Kokemuksia Zooplussasta

huijattuon

Hankin jonkin aikaa sitten kissojen kiipeilypuun zooplussasta ja toisen kerran kissanhiekkaa yms. muuta pientä. Kiipeilypuu on selkeästi kakkosluokan tavaraa, sen verran oli jo valmiiksi hajalla. Kissanhiekat tulivat muiden tavaroiden seassa niin, että ne muut tavarat rikkoivat pussin ja hiekat olivat osiksi levinneet pakkauksesta ulos ja osa tavaroista oli rikki. Pakkaus oli iso ja tavarat kissanhiekkoineet saivat vapaasti heilua keskenään rikkoen toisensa. En ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa.

Eri ketjuissa on tullut ihan samanlaista palautetta. Laittavat isoon pakettiin tavaroita, joita ei ole suojattu mitenkään, vaan ne saavat vapaasti pyöriä keskenään. Mietin mitä järkeä? Tuotteista puuttuu osia, tai ne on rikki.

Tuli mieleen, että jos myyvät sekundaa ja hieman kolhiintunutta tavaraa priimana, mutta "halvalla", niin on varmasti kannattavaa. Rikkoontuneet ja kolhiintuneet tavarat menevät "huonon" kuljetuksen piikkiin ja jos asiakas valittaa, niin annetaan pieni hyvitys. Itse sain mitättömän hyvityksen enkä toiste tilaa.

2

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurhaaKitinää

zooplus on iso saksalainen postimyynti firma joka kyllä pitää huolen maineestaa, joten turha naukua täällä, reklamoi zooplussaan kaiken rikkoutuneen voi palauttaa, lisäksihän kaiken postimyynti tavaran voi plautattaa ilman mitään perustetta anyway..

ITse olen tilannut vuosien varrella varmaan parin tonnin eestä tavaraa mm. 3 kiipeilypuuta, mitään valittamista ei tavaranlaadun suhteen ole ollut, tietty hinta ja sivustun kuvaus ja arviot antavat hyvän kuvan tavaran laadusta, ei halvalla saa priimaa edes zooplussasta

• sivustaseuraajan

Henkilökohtaisesti olen zooplussaan ollut tyytyväinen. 2 vuotta olen tuolta ostanut kissalle tavarat, yhden kerran jouduin valittamaan. Ostin pienen ajax kiipeilypuun, josta katkesi tolppa 2 kk käytön jälkeen. Lähettivät tilalle uuden tolpan namipurkin ja leluja hyvitykseksi.

Kyllä mulla on tullut aika tiiviisti pakattuna tavarat aina ja hiekat tuleet aina eri paketissa o.O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10931
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3648
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2460
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2368
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1700
    6. 194
      1255
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1224
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1059
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1009
    Aihe