Monitoimilaite hankittu 2009. Ajurilevykkeessä teksti "Windows 2000, XP,Vista".
Riittäisi, jos skannerina toimisi.
Win 10 sopivuus / HP Photosmart C4200 series?
3
2360
Vastaukset
- apinajagorilla
http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-photosmart-c4200-all-in-one-printer-series/3192751
tuossa tuo, vaihda jos valinta-arvaus väärä. - Samjamum
Hyvä linkki sinänsä. Latailin asetukset, mutta tulostimessa pitäisi skannaustakin varten olla mustekasetit kunnossa.
Epäreilua! Jo aikaisemminkin tulostimeen työlästyneenä päätin sen romuttaa ja poistaa ohjelmatiedostot tietokoneelta. Seitsemän tiedostoa ja jokaisen poistaminen vaatii koneen uudelleenkäynnistyksen - voiko tää olla totta? - Samjamum
HP Photosmartin asennus oli poistanut lasertulostimeni ohjaimet. Yrittäessäni ladata niitä uudelleen tulee ilmoitus: Käyttäjätilien valvonta. Järjestelmänvalvoja on estänyt sinua suorittamasta tätä sovellusta.
Ymmärtääkseni olen itse järjestelmänvalvoja. Miten eteenpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217