Tehokasta ja edullista klassista osa ja kokovartalo hierontaa. 15 vuoden kokemuksen omaava mieshieroja. s-posti [email protected] Päivä ja ilta-aikoja.
Hierontaa Forssassa
8
468
Vastaukset
- Aprikoiva
Onko ketään käynyt Lamminrannan hierojalla Forssassa? Jos niin miltä tuntui, kannattako mennä?
- Aprikoivalle
Kyllä kannattaa. Olen käynyt jo pari kertaa kummallakin kerralla rehtii sellainen 105 min mittainen hieronta. Tuntui heti että on käynyt oikeesti hierojalla.
- hierottavamies
loytyyko Helsingissa sama
- Hierottavamies
Ei löydy Helsingistä enään. Olen muuttanut reilu vuosi sitten tänne Forssaan. Hieronta jatkuu kyllä täällä. Tervetuloa tänne hyvään hierontaan. T. mieshieroja
- Lamminranta
Edelliseen kirjoitukseen tuli nimimerkki väärin. Piti olla vastaus nimimerkille Hierottavamies eikä hänen merkillä kirjoitettu vastaus. Anteeksi.
- Jäykkis
Tilasin ajan ensi viikolle Lamminrantaan. Odotan jännityksellä miltä tuntuu 120 min. hieronnan jälkeen?
- Jäykkis
Eilen olin 2 den. tunnin hieronnassa Lamminrannassa. Pakko on yhtyä nimimerkki aprikoivan kommenttiin että on käynyt oikeesti hierojalla. Olo oli todella rento ja muutenkin kevyen tuntuinen. Varmasti menen jonkin ajan kuluttua uudestaan.
- Anonyymi
Kävin taas pienen tauon jälkeen Lamminrannassa hieronnassa. ei tullut pettmystä tälläkään kertaaa. Hierontaotteet on todella tehokkaan se oikein tunte kun lihakset rentoutuvat käsittelyn edetessä. Suosittelen käyntiä Lamminrannassa. T. Jäykkis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 311232
- 261151