Joskus vuosi sitten hankin pH-indikator liuskoja. Wikipedia kertoo että kehon normaali pH-arvo on noin 7. Alussa kun mittasin oman kehoni pH- arvon aamusyljestä lukema oli 5 ..elikkä olin happamalla puolen pari asteikkoa. Hankin itselleni ruokasoodaa jota nautin aamuin illoin teelusikallisen. Kehoni pH- arvo nousi muutaman kuukauden jälkeen 6 een. Päätin nostaa ruokasoodamäärää 6 teelusikalliseen päivässä. 2-3 kuukauden jälkeen tulos oli edelleen 6. Pissan pH- arvo on 7 . Vaikuttaa että en pääse kehoni pH- arvoa nostamaan 7 millään. Vatsa ei kestä enempää ruokasoodaa (ripuloi) .
Kuinka voisin nostaa oman kehoni pH- arvon 7 ään. Wikipedian mukaan 7 on normaali kehon pH- arvo. Kuinka kehon pH- arvoa voi nostaa 7 ään?
Oman kehon ph- seuranta
18
430
Vastaukset
- Skepponen
Älä mittaa veren ph:ta. Ota mitta ja mittaa paskapökylöiden pituus joka aamu ja tee niistä tilasto. Se on paljon tärkeämpää kuin tuo ph:n mittaus. Siinä on sinulla liikaa virhelähteitä.
- tietomiehet
Olet oikeassa, ph mitataan VALTIMOVERESTÄ, sillä laskimon ph vaihtelee mm. riippuen ruuan ajankohdasta ja laadusta. Neuvon, että käyttää jäljellä olevat ph - liuskat paskansa seulomiseen. Kaikenlaisia idiootteja sitä onkin lemassa.
- luoteispasaati
Miksi skepponen, miksi koirit asiallista kysymystä? Onko jumalaresi Päivi kd-lafkasta antanut tähänkin sinulle valtuutuksen?
- luoteispasaati
Jäi kirjaimia pois. Po jumalattaresi.
- Tietomiehet
luoteispasaati kirjoitti:
Miksi skepponen, miksi koirit asiallista kysymystä? Onko jumalaresi Päivi kd-lafkasta antanut tähänkin sinulle valtuutuksen?
Tämä on Toivo Lång, niin tyhmää on puhe!!! Ph on vakio VAIN valtimoveressä.
- Toivo.Lång.Inkeroinen
Tietomiehet kirjoitti:
Tämä on Toivo Lång, niin tyhmää on puhe!!! Ph on vakio VAIN valtimoveressä.
Noin tyhmästi voi kirjoittaa vain lehtori vesa viitanen inkeroisista. Taitaa olla veresi pahasti hapanta kuin koiranvirkaa hoitelet vuodesta vuoteen tälläkin palstalla.
Terv. Topi siitä tien toiselta puolelta. - kekekekekekekeee
tietomiehet kirjoitti:
Olet oikeassa, ph mitataan VALTIMOVERESTÄ, sillä laskimon ph vaihtelee mm. riippuen ruuan ajankohdasta ja laadusta. Neuvon, että käyttää jäljellä olevat ph - liuskat paskansa seulomiseen. Kaikenlaisia idiootteja sitä onkin lemassa.
> Kaikenlaisia idiootteja sitä onkin lemassa. <
Kuten sinäkin ! - VesaTeretTallinnasta
Toivo.Lång.Inkeroinen kirjoitti:
Noin tyhmästi voi kirjoittaa vain lehtori vesa viitanen inkeroisista. Taitaa olla veresi pahasti hapanta kuin koiranvirkaa hoitelet vuodesta vuoteen tälläkin palstalla.
Terv. Topi siitä tien toiselta puolelta.Tere vaan Toivo! Olen nyt Tallinnassa ryyppäämässä! Käykö kateeks, kun sulla ei oo varaa tulla t
änne ryyppään ja kylpemään!
No tere vaan sit Toivo , tere!
Lähen tästä kylpemään ja olusille!
- Enkeliviestitulkki
Ei tuolla soodamäärällä saa mitään aikaan, itse otan desin soodaa aamulla jolloin ph arvoni on 8, loppupäivän istun paskalla kynttilät korvissa ja otan vastaan kaukoparannusta.
- ivallinen
Mikä oli sinun ph-arvosi? Kusesta, laskimoverestä, paskasta vai valtimoverestä, joista ph mitataan, ja jossa sen pittää olla vakio?
<<< itse otan desin soodaa aamulla >>>
Tuskinpa otat ja toivottavasti ei ota kukaan muukaan. Desi soodaa on noin 216 g. Soodan LD50-arvo on 3,4 g/kg. Eli desin annos alkaisi olla aikuisella ihmisellä jo lähellä kuolettavaa annosta. Ei siinä henki välttämättä lähde, mutta kyllä myrkytysoireet niin vakaviksi tulevat, että sairaalahoidosta itsensä varmaankin löytää.
- eiolemahdollista
enkeliviestitulkki lle. Mikäli oikeasti ottaisit 2 dsl joka päivä niin se luku voisi olla oikeasti se 8 mutta se tarkoittaisi sitä että olisit koko ajan ripulilla. Sinulle kehittyisi anemia. En usko että tuota kukaan tekee.
- Tavallaan.uusi.asia
Oman kehon seuranta on tärkeä osa oman terveytensä hoitamista. Voisin testata apteekista saatavilla liuskoilla oman kehoni tilannetta.
- skepponen
Idiootti! Etkö sinä ymmärrä, että ph on vakio vain valtimoveressä ja sitä lääkäritkin mittaavat. Laskimoveressä ja virtsassa se vaihtelee ravinnon mukaan, samoin suussa!!! Näkee sevästi, että peruskoulu on kesken tai huonosti suoritettu.
- skepponen2
skepponen kirjoitti:
Idiootti! Etkö sinä ymmärrä, että ph on vakio vain valtimoveressä ja sitä lääkäritkin mittaavat. Laskimoveressä ja virtsassa se vaihtelee ravinnon mukaan, samoin suussa!!! Näkee sevästi, että peruskoulu on kesken tai huonosti suoritettu.
Kirjoituksestasi päätellen olet kusipää skeppone.
- skepponen
skepponen2 kirjoitti:
Kirjoituksestasi päätellen olet kusipää skeppone.
Toivo Långin tyyliä ja tasoa.
- OlenVesa
skepponen kirjoitti:
Toivo Långin tyyliä ja tasoa.
Usko nyt, että en ole Toivo, vaan olen Yoivon hyvä kaveri naapuridta eli Vesa.
- Onnellinen-PH
Tässä ph-asiaa.
http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/onnellinen-ph/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517