Tein remonttia ja päädyin tilaamaan Espoon Topi Keittiön suosittelemaa "QP Quality partners" nimiseltä Karjalohjalsiselta yritykseltä laminaattitason. Kehuivat että Carlo casa grande valmistaa suomeen satoja kilometrejä työtasoja. Oletin että tämä palvelu varmaan sitten toimii hyvin.
Toisin kävi, qp quality partnersin Sanjan kautta tilaamat kaksi taso tulivat josta toinen taso oli väärin leikattu.
Ilmoitin asiasta ja Sanja sanoi tilaavansa uuden. Tässä kohtaa olin hämmästynyt palvelun laadusta joka oli surkeinta koskaan kokemaani.
Asioimani henkilö ei ilmeisesti osaa pahoitella tai pyytää asiakkaaltaan anteeksi kun on sattunut virhe. Tätä ei viikkojen yhteydenpidon aikana tapahtunut ja olisi varmasti helpottanut tilannetta.
Siinä vaiheessa kun ylimääräiset viikot oli kuluneet ja monien yhteydenottojeni jälkeen sain vihdoin vastauksen milloin taso saapuu Suomeen, pyysi Sanja minua selvittämään missä taso on Suomessa. Soitin hänen antamaan yhteyshenkilöön joka oli Casa Granden maahantuojalla töissä. Henkilökin sanoi minulle että "eihän se nyt sinun asiasi ole selvitellä missä se taso menee" En itse vaan jaksanut enää surkeaa palvelua ja selvittelin itse tason sijaintia Schenkerin kautta.
Tässäkin vaiheessa kävi vielä ilmi että Schenkerillä oli oikea katuosoite mutta Sanja oli laitta kauounkikenttään "karjalohja" jolloin taso oli lähteny sinnepäin suuntaavaan rekkaan. Tämä entisestään viivytti tason saapumista. Tästäkin Lennardicin Sanjalle ilmoitin mutta ei vieläkään anteeksipyyntö taikka pahoitteluja..
Lopulta sain tason ja sain keittiön kasaan.
Lopuksi vielä kysyin mitä väärinleikatulle tasolle tehdään koska luokittelin sen itse jätteeksi jota en saa yhtiön roskikseen heittää vaan se tulisi viedä kierrätykseen. Tähän kohtaan minulle ehdotettiin että tarjoa sitä vaikka naapureille! (Meinasin tippua tuolilta nauruuni)
En siis voi suositella missään tapauksessa QP Quality Partnersia (ironinen nimi sikäli oman kokemukseni pohjalta) kenellekkään taikka sen perustaneen henkilön palveluja.
Kiitos jos jaksoit lukea loppuun :)
Huono palvelu
Pettynytpalveluun
1
119
Vastaukset
- ahaskuttii
näin käy kun ei suosi suomalaista taso toimittajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882