HOMO 24 KUHMO

jotainmuutakinsaaolla

Alkaa ottamaan pattiin,kun melkein jokaiseen topiikkiin ollaan homojuttuja kirjoittelemassa.

Onko ne Kuhmossa niin pienet piirit ja pipo tiukalla,ettei muusta osata puhua.Alkaa lopultakin tulla esille,kuinka käy,kun ainaisesti sukurutsasta siinneet saavat vapauden kirjoittaa.

31

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lautailia

      Niinpä.Ihmetyttää kyllä suuresti.Olipa jutun aihe mikä tahansa,homottelu yhä alkaa,eikö muuta puheenaihetta ole.Ja miksi,kysyn.Homoja on koko maapallolla,suomi ja varsinkin Kuhmo on kärpäsenpaska kartalla.Minä totean että se on Kuhmolaisten ongelma vaan.Siis niin älyttömän typerää.

      • muitakinvalituksialuettu

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
        Siinä kyllä ootte väärässä jos ajattelette,Kuhmossa ei saa homoista puhua.


      • Lautailia

        Miksi niistä pitää puhua??Miksi?Mietippä...


      • Saloukko
        muitakinvalituksialuettu kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
        Siinä kyllä ootte väärässä jos ajattelette,Kuhmossa ei saa homoista puhua.

        Puhu vaikka perkele ilmoista.Sulla taitaa olla homofobia..retale ite taitasit mielellään miehen kansa nussiutuu..


      • muitakinvalituksialuettu

        Kyllä ihminen on yksinkertainen jos ei osaa puhua muusta kuin ilmoista,on perkele raukka jäänyt paljosta vaille.


      • Saloukko

        Sinä oot jääny paljosta vaille,et osaa muuta kun homoista puhuu,laajenna,laajenna hyvä mies, ja kokeile homostella.


      • muitakinvalituksialuettu

        Saloukko kimpaantui minun viestistä.Sehän tarkoittaa sitä,osu ja uppos.
        Ei läheskään kaikki ajattele asioita noin yksinkertaisesti mitä saloukko.
        Joukossa tyhmyys tiivistyy.


      • Tuurillakin

        Saloukolla on varmaan enemmän elämänkokemuksen viisautta kuin monella yhteensä,ei jauha tyhjää paskaa.Elää elämää tyhjää narisematta..


      • muitakinvalituksialuettu

        Minä kuulen päivittäin töissä paljon ihmisten elämäntarinoita ja kokemuksia.
        Nuo saloukon kirjoitukset,mitä täällä on ovat täyttä narinaa,ne kertoo kaikesta muusta kuin elämänkokemuksesta.


      • Tuurillakin

        Minä hän tuossa kirjoituksessaan narisee, toteaa vaan tosiasian.Mutta sinä olet sama kirjoittelua joka luulee olevansa aina muita parempi..


      • muitakinvalituksialuettu

        Kirjoitustaito heikkoa ... hoono soomi.


      • Tuurillakin

        Sulla pää heikko,järenjuoksu/ei mitään,älyätkö edes vessassa käydä vai meneekö housuihin


      • muitakinvalituksialuettu

        Herkkä on hipiäsi,liian herkkä kun et negatiivisena ihmisenä kestä kritiikkiä.


    • SukurutsausPaikka

      Kuhmohan on yksi suomen sukurutsaimmista mestoista....

    • sattusopivasti

      Homot ovat sellaisia, että ne tykkäävät, kun muut antavat niille äänen, niin ne voivat istua kotona hiljaisina nahkaan ja koppalakkeihin pukeutuneina, koska kaikki homot pukeutuvat nahkaan ja koppalakkeihin paitsi se yksi keuruulainen, mutta kuka siitä välittää, eihän kukaan edes tunne sitä.

      Lainaus Iltasanomista.Jyrki Lehtolan kommentti

      Näin sitä taas täällä ollaan homojen asialla.

    • 48748487

      Kuhmo on Suomen homopääkaupunki! Katsopa kylänraitilla kulkevia ukkoja... jokainen kävelee hieman hassusti. Syy on tietenkin se, että perärööriä on väärinkäytetty ja paljon.

      • 112221

        parhailla jalkaterät ovat kävellessä sisäänpäin kääntyneenä ja mennä vingerretään.


      • Kuinkas

        Mitenkä ne lespot kävelee???


      • dhjsns
        Kuinkas kirjoitti:

        Mitenkä ne lespot kävelee???

        Lesboista ei tarvitse täällä huolehtia. Naiset pakenevat paikkakunnalta sankoin joukoin. Joku mummo jos jää.


    • harveri

      Miksi aloitit aiheesta kirjoittelun kun se kerran pattiin käy?

      • kaikkikoneessatalles

        Tää on vain tällainen sadan trolliavauksen testi.


      • jotainmuutakinsaaolla
        kaikkikoneessatalles kirjoitti:

        Tää on vain tällainen sadan trolliavauksen testi.

        sama,mikäli et usko.


      • pirkkalanpiru
        jotainmuutakinsaaolla kirjoitti:

        sama,mikäli et usko.

        Teemme yhteenvedon lähiaikoina.Kiitoksia.


      • pirkkalanpiru
        pirkkalanpiru kirjoitti:

        Teemme yhteenvedon lähiaikoina.Kiitoksia.

        Olit ensimmäinen todella epäilevä "Tuomas".


    • pirkkalanpiru

      Kuhmon Tompat savusaunoissaan.Läpeensä tyytyväisiä.

      • heterojortikka

        Taitaa nämä homofobilaiset olla epävarmoja suuntautuneestaan.Tule jo kaapista ulos.


    • Anonyymi00029

      Eiköhän tässä pärjäillä!!

    • Anonyymi00030

      Voi kiesus tätä palstaa. Ihmettelen suuresti tuota mistä tulee tuo sukurutsa joka halavatun väliin. Joku aloittaa ihan hyvän asian , mutta kuinka ollakaan, taas ollaan samassa paskassa.

    • Anonyymi00031

      Kuhmossa paljon pride porukkaa

      • Anonyymi00032

        😂epäillä soppii


    • Anonyymi00033

      Kaapista vielä tulematta paljon porukkaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe