Sovittelu: Iso virhe!!!

Narskunuhri

Tein ison virheen mennessäni sovitteluun. Sovittelussa sovittiin, että en ole missään yhteydessä siihen toiseen osapuoleen. En puhu hänestä pahaaa jne... Tämä toinen on nyt alkanut provosoimaan minua. Sovittelussa ei ollut mitään mainintaa hänen käyttäytymisestä minua kohtaan. Tietenkin luulin, että sama oisi myös toisinpäin. Ainakin hyviin tapoihin se kuuluu. Pitäkää puolenne, ettei käy kuin minulle. Narsistia vastaan on huono tapella !!!

12

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popopopppo

      "Sovittelussa ei ollut mitään mainintaa hänen käyttäytymisestä minua kohtaan. Tietenkin luulin, että sama oisi myös toisinpäin. Ainakin hyviin tapoihin se kuuluu."

      Narsisteja paskiaisia kusipäitä väärintekijöitä hyväksikäyttäjiä vastaan on HELPPO tapella JOS haluaa...Jos taas odottaa hyviä tapoja niin saa valitettavasti mitä tilaa. Ikävä olla vmäinen mutta oikeasti?! Hyviä tapoja...:D Kaikki rankut mitä löytyy ja päälle, hulluinta on sopia kenenkään kanssa joka ei tehnyt yhtä random tekoa vaan osoitti jatkuvuutta = varma jatko.

      Julkiseksi epävirallisesti jos ei itsellä ole airoja päästä eroon. ei lopu toivomalla...

    • Pirpana72

      Tuli viime viikolla puhelu, jossa kyseltiin, että suostuisinko sovitteluun. Vastapuoli on minulle ilmaissut, että hän on tapahtumien kulusta hyvin toista mieltä kuin itse olen. Kannattaako sovitteluun silti suostua? Kuulusteluja tapahtumaan liittyen ei vielä ole ollut.

      • ImperialStormTroopers

        Asia kerrallaan. Ensin poliisi suorittaa esitutkinnan ja mikäli osapuolilla on reilusti eriävät kannat asiaan niin ei kannata sovitteluun lähteä


    • gggggtt

      Ikinä ei kannata suostua sovitteluun. Sovittelu takaa sen, että syyllisen päätä vain silitetään ja teosta ei rangaista. Lähes aina luvatut korvaukset jäävät myös saamatta.

      • ImperialStormTroopers

        Kyllä siihen sovitteluun kannattaa suostua ja sitten vain pitää pitää kiinni niistä omista oikeuksista ja sovintoehdoista...


    • Eieijaei

      Helsingin HO:ssa esitettiin sovittelua, jossa vain toisen osapuolen olisi pitänyt joustaa.

      • Jussi..Pussi

        Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.


      • iloinensovittelija
        Jussi..Pussi kirjoitti:

        Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.

        Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

        Siis rikkaat, muistakaa sovittelu!


      • wqwqww
        iloinensovittelija kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

        Siis rikkaat, muistakaa sovittelu!

        Kyllä köyhäkin maksaisi, mutta kun rahaa ei löydy. Köyhää rangaistaan, rikas maksaa rikoksensa rahalla.


      • Anonyymi
        Jussi..Pussi kirjoitti:

        Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.

        Lisäksi rikollisesta ei jää oikeuteen päätöstä, eli maine pysyy puhtaana.


      • Anonyymi
        iloinensovittelija kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

        Siis rikkaat, muistakaa sovittelu!

        Kun rikos sovitellaan, konnalle ei tule tuomiota oikeudessa. Siksi sovittelu suosii rikollista, esim konnan työnantaja ei saa tietoa asiasta. Mm armeija ura voisi kaatua rikokseen. Soviteltu rikos ei näy missään ja konna senkun porskuttaa!

        Tuomiot taas näkyvät ja ovat julkisia.

        On epäreilua jos rikas maksaa uhrin hiljaiseksi. Silloin ei tasa-arvo toteudu, koska varaton ei voi ostaa uhria hiljaiseksi.

        Koko sovittelu on kallista veronmaksajien maksamaa saastaa ja kohta se laajenee niin että oikeuteen ei mennäkään vaan nämä merkonomit ja amk-koulutetut tantat häärää kaikki rikokset niin että tekijän päätä silitellään.

        Siirtyvät kohta kunnista/hyvinvointialueista jopa oikeusministeriön alaisuuteen!

        https://oikeusministerio.fi/hanke?tunnus=OM029:00/2020


    • vverkki

      samma här... minä kans suostuin sovitteluun ja odotin , että hän myös jättää minut rauhaan. mutta jatkuvaa räkytystä saa kuulla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe