Sovittelu: Iso virhe!!!

Narskunuhri

Tein ison virheen mennessäni sovitteluun. Sovittelussa sovittiin, että en ole missään yhteydessä siihen toiseen osapuoleen. En puhu hänestä pahaaa jne... Tämä toinen on nyt alkanut provosoimaan minua. Sovittelussa ei ollut mitään mainintaa hänen käyttäytymisestä minua kohtaan. Tietenkin luulin, että sama oisi myös toisinpäin. Ainakin hyviin tapoihin se kuuluu. Pitäkää puolenne, ettei käy kuin minulle. Narsistia vastaan on huono tapella !!!

10

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popopopppo

"Sovittelussa ei ollut mitään mainintaa hänen käyttäytymisestä minua kohtaan. Tietenkin luulin, että sama oisi myös toisinpäin. Ainakin hyviin tapoihin se kuuluu."

Narsisteja paskiaisia kusipäitä väärintekijöitä hyväksikäyttäjiä vastaan on HELPPO tapella JOS haluaa...Jos taas odottaa hyviä tapoja niin saa valitettavasti mitä tilaa. Ikävä olla vmäinen mutta oikeasti?! Hyviä tapoja...:D Kaikki rankut mitä löytyy ja päälle, hulluinta on sopia kenenkään kanssa joka ei tehnyt yhtä random tekoa vaan osoitti jatkuvuutta = varma jatko.

Julkiseksi epävirallisesti jos ei itsellä ole airoja päästä eroon. ei lopu toivomalla...

• Pirpana72

Tuli viime viikolla puhelu, jossa kyseltiin, että suostuisinko sovitteluun. Vastapuoli on minulle ilmaissut, että hän on tapahtumien kulusta hyvin toista mieltä kuin itse olen. Kannattaako sovitteluun silti suostua? Kuulusteluja tapahtumaan liittyen ei vielä ole ollut.

• ImperialStormTroopers

Asia kerrallaan. Ensin poliisi suorittaa esitutkinnan ja mikäli osapuolilla on reilusti eriävät kannat asiaan niin ei kannata sovitteluun lähteä

• gggggtt

Ikinä ei kannata suostua sovitteluun. Sovittelu takaa sen, että syyllisen päätä vain silitetään ja teosta ei rangaista. Lähes aina luvatut korvaukset jäävät myös saamatta.

• ImperialStormTroopers

Kyllä siihen sovitteluun kannattaa suostua ja sitten vain pitää pitää kiinni niistä omista oikeuksista ja sovintoehdoista...

• Eieijaei

Helsingin HO:ssa esitettiin sovittelua, jossa vain toisen osapuolen olisi pitänyt joustaa.

• Jussi..Pussi

Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.

• iloinensovittelija
        Jussi..Pussi kirjoitti:

Juuri noin, älkää ikinä suostuko rikosjutuissa sovitteluun. Se merkitsee sitä, että varakas henkilö maksaa tekonsa rahalla, eikä häntä rangaista.

Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

Siis rikkaat, muistakaa sovittelu!

• wqwqww
        iloinensovittelija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä neuvoasi. Sen mukaanhan varakkaan henkikön KANNATTAA osallistua sovitteluun, koska välttää rangaistuksen.

Siis rikkaat, muistakaa sovittelu!

Kyllä köyhäkin maksaisi, mutta kun rahaa ei löydy. Köyhää rangaistaan, rikas maksaa rikoksensa rahalla.

• vverkki

samma här... minä kans suostuin sovitteluun ja odotin , että hän myös jättää minut rauhaan. mutta jatkuvaa räkytystä saa kuulla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tehdä juhannuksena?

Mitä 37v sinkkumies voi tehdä juhannuksena? On varmaan jo liian vanha festareille pitäisikö tyytyä vaan paikalliseen?
      Juhannus
      89
      4495
    2. Miehiltä puuttuu solidaarisuus toisia miehiä kohtaan

Kun me too-naiset hyökkäävät raukkamaiset Wille Rydmanin kimppuun vain ani harva mies asettuu Rydmanin tueksi. Sama on nähty aikaisemminkin me too- ta
      Maailman menoa
      222
      3651
    3. Iiris Suomelan kuva

Senaattori Jarno Vähäkainu otti sensuellin kuvan Iiris Suomelasta eduskunnan kuppilassa. Kuvassa Iiriksen reisi näkyy melkein pimppiin asti. Kuvasta n
      Kajaani
      109
      2833
    4. Suomen huutokauppakeisari tulee taas! Vieraina Auri Kananen, Sointu Borg, Pate Mustajärven tytär...

Aki ja Heli Palsanmäki ovat nousseet koko Suomen kansan tuntemiksi julkkiksiksi Suomen huutokauppakeisari -ohjelman myötä. Nyt tätä koko kansan viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      2283
    5. Juhannus pilalla

Kun en sua nää... 😥 tarkoitus oli että oisin huumorilla vihjaissut sulle että käskepäs mut käymään kahvilla jolla olisin viestinyt sulle että kyllä m
      Ikävä
      71
      1739
    6. Mikä/ mitkä lause(et)on se

Joka jäänyt mieleesi kaivattusi suusta?
      Ikävä
      61
      1350
    7. Ässät feikki ero

Stefanhan se siellä Sonjan ja Sofian juhannus kuvien taustalla. Kaksi tyhmää naista ja vielä tyhmempi mies. Oliko tämä ero vain epätoivoinen yritys sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1172
    8. Juhannus Oulussa 2022

Onko Oulussa juhannuskokkoja huomenna kun huomenna on juhannusaatto jolloin kokkoja on ollut tapana polttaa ja julhia juhannusta?
      Oulu
      4
      1018
    9. Martinan tulevat kisat.

Kyllä nyt odotukset korkealla.Niin paljon aikaa kun nainen laittaa urheiluun ja itsensä hoitoon niin kyllä pitäisi joku sijoitus tulla. Martina on sit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      826
    10. Vanhanen haluaa VKK:n varapuheenjohtajalle porttikiellon eduskuntaan

Näin yritetään heikentää VKK:ta, joka uhkaa suuria puolueita, koska on ainoa puolue, joka ajaa kansan asiaa. https://yle.fi/uutiset/3-12507990
      Maailman menoa
      310
      753
    Aihe