuota kaiutinta?
http://www.samsontech.com/samson/products/studio-monitors/media-one/mediaone4a/
Tuollaisista kyse.
Apua toinen aktiivikaiutin ei kuulu.
2
2105
Vastaukset
Kokeile toisella piuhalla. Tai vaihda kaiuttimen päässä nuo RCA-piuhat ristiin (punainen valkoiseen ja valkoinen punaiseen), ja katso, siirtyykö vika toiseen kaiuttimeen. Jos olet jo kokeillut eri äänilähteitä ja sama vika toistuu myös piuhan vaihtamisen jälkeen, vika on todennäköisesti kaiuttimessa.
- haluumusaa
Avasin huvikseni kotelon, johdot ovat ok, itseasiassa kun otin toimivan irti huomasin että ylempi pienempi elementti pitää pientä ääntä mutta pääelementti ihan mykkä. Eli ilmeisesti tullut tiensä päähän, vaikka ei vanhat ole ehkä noin 4 vuotta.
Seuraavaksi mietin että ostaako uudet aktiivit tilalle. Genelec niin ei oo laadussa vikaa sen jälkeen.heh kiitokset kuitenkin vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984