Huono palvelu

Pettynytpalveluun

Tein remonttia ja päädyin tilaamaan Espoon Topi Keittiön suosittelemaa "QP Quality partners" nimiseltä Karjalohjalsiselta yritykseltä laminaattitason. Kehuivat että Carlo casa grande valmistaa suomeen satoja kilometrejä työtasoja. Oletin että tämä palvelu varmaan sitten toimii hyvin.
Toisin kävi, qp quality partnersin Sanjan kautta tilaamat kaksi taso tulivat josta toinen taso oli väärin leikattu.
Ilmoitin asiasta ja Sanja sanoi tilaavansa uuden. Tässä kohtaa olin hämmästynyt palvelun laadusta joka oli surkeinta koskaan kokemaani.
Asioimani henkilö ei ilmeisesti osaa pahoitella tai pyytää asiakkaaltaan anteeksi kun on sattunut virhe. Tätä ei viikkojen yhteydenpidon aikana tapahtunut ja olisi varmasti helpottanut tilannetta.
Siinä vaiheessa kun ylimääräiset viikot oli kuluneet ja monien yhteydenottojeni jälkeen sain vihdoin vastauksen milloin taso saapuu Suomeen, pyysi Sanja minua selvittämään missä taso on Suomessa. Soitin hänen antamaan yhteyshenkilöön joka oli Casa Granden maahantuojalla töissä. Henkilökin sanoi minulle että "eihän se nyt sinun asiasi ole selvitellä missä se taso menee" En itse vaan jaksanut enää surkeaa palvelua ja selvittelin itse tason sijaintia Schenkerin kautta.
Tässäkin vaiheessa kävi vielä ilmi että Schenkerillä oli oikea katuosoite mutta Sanja oli laitta kauounkikenttään "karjalohja" jolloin taso oli lähteny sinnepäin suuntaavaan rekkaan. Tämä entisestään viivytti tason saapumista. Tästäkin Lennardicin Sanjalle ilmoitin mutta ei vieläkään anteeksipyyntö taikka pahoitteluja..
Lopulta sain tason ja sain keittiön kasaan.
Lopuksi vielä kysyin mitä väärinleikatulle tasolle tehdään koska luokittelin sen itse jätteeksi jota en saa yhtiön roskikseen heittää vaan se tulisi viedä kierrätykseen. Tähän kohtaan minulle ehdotettiin että tarjoa sitä vaikka naapureille! (Meinasin tippua tuolilta nauruuni)
En siis voi suositella missään tapauksessa QP Quality Partnersia (ironinen nimi sikäli oman kokemukseni pohjalta) kenellekkään taikka sen perustaneen henkilön palveluja.
Kiitos jos jaksoit lukea loppuun :)

1

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahaskuttii

      näin käy kun ei suosi suomalaista taso toimittajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe