Vakipanosuhde

TosiUtelias

Kerro oletko mies vai nainen?
Millainen on elämäntilanteesi parisuhde/eronnut/leski/sinkku?
Kertokaa millaisia vakipanosuhteita teillä on?
Onko niitä monta?
Onko niissä säännöt?
Tietääkö toiset vakipanot toisistaan?

48

1006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PilluaRiittääKavereille

      Olen vaimo ja minulla on ollut ja on vieläkin 1 mies joka on ehkä viikonlopun kuukaudessa mieheni kanssa naimassa minua.
      Hänellä on ollut pitkiäkin suhteita luopumatta naimisestani.
      Olemme rehellisiä toisillemme ja kerromme myös muista ja olemme olleet porukassa myös 1N 2-4M kerrallaan naimme kimpassa 1N 2-4M melko usein vähintään kerran viikossa joskus jopa kaksi kertaa
      Eli miehet ovat olleet myös yhtäaikaa mukanamme

    • SeksiäSaanutAvioVaimo

      Minulla myös aviomies mukana vakituisia suhteita kuuteen mieheen jotka ovat ystäviämme olemme olleet kaksi kertaa kaikki yhdessä mutta on parempi kun on
      1N 2-3M kerralla niin silloin miehet myös saavat niin paljon pillua kuin haluavat
      Kyllä kaksi miestä pystyy naimaan useita kertoja päivässä ja tyydytettyä naisen
      Täytyy myöntää että monen miehen naimisessa on hyvät puolet

      • PilluaPeliin

        Onko sinulta jotain pois jos aikuiset ihmiset pitävät hauskaa isommalla porukalla
        Jota suurin osa ihmisistä tekee pienessä piirissä vaikkapa ihan parisuhteessa
        Me tehdään samaa mutta meitä on 1N 2-4M ja varmasti myös yhtä hauskaa kuin aviopareillakin


    • Nautiskelevat

      Olen mies ja haluan kaverit naimaan vaimoani minun kanssa ihan kiihotuksen ja huvin vuoksi
      Pidetään vähän hauskaa ja nautitaan

      • Tympääntyny_Tyhmyyteesi

        Ei Kaikki Ole samanlaisia Jotka kiihoittuu LÖYLYKAUHASTA perseessä Mutta Jos Et paremmasta tiedä mitään Niin En voi mitenkään Auttaa asiaa


      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Tuommoinen mutantti emakko sika voi vapaasti yrittää


      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Löylykauha passaa paremmin mutantti emakon kaulan ympärille eikö idiootti sitä tajua


      • Missäpäin asutte?


    • PilluaRiittääKavereille

      Me haluamme nauttia täysin seksistä 1N 2-4M
      Tehdään samaa kuin ihmiset 1N 1M
      Mekin olemme täysi ikäisiä ja omasta tahdosta mukana
      Meistä elämäntyylimme on ihan hienoa ja kerralla monta tyytyväistä ihmistä.
      Jos olet eri mieltä niin perustele asiasi ole hyvä?

      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Sinut pitää laittaa teurastamon autoon mutantti Emakko ei susta ole mitään arvoa idiootti juttuja sun juttus


      • ErittäinKyllästynyt

        On näköjään Niuvanniemessä taas nettiyhteydet avattu muutamaksi tunniksi? Et sitten tainnut muistaa ottaa lääkkeitäsi ajallaan vai onko annostusta miedonnettu (liikaa)?

        Mielenkiintoinen elämä hemmolla jonka ajatuksenkulku pyörii anuksen ja löylykauhan ympärillä. Otan osaa, taidat olla kaiken lääketieteellisen avun tuolla puolen.....


      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Niinkö että olette koko suku puna perseitä
        Siksi teitä sanotaan mutantti emakoiksi naama kuin rupisella sialla ja perse kuin punaperse apinalla


    • mies55vuotta

      Olen avoliitossa oleva 55v mies, minulla on 55v. naimisissa oleva rakastajatar,tapaamme 1-2 kertaa kuussa, oltu jo yli 2v yhdessä hänen kanssaan.

      • limanenrotta

        Siis bylsit jotain dementikkoa kukkakaali kyrpä


      • mies55vuotta

        eipä satu olemaan dementikko...valitettavasti...on D kupin rinnat ja avovaimolla on C kupin rinnat...


      • TympääntynytTyhmyyteesi
        limanenrotta kirjoitti:

        Siis bylsit jotain dementikkoa kukkakaali kyrpä

        Sinäkö panet sukusi mutantti emakko karsinassa sukusi punaisia rupisia perseitä ja löylykauhat viuhuu koko idiootti lauman sorkissa ja osa perseissä
        Ei muuta kuin kärsät kohti kattoa


    • NautinnollistaNaintia

      Meillä pidetään hauskaa vaimon yhden pariskunnan ja neljän poikamies ystävän kanssa saunotaan ja harrastetaan seksiä samassa huoneessa vaihdetaan pareja pannaan kimpassa naisia ja nautitaan seksistä monipuolisesti
      On myös yksi joka nai kanssani vaimoani vakisuhde ollut yli
      27 vuotta joka käy kerran kuukaudessa yhden viikonlopun ajan
      Olemme kaikki aikuisia ja nautimme tilanteesta

    • KokeilunhaluinenParit

      Me ollaan päädytty alkamaan kimppaan
      1N 2M
      Niin saadaan leikkiä vähän

      • mies55vuotta

        kokemisen arvoinen,itse tykkään kimpasta


    • PilluaRiittääKavereille

      Miehet haluaa vaimon pillua

      • tyhmämikätyhmä

        Eipä. käy niitä miehiä kateeksi jos pitää toisen akkaa bylsiä hyi helvetti


      • PilluaRiittääKavereille
        tyhmämikätyhmä kirjoitti:

        Eipä. käy niitä miehiä kateeksi jos pitää toisen akkaa bylsiä hyi helvetti

        Kyllä naimisissa olevilla naisillakin on hyvä ja maukas pillu
        Kaveitrkin kehuu vaimon pilluakin ja himoitsevat häntä


    • Asun avovaimoni kanssa yhteisessä taloudessa. Nyt muutaman kuukauden ajan olen käynyt tapaamassa rakastajatartani säännöllisen epäsäännöllisesti, joskus pari kertaa viikossa, joskus kerran kahdessa viikossa. Pullat ovat siis hyvin uunissa, saan pillua kahdelta hyvin erilaiselta naiselta. Kakkosnaiseni tietää olevansa "toinen nainen" eikä se häntä häiritse, päinvastoin. Saa elää omaa elämäänsä, mutta saa myös ihanaa seksiä oikeastaan aina kun haluttaa. Ykkösnaisenikin on tyytyväisempi, en ole jatkuvasti vonkaamassa tussua kun sitä on tarjolla toisaallakin. Miehelle unelmatilanne :)

      • Juu, sait kiinni ! Pelkkää paskaa jauhoin aikani kuluksi... Hauskaa jos elämäni kuulostaa sinusta päiväunelta :)


      • mies55vuotta

        Minulla ainakin rakastajatar tietää,että minulla on avovaimo, toki tiedän itsekkin että hän on naimisissa ja sillai tiedän myös hänen miehensä,en toki ole nähnyt livenä hänen miestään koskaan


      • mies55vuotta

        se on nykyään niin tavallista,että joko naisella tai miehellä on toinen sänkykaveri,enkä minä suutu,jos joku panisi minun avovaimoa,mutta siinä vaan vika,ettei hän puheiden mukaansa anna muille kuin minulle...2 erillaista naista sängyssä ja rakastajatar on parempi,huomattavasti parempi ja ihanan isot rinnat hänellä....hyvä suihinotto myös....


      • cxxfgt

        Siinä toinen hupiukko satuilee


      • mies55vuotta

        on muuten tosi juttu,eikä mikään satu juttu....


      • mies55vuotta
        cxxfgt kirjoitti:

        Siinä toinen hupiukko satuilee

        Älkää te kateelliset vinkuko täällä,hankkikaa se nainen,niitä saa tosi helpolla


      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Ja sukunne mutantti emakoitten kanssa lätissä Huom. Löylykauhat mukaan


    • mies55vuotta

      Kyllähän varmaan moni mies olipa aviossa tai avoliitossa,tai seurustelee,kävisi panemassa toista naista jos saa, mutta sitten kumminkin jotkut ovat täällä työntämässä löylykauhaa perseeseen...kumminkin itse myös halauavat vierasta

      • Juurikin näin. Mies nyt on luotu levittämään siementään. Hiukan ihmettelen kuinka täällä tuntuu olevan konsensuksena ettei naisia saisi millään eikä mitenkään. Oman empiirisen tutkimukseni mukaan se on loppupeleissä hyvinkin vaivatonta.


    • Kokeiltu.on

      Kyllä kunnon kimppa piristää ja antaa voimia

    • PilluaRiittääKavereille

      Minun vaimo on sama istunut kimppa naintiin niin hyvin että ehdottaa sitä itse ja tuo jonkun kaverin meidän sänkyyn nauttimaan pillusta

    • cris1

      mies,,eronnut, uusi nainen,,ensimmäistä kertaa täällä,,salaa. haluaisin tuntemattoman naisen kertovan fantasioitani eli muokkaavan niitä mieleisekseen,,kuin totta,, salaisuus etc

    • eipä oo tullut sitä kivaa vastaa että hyvä etten oo neitsyt mutta siit on aikaa

    • PanoKimppa

      Aletaan toipumaan viikonlopun riennosta vaimon ja yksi kaveri
      Perjantai kimppassaunan jälkeen keskityimme ihan täysin vaimoni toiveitten täyttämiseen ja klitoriksen nuolemiseen ja kun vaimo on niin kiimassa että pyytää meitä naimaan naimme häntä kiihkolla ja jatkossa vähän väliä koko viikonlopun ajan
      Oli hieno viikonloppu ei ehditty vaatteita pukea koko viikonlopun aikana

    • VakipanoSuhde

      Olen nainen ja yksi ystävä on nainut minua mieheni kanssa 17 vuotta yksi tai kaksi viikonloppua kuukaudessa poikkeuksia on toki joskus puoleen tai toiseen
      Olemme erittäin aktiivisia seksin kanssa ja naimme mieheni kanssa vähintään kerran päivässä ja seksimme on hienoa
      Kimppa naintia kavereiden kanssa on viikonloppuisin ja joskus myös viikolla
      Olen ollut seksisuhteessa 13 ystävämme kanssa
      1N 2-4M kerrallaan ja kaikki ovat säännöllisesti kanssamme sängyssä
      Olen vähintään kahden miehen kanssa melkein joka viikko usein useamman kanssa suosikkimme ovat
      1N 2-3M kerralla

    • ToiveikasNainen

      Odotan tänään saavani kaksi miestä petiini mieheni kanssa

    • VaimonNaittaja

      Haluan olla mukana kimppakivassa
      Minä en halua pettää vaimoa
      Vaimo on luontevinta vaihtoehto kimpan ainoaksi naiseksi
      Minä haluan nähdä kun vaimoa naidaan

    • Nainen_keski-ikäinen

      Sinkkunainen, yhtä kerrallaan olen vakipanona pitänyt, nykyinen on ollut jo useamman vuoden. Joskus kyllä tekisi mieli saada useamminkin, eikä kukaan tai mikään mua teoriassa estäisi "hankkimasta" vaikka toistakin vakipanoa. En vaan tiedä, mistä niitä fiksuja vakipanoja löytyisi. Täältä ainakin on näköjään turha etsiä, koska tämäkin ketju on täynnä löylykauhasta fantasioivia...

      • On täällä asiallisiakin miehiä!
        Ainakin jokunen.
        Olen aina kunnioittanut naisen tarpeita! Sekä pitänyt sovituista asioista kiinni!


    • Niemessä

      Keski-ikäiset rouvat todella estottomia, halukkaita rakastelemaan vieraan miehen kanssa miehensä tietäen, hän useimmiten mukana kolmantena. Siinä pikantti lisä kun tietää nussivansa toisen vaimoa. Kielletyn hedelmän makua, sama tunne ehkä naisilla saadessaan vierasta. Nauttikaa keille kuvio sopii.

    • montamonessa

      Hieman fiilis, että ketujussa on myös jonkun kalajuttuja, sillä kuulostavat melkoisen vastuuttomilta, mutta lähdetään kuitenkin ajatuksesta, että tarinat ovat tosia.

      Miten 3-4 miestä saa nautinnon yhdestä naisesta ja toiseksi, myös kuokkavieraat harrastelevat seksiä myös tahoillaan toisaalla. Lisäksi kuvatun profiilin henkilöt ovat tautien suhteen seksiprofiililtaan siinä korkeammassa riskiryhmässä, eli miten ne kaikki taudit pidetään poissa, eli miten tuollaisess akuviossa voi edes rentoutua?

      Olisihan se helppoa nautiskella ristiin rastiin fiiliksien mukaan jos tauteja tai ei-toivottuja raskauksia ei edes olisi olemassa.

    • RakastajaRaju

      Sinkku mies. Nain 15 vuotta nuorempaa varattua naista kerran kuukaudessa. Parien naisia muutaman kerran vuodessa. Vapaata naista parin kuukauden välein. Parit tietävät, että nain myös joskus muiden parien kanssa. Kaikki tuntuvat nauttivan isosta ja kestävästä kullistani ja uteliasta kielestäni. Vähän vielä puutteessa olen.

    • KunniaNaisille

      Minusta parasta on kun oma vaimo mukana ja naidaan kimpassa hyvien kavereiden kanssa.
      Olen ylpeä vaimostani rakastan ja kunnioitan ja luotan häneen.
      Sen takia pystyn antamaan myös vaimolle tilaisuuden naida "vieraita" miehiä. 2-3 miestä kerrallaan ja ainakin viikonloppuina joskus myös viikollakin.

      • KunniaNaisille

        Meillä ovat kaverit ja ystävät mukana vaimon naimisessa.
        Emme ole salassa kimpassa vaan kaikki ystävät tietää että naimme ryhmässä ja joskus naisia tulee mukaan kimppaan.
        Rryhmien koko ja henkilöt vaihtuvat ja varmasti keskustelevat kimppa nainnista.


    • Täydellistä

      Olen mies ja vakkareina sekä mies että nainen, vaimolla myös vakkari. Kimppaa harrastetaan aina kun saadaan kaikkien aikataulut ja mielihalut kohdilleen eli 1-2 kk välein.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1277
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      317
      1170
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      970
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      958
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe