Olis tarkotus päivittää etuoviin kajarit, kauheeta kuraa nuo vakiot. Ei mitää hajua että millaiset kaiuttimet kannattas ostaa, eka auto ja eka kerta ku kaiuttimet päivitän
Eli koaksiaaliset kaiuttimet ilmeisesti helpoin asentaa? Mitkä ois hintalaatusuhteeltaan hyvät? Jossain vaiheessa varmaa takakonttii joku subbariki pitäis lyyä et ois hyvä jos niistä kaiuttimista lähtis hyvin ääntä ja äänenlaatu olisi hyvä
5.25 kaiuttimet
2
197
Vastaukset
- poppipöpittää
Paljon nuo sitte sais maksaa ?
Kyllä sun kannattaa laittaa joku edullinen erillissarja kuiteski. Diskantit siellä kojelaudan kulmissa muuttaa stereokuvan huomattavasti paremmaksi kuin joku ovessa oleva koaksiaali. - Humpppa
No budjetti on pieni, alle satasen.. tai sit pitää oottaa parempia aikoja taloudellisesti , opiskelijabudjetil mennää...
Mite ne koelauda kulmii laitetaa? Melko paljo vaemaa saa säätää? Autokaa tuski on enää ku max 1,5-2 vuotta.
Eikö erillissarjois oo joku jakosuodi homma kans? Tästä mul ei oo mitää hajua.. xd
Vielä joskus vaimennan auton ja laitan siihe jonku erillissarjan kunnollise,mutta tähän nykyisee 25 vuotta vanhaan meluisee ruostekoppii ei oikei oo motivaatiota/rahaa täl.hetkel .
Eikai ne koksut nyt nii paskoja ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837