Sovittelu: Iso virhe!!!

Narskunuhri

Tein ison virheen mennessäni sovitteluun. Sovittelussa sovittiin, että en ole missään yhteydessä siihen toiseen osapuoleen. En puhu hänestä pahaaa jne... Tämä toinen on nyt alkanut provosoimaan minua. Sovittelussa ei ollut mitään mainintaa hänen käyttäytymisestä minua kohtaan. Tietenkin luulin, että sama oisi myös toisinpäin. Ainakin hyviin tapoihin se kuuluu. Pitäkää puolenne, ettei käy kuin minulle. Narsistia vastaan on huono tapella !!!

12

2342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popopopppo

"Sovittelussa ei ollut mitään mainintaa hänen käyttäytymisestä minua kohtaan. Tietenkin luulin, että sama oisi myös toisinpäin. Ainakin hyviin tapoihin se kuuluu."

Narsisteja paskiaisia kusipäitä väärintekijöitä hyväksikäyttäjiä vastaan on HELPPO tapella JOS haluaa...Jos taas odottaa hyviä tapoja niin saa valitettavasti mitä tilaa. Ikävä olla vmäinen mutta oikeasti?! Hyviä tapoja...:D Kaikki rankut mitä löytyy ja päälle, hulluinta on sopia kenenkään kanssa joka ei tehnyt yhtä random tekoa vaan osoitti jatkuvuutta = varma jatko.

Julkiseksi epävirallisesti jos ei itsellä ole airoja päästä eroon. ei lopu toivomalla...

• Pirpana72

Tuli viime viikolla puhelu, jossa kyseltiin, että suostuisinko sovitteluun. Vastapuoli on minulle ilmaissut, että hän on tapahtumien kulusta hyvin toista mieltä kuin itse olen. Kannattaako sovitteluun silti suostua? Kuulusteluja tapahtumaan liittyen ei vielä ole ollut.

• ImperialStormTroopers

Asia kerrallaan. Ensin poliisi suorittaa esitutkinnan ja mikäli osapuolilla on reilusti eriävät kannat asiaan niin ei kannata sovitteluun lähteä

• gggggtt

Ikinä ei kannata suostua sovitteluun. Sovittelu takaa sen, että syyllisen päätä vain silitetään ja teosta ei rangaista. Lähes aina luvatut korvaukset jäävät myös saamatta.

• ImperialStormTroopers

Kyllä siihen sovitteluun kannattaa suostua ja sitten vain pitää pitää kiinni niistä omista oikeuksista ja sovintoehdoista...

• Eieijaei

Helsingin HO:ssa esitettiin sovittelua, jossa vain toisen osapuolen olisi pitänyt joustaa.

• Jussi..Pussi

Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.

• iloinensovittelija
        Jussi..Pussi kirjoitti:

Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.

Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

Siis rikkaat, muistakaa sovittelu!

• wqwqww
        iloinensovittelija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

Kyllä köyhäkin maksaisi, mutta kun rahaa ei löydy. Köyhää rangaistaan, rikas maksaa rikoksensa rahalla.

• Anonyymi
        Jussi..Pussi kirjoitti:

Lisäksi rikollisesta ei jää oikeuteen päätöstä, eli maine pysyy puhtaana.

• Anonyymi
        iloinensovittelija kirjoitti:

Kun rikos sovitellaan, konnalle ei tule tuomiota oikeudessa. Siksi sovittelu suosii rikollista, esim konnan työnantaja ei saa tietoa asiasta. Mm armeija ura voisi kaatua rikokseen. Soviteltu rikos ei näy missään ja konna senkun porskuttaa!

Tuomiot taas näkyvät ja ovat julkisia.

On epäreilua jos rikas maksaa uhrin hiljaiseksi. Silloin ei tasa-arvo toteudu, koska varaton ei voi ostaa uhria hiljaiseksi.

Koko sovittelu on kallista veronmaksajien maksamaa saastaa ja kohta se laajenee niin että oikeuteen ei mennäkään vaan nämä merkonomit ja amk-koulutetut tantat häärää kaikki rikokset niin että tekijän päätä silitellään.

Siirtyvät kohta kunnista/hyvinvointialueista jopa oikeusministeriön alaisuuteen!

https://oikeusministerio.fi/hanke?tunnus=OM029:00/2020

• vverkki

samma här... minä kans suostuin sovitteluun ja odotin , että hän myös jättää minut rauhaan. mutta jatkuvaa räkytystä saa kuulla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10189
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      230
      5888
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      90
      5003
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      16
      3290
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2662
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2562
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2394
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2204
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2171
    Aihe