Ostin 10v:lle rintsikat (kuva)

rintsikanostajaäiti

Tyttäreni on 10v ja hän on jo pitemmän aikaa pyytänyt rintaliivejä, koska melkein kaikilla muillakin on. Heidän luokallaan on 15 tyttöä, joista tyttäreni mukaan ainakin kahdellatoista on jo rintsikat ja siksi hänenkin pitää ne saada.
Lähdin hänen kanssaan ostamaan liivejä ja löytyihän niin pienet vihdoin, vaikka rintoja hänallä ei ole minkään vertaa.
Ostettiin kahdet tälläiset http://aijaa.com/IOhrCS rintaliivit.
Liivit näyttävät hänen päällään oikein kauniilta, mutta toiminko väärin, kun ostin ne.

84

12727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikanostajaäiti
      • Myös_teinin_äiti

        Miksi et olisi toiminut oikein? Tyttö halus rintaliivit ja sai ne, kaikki on OK.
        On tietenkin eri asia tarvitseeko hän niitä. EI tarvitse, mutta kun muillaki on, niin täytyyhän ne saada.
        Nuo liivit näyttävät mielestäni oikei hyviltä ensiliiveiltä. Onko niissä kunnon toppaus? Toivottavasti ei ole kaaritukia. Valkonen väri on mielestäni hyvä, koska niissä näkyy lika ja tyttäresi on helppo ymmärtää, milloin rintsikat pitää laittaa pesuun.
        Anna tytön itse pestä liivinsä käsin, sinun täytyy tietysti opastaa miten se tehdään.
        Onnea sinulle, olet saanut esiteinin kotiisi.


      • rintsikanostajaäiti

        Tyttäreni liiveissä ei ole kaaritukia, mutta toppaukset on melko paksut, ehkä noin 3cm. Tyttärelläni on ainoastaan nännit hieman turvonneet, joka kertoo, että rinnat ovat toki tulossa,
        Toppaukset nuorten rintsikoissa ovat mielestäni erittäin hyvät, sillä talvipakkaset ja hyinen viima saattavat palelluttaa rinnat, nii kuin itselleni kävi 13 vuotiaana, kun äitini ei suostunut ostamaan minulle topattuja rintsikoita, vaikka sellaiset olisin halunnut.
        Myös koulun joskus kovaotteisissa pallopeleissä toppauset suojaavat herkkää nännien aluetta.
        Soitin tyttäreni opettajalle ja kysyin, että onko todellakin 15 tytöstä 12 jo rintsikat 10 vuotiaana. Hänen mielestään rintsikat on korkeintaan 4-5 tytöllä, mutta valitti asiantuntemuuttaan näissä tyttöjen alusvaateasioissa, kun on miesopettaja, vaikka opettaakin tytöille voimistelua ja urheilua.
        Toivoisin kuulevani muitten varhaisnuorien äitien kertomuksia omien 8-13 vuotiaiden tyttäriensä ensiliivien hankinnoista.
        Minkä ikäiselle Ja minkälaiset rintaliivit ostit?
        Olisi myös kiinnostavaa tietää, keneltä tuli aloite rintsikoitten ostoon ja millä perusteella?


      • järjestyksenäiti

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.


      • ryeruyer
        järjestyksenäiti kirjoitti:

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.

        Kas Lissu-Miem-Radikaalilla on taas känninen fantasiavaihde päällä


      • nättejähänovat

        Kyllä nuorten tyttöjen liivit kiinnostaa, kun luvut katselijoista on252 ja 844


      • haluurintsikat

        haluisin rintsikat vaik ei oo yhtään rintoi
        miten voisin saada ku ei ok rahaakaan


      • kannattaa-kysyä

        Paha tilanne, jos rintoja ei oo yhtään, mut rintsikat pitäs saada.
        Empä muuta keksi, kuin kertoo äidille rehellisesti, että haluut feikki tissit rintsikoilla ja toppauksilla.
        Äitiä kannattaa kuunnella tässä tilanteessa. Jotkut äidit kannustavat hankkimaan paksusti topatut liivit, koska ovat ehkä itsekkin sellaiset aikanaan saaneet.
        Toiset äidit vastustavat jyrkästi, koska pelkäävät sinun joutuvan erittäin noloihin tilanteisiin, kun topattujen rintsikoiden ja toppausten alta ei löydy tissin häivääkään.
        Et voi tietää mitä mieltä sinun äitisi on, ennen kuin kysyt häneltä.


      • mukana-iloinnut

        Työkaveri osti 9v tyttärelleen rintaliivit pitkällisen pyytämisen jälkeen. Ongelma oli kuitenkin koko AA 65 runsailla toppauksilla, sillä omia rintoja ei ollut yhtään. Pienenpientä nännien suurentumista lukuunottamatta.
        Tytön kaveri on 10v kohta 11v ja on pitänyt rintsikoita jo melkein vuoden.
        Tyttären liivit löytyivät vihdoin Tokmannilta Tampereen Nekalasta hintaan 12,95€ merkki on Finvear. Rintsikoita myös sovitettiin ja kooltaan juuri sopivaksi todettiin ja kupin sisällä olevat toppaukset pitivät huolen , että ei ollut pelkoa, että kupit menisivät ryttyyn.
        Tyttö oli niin onnellinen liiveistään, että taisi nukkuakkin ne päällä, vaikka olihan siitä ollut juttua, että liivitpäällä ei nukuta.
        Tyttären äitikin vain ihmetteli, että nyt hänkin on saanut esiteinin taloon.


      • kysynvaansitä

        Pitääkö tosiaan rinnattomillekin pikkutytöille ostaa rintaliivit, vain siksi, että he haluavat, kun rinnattomalla kaverillakin on paksusti topatut rintsikat?
        Kysyn vaan.


      • hyvätliivit

        Nätiltä näyttää nuo lasten rintsikat ja ymmärrän, että monessa perheessä 9 - 12 vuotiaat pikkutytöt osaavat painostaa vanhempiaan, että rintsikat on saatava, kun kaverillakin on.
        Niin se on ollut meidänkin suvussa.
        Se on jotenkin niin hauska näky, kun nämä pikkutytöt ovat olevinaan niin hienoja neitejä juhlavaatteissaan, joiden alta uudet rintaliivit paistavat, vaikka jokainen näkee, että rintoja ei ole tipan vertaa. Mutta tytöt ovat niin onnellisen ja tyytyväisen näköisiä, kun ovat vihdoin ja viimein saaneet rintsikat päälleen.
        Mitä mieltä olette tästä yleisestä ilmiöstä, jonka varmasti jokainen on huomannut?


      • liivitonrintojaei

        No, on tämä trendi todellakin huomattu, juuri noin se menee. Nää ihanat 12v lapset rintaliiveissää, vaikka rinnoista ei ole tietokaan on todella hauska ja mielenkiintoinen juttu.
        On niin ihana seurata näitä söpöläisiä rintsikoissaan ja nähdä heidän äitiensä ylpeä ja hyväksyvä katse, kun omasta pikkukullasta on tullut iso tyttö, jolla on ihan oikeat rintaliivitkin.
        Ne ylpeät äidit on todella myös näkemisen arvoiset.


      • miksilapsetrintsikoissa

        Miksi lapset käyttää rintsikoita?


      • kymmenenjarintsikat

        Siksi ne käyttää, koska muillakin saman luokan tytöillä on rintsikat. Olis noloo olla ilman liivejä, jos kaikilla muillakin on. Sitäpaitsi pojat ei vilkasekkaan sellasia tyttöjä, joilla ei ole rintaliivejä.


      • topatutrintsikat

        Toi on ihan totta, jos tyttö ei käytä paksusti topattuja rintsikoita, niin pojat ei vilkaisekkaan. Onneks mulla on paksusti topatut ja pojat on olleet tosi kiinnostuneita ja moni on tullut koittamaankin, vaikka se ei oo kamalan kivaa, kun mulla ei oo oikeita tissejä ollenkaan.
        Pojat ei sitä kylläkään huomaa, sillä ne ei tajua näitä rintsikkajuttuja.


      • topatutrintsikat

        Pojat taitaa uskoa, että topatut rintsikat on oikeasti kasvaneet rinnat. Eräs poika tuli kerran koittamaan mun puseron päältä hellästi topattujen rintsikoitten muodostamaa kohoumaa ja totesi, että on sulla oikeasti kasvanut tissit.


      • Tyttötylleröolen

        Pojat ei taida oikein hallita näitä rintsikkajuttuja.


      • Ihailijaolen

        Ihanie nuo nuorten tyttöjen rintsikat. Niin somia.


      • Rintsikkakyssäri

        Minkähän ikäinen on kaikkein nuorin tyttö, jolle on ostettu rintsikat ja, joka myös pitää niitä, joko äidin, tai omasta tahdostaan?


      • Rintsikathetimulle
        Myös_teinin_äiti kirjoitti:

        Miksi et olisi toiminut oikein? Tyttö halus rintaliivit ja sai ne, kaikki on OK.
        On tietenkin eri asia tarvitseeko hän niitä. EI tarvitse, mutta kun muillaki on, niin täytyyhän ne saada.
        Nuo liivit näyttävät mielestäni oikei hyviltä ensiliiveiltä. Onko niissä kunnon toppaus? Toivottavasti ei ole kaaritukia. Valkonen väri on mielestäni hyvä, koska niissä näkyy lika ja tyttäresi on helppo ymmärtää, milloin rintsikat pitää laittaa pesuun.
        Anna tytön itse pestä liivinsä käsin, sinun täytyy tietysti opastaa miten se tehdään.
        Onnea sinulle, olet saanut esiteinin kotiisi.

        Mä oon jo 13v eikä mulla oo vieläkään rintsikoita, vaik haluisin. Äiti ei oo sanonu mitään enkä mä kehtaa pyytää. Mul on tosi pienet tissit ja haluisin topatut rintsikat heti.
        Mitä mun pitäis tehdä, että saisin ne?


      • Topatutrintsikat
        kannattaa-kysyä kirjoitti:

        Paha tilanne, jos rintoja ei oo yhtään, mut rintsikat pitäs saada.
        Empä muuta keksi, kuin kertoo äidille rehellisesti, että haluut feikki tissit rintsikoilla ja toppauksilla.
        Äitiä kannattaa kuunnella tässä tilanteessa. Jotkut äidit kannustavat hankkimaan paksusti topatut liivit, koska ovat ehkä itsekkin sellaiset aikanaan saaneet.
        Toiset äidit vastustavat jyrkästi, koska pelkäävät sinun joutuvan erittäin noloihin tilanteisiin, kun topattujen rintsikoiden ja toppausten alta ei löydy tissin häivääkään.
        Et voi tietää mitä mieltä sinun äitisi on, ennen kuin kysyt häneltä.

        Niin, äiti tietää aina. Äiti osti mulle A75 rintsikat, vaikka rintoja ei ollut tipan vertaa. Niissä oli ainakin kolmen sentin toppaus ja niitä oli kiva pitää, kun kaikki huomas, että mulla on tissit.
        Ekana päivänä koulussa uusulla rintsikoilla tytöt katteli vähän pitkään, että ompas tolla äkkiä tissit kasvanu. Pojat ei huomannu mitään erikoista.
        En joutunu koskaan feikkirintsikoitteni takia pulaan, vaikka olin silloin luokan isorintaisin.
        Suosittelen topattuja rintsikoita.


      • Äläoletyperys
        järjestyksenäiti kirjoitti:

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.

        Taidat olla typerys.


      • paksustitopatutrintsikat

        Mullakin on ollut ekat rintsikat 75A ja todella paksusti topatut. Ainakin 3 cm. Ne liivit oli elämäni ihanimmat rintsikat. Niitä oli niin kiva pitää, kun kaikki luuli, että tolla tytöllä on upeet rinnat. Todellisuudessa mulla ei ollut rintoja ollenkaan, mutta äiti osti ne silti mulle ja siitä suuri kiitos hänelle.


      • 2kuvaaensiliiveistä

        Hei kannattaa katsoo noi kuvat ensimmäisistä rintsikoista. Siellä on todella kaksi kuvaa. Muista katsoa ne molemmat!


      • Hienotpikkurintsikat

        Ne toisessa kuvassa olevat rintsikat on kans tosi hienot. Kantsii kattoo!


      • ekat_rintsikat

        Kyllä ensirintsikat ovat kiinnostaneet, sillä ykkös kuvaa on katsottu 2095 kertaa ja kakkoskuvaa 3000 kertaa. Kauniita ne toki ovatkin.


      • Ihailija
        Topatutrintsikat kirjoitti:

        Niin, äiti tietää aina. Äiti osti mulle A75 rintsikat, vaikka rintoja ei ollut tipan vertaa. Niissä oli ainakin kolmen sentin toppaus ja niitä oli kiva pitää, kun kaikki huomas, että mulla on tissit.
        Ekana päivänä koulussa uusulla rintsikoilla tytöt katteli vähän pitkään, että ompas tolla äkkiä tissit kasvanu. Pojat ei huomannu mitään erikoista.
        En joutunu koskaan feikkirintsikoitteni takia pulaan, vaikka olin silloin luokan isorintaisin.
        Suosittelen topattuja rintsikoita.

        Oot varmaan hyvän näkönen.😉😍


      • Anonyymi
        Rintsikathetimulle kirjoitti:

        Mä oon jo 13v eikä mulla oo vieläkään rintsikoita, vaik haluisin. Äiti ei oo sanonu mitään enkä mä kehtaa pyytää. Mul on tosi pienet tissit ja haluisin topatut rintsikat heti.
        Mitä mun pitäis tehdä, että saisin ne?

        Mä oon 12 ja mäkin haluisin topatut rintsikat mutta kannattaa kysyä tietysti aina mäkin yritän rohkaistuä ja kysyä.


      • Anonyymi
        haluurintsikat kirjoitti:

        haluisin rintsikat vaik ei oo yhtään rintoi
        miten voisin saada ku ei ok rahaakaan

        Kyllä rahat löytyy aina, saat kauniit rintsikat toppauksineen.
        Kirsh


      • Anonyymi
        Rintsikathetimulle kirjoitti:

        Mä oon jo 13v eikä mulla oo vieläkään rintsikoita, vaik haluisin. Äiti ei oo sanonu mitään enkä mä kehtaa pyytää. Mul on tosi pienet tissit ja haluisin topatut rintsikat heti.
        Mitä mun pitäis tehdä, että saisin ne?

        No eti kuva rintsikoista jotka haluut ja näytä äidilles se kuva ja sano haluun tollaset! Ja jos et uskalla sanoo päin naamaa laita viestillä


      • Anonyymi
        paksustitopatutrintsikat kirjoitti:

        Mullakin on ollut ekat rintsikat 75A ja todella paksusti topatut. Ainakin 3 cm. Ne liivit oli elämäni ihanimmat rintsikat. Niitä oli niin kiva pitää, kun kaikki luuli, että tolla tytöllä on upeet rinnat. Todellisuudessa mulla ei ollut rintoja ollenkaan, mutta äiti osti ne silti mulle ja siitä suuri kiitos hänelle.

        Viesti vähän myöhässä mutta siis omat ekat rintsikat sain 5kk sitten se alkoi sillä että oltii äitin kaa saunassa ja se sitten kysy et tarttetkohan sä liivit ja minä en tietenkään vastannut mitään :D no sitten kun oltiin shoppailee nii käytiin lindexillä ja eipä muuta tarttennu tehä ku tuijottaa rintaliiviosastoa niin johan se tuli ja kysy ai näitäkö sulle nyt sitten ostetaan ja sit mentiin kattoo ja miten tyhmä minä sovittaa jotku valkoset 70A rintsikat ja äiti kysy et noi vai nää missä on kahet (oli molemmat saman hintaset)
        Nii halusin tietysti ne yhet valkoset enkä sitä settiä joten tarviin niitä Vielki paljon ja ne on mulle tosi pienet auttakaa pls


      • Anonyymi
        Rintsikathetimulle kirjoitti:

        Mä oon jo 13v eikä mulla oo vieläkään rintsikoita, vaik haluisin. Äiti ei oo sanonu mitään enkä mä kehtaa pyytää. Mul on tosi pienet tissit ja haluisin topatut rintsikat heti.
        Mitä mun pitäis tehdä, että saisin ne?

        Joo! Mulla on ihan sama tilanne enkä kehtaa vaan jotenki pyytää mun äidiltä ostaan mulle rintsikoita. Mun äiti ei oo koskaan ehdottanukkaa rintsikoiden ostoa vaikka se ois oikeesti tarpeen.


      • Anonyymi
        järjestyksenäiti kirjoitti:

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.

        ihan arkipäivästä käyttä varten tukemaan rintoja eipä siinä sen ihmeellisenpää


      • Anonyymi
        Rintsikathetimulle kirjoitti:

        Mä oon jo 13v eikä mulla oo vieläkään rintsikoita, vaik haluisin. Äiti ei oo sanonu mitään enkä mä kehtaa pyytää. Mul on tosi pienet tissit ja haluisin topatut rintsikat heti.
        Mitä mun pitäis tehdä, että saisin ne?

        Jos ei nännit näy niin et kyllä rintsikoita tarvitse!


      • Anonyymi
        mukana-iloinnut kirjoitti:

        Työkaveri osti 9v tyttärelleen rintaliivit pitkällisen pyytämisen jälkeen. Ongelma oli kuitenkin koko AA 65 runsailla toppauksilla, sillä omia rintoja ei ollut yhtään. Pienenpientä nännien suurentumista lukuunottamatta.
        Tytön kaveri on 10v kohta 11v ja on pitänyt rintsikoita jo melkein vuoden.
        Tyttären liivit löytyivät vihdoin Tokmannilta Tampereen Nekalasta hintaan 12,95€ merkki on Finvear. Rintsikoita myös sovitettiin ja kooltaan juuri sopivaksi todettiin ja kupin sisällä olevat toppaukset pitivät huolen , että ei ollut pelkoa, että kupit menisivät ryttyyn.
        Tyttö oli niin onnellinen liiveistään, että taisi nukkuakkin ne päällä, vaikka olihan siitä ollut juttua, että liivitpäällä ei nukuta.
        Tyttären äitikin vain ihmetteli, että nyt hänkin on saanut esiteinin taloon.

        Ei 9v. Tartte rintsikoita ite 9v. En käyttänyt mitään sittenkun täytin 10.v hankittiin mulle sellanen toppi vän niinku ritsikat mutta ilman toppauksia


      • Anonyymi
        haluurintsikat kirjoitti:

        haluisin rintsikat vaik ei oo yhtään rintoi
        miten voisin saada ku ei ok rahaakaan

        Sama


      • Anonyymi

        Oikein sievät rintsikat ,


      • Anonyymi
        järjestyksenäiti kirjoitti:

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.

        Siinä taas näkyy seksistinen ajatustapa. Että kiihoitetaan poikia muka, pitääkö tyttöjen oikein valita asunsakkin ettei vaan poika raukat kiihoitu .
        Aika nähdä että nykyajan lapset ovat aikaisemmin kehittyneitä ja kuten tytön äiti sanoi niin suojaa myös monissa asioissa.
        Täytyy olla joku lahkolainen kun on vastaan asiaa mikä on kaikkien oma valinta, ja sääliksi käy hönen omaa tytärtään jolla on äiti joka sanoo itseään järjestyksen äidiksi jostain kumman syystä .
        Minä olen varmaa paljon vanhempi mitä tämä kovanaama äiti mutta silloin kun sain ensimmäiset rintaliivit olin 14 v ja opettajakin sanoi että ne on hyvät olemassa kun me oltiin urheilijoita ja rinnat teki kipeää kun juoksi jos ei ollut liivejä.
        Joten jätä seksistiset ajatukset poikien kiihottamisesta sinne minne ne kuuluu —- roskikseen,
        ja yritä ymmä.rtää ettei nykyään pukeuduta ajattelematta että voinko käyttää jotain asua poikien vuoksi, sillä pojilla ei ole tässä asiassa mitään tekemistä asia on tyttöjen ihan luonnollinen asia nykyaikana.
        Että kieltää omalta lapseltaan rintaikat sillä kun on niin helkutin seksistisiä ajatuksia pää täynnä .


      • Anonyymi
        haluurintsikat kirjoitti:

        haluisin rintsikat vaik ei oo yhtään rintoi
        miten voisin saada ku ei ok rahaakaan

        Jos sulla ei ole rintoja niin voisit ostaa sellaisen urheilu topin ensimmäiseksi ja aitten kun tulee rinnat niin on aika ostaa oikeat rintsikat .


      • Anonyymi
        järjestyksenäiti kirjoitti:

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.

        14-vuotiaalla voi olla jo rintsikat! Rinnat kumminki on kasvaneet jo enemmän!


      • Anonyymi
        miksilapsetrintsikoissa kirjoitti:

        Miksi lapset käyttää rintsikoita?

        No oon 13-v ja käytän rintsikoit


      • Anonyymi
        Äläoletyperys kirjoitti:

        Taidat olla typerys.

        Ööö


      • Anonyymi
        2kuvaaensiliiveistä kirjoitti:

        Hei kannattaa katsoo noi kuvat ensimmäisistä rintsikoista. Siellä on todella kaksi kuvaa. Muista katsoa ne molemmat!

        Moi oon 10 v ja sain kaks alustoppia😀😆👙


      • Anonyymi
        järjestyksenäiti kirjoitti:

        Kymmenen vuotias ei rintaliivejä tarvitse eikä semmosia pidä sen ikäiselle lapselle hankkia.Niillä vaan kiihotetaan poikia ja pröystäillään muille tytöille että mulla on rintsikat mutta sullapas ei oo häh häh häh hää.Ne on vaan heruttelua varten että kaikki varmaan huomaa mun rintaliivit pois pois vaan sellaiset turhakkeet.Mulla on 14vuotias tyttö enkä ole antanut sen vieläkään käyttää lIivejä vaikka on saanut niitä kavereiltaan mutta piilottana ne multa koska jos löydän niin heti roskiin vien.En anna tytölle rahaa liiveihin enkä osta itse.

        Järkyttävää.. Toivottavasti ei ole totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi oon 10 v ja sain kaks alustoppia😀😆👙

        Sama mäki oon 10v mulla on joku viis alustoppia äiti hössöttää ostamassa koko ajan koska sain toissapäivänä urheilu topin ja tänää äiti ostaa mulle taas toppeja kai se haluu luoda meidän välille sellasen suhteen et kun mul parin vuoden päästä alkaa menkat et pystyisin kertoo eikä se ois kauhee kiusallista hei hei ja muistakaa että jokaisen äiti on ollu teini ja ei tarvii hävetä murrosikää😘😘😘


    • Meilläkään rintsikoita ei hyväksytä. Muija poltti omansa jo 70-luvulla, eikä ole vieläkään uusia tilalle hankkinut.

      • liivitpiiloon

        Äiti joka ostaa 10vuotiaalle topatut rintaliivit on itse sairas liiviensä heruttelija joka käyttää läpinäkyviä puseroita että liivit näkyvät mahdollisimman hyvin.Monet miehet tykkäävät näystä ja tämä äiti nauttii tilanteesta ja haluaa tyttärestäänkin tehdä miesten sukupuoliobjektin.Munkin luokalla on ollut tyttöjä joille äiti on puoliväkisin tuputtanut isosti topatut rintsikat tiukkojen tai läpinäkyvien puseroitten kanssa.Myös perhejuhlissa se on näkynyt selvästi kun äidillä ja tyttärellä on valkoinen ohut paitapusero ja alla vitivalkoiset rintaliivit oikein loistavat sukulaismiesten silmäniloksi.Jokainen meistä on varmasti nähnyt tälläisiä äitejä ja tyttäriä.
        Onko se teistä oikeen?


      • Ei se ainakaan hyvää makua osoita.


    • Naisenmietteitä

      Mielestäni siinä vaiheessa kun rinnat ovat kasvaneet tai alkavat kasvaa on oilea aika ostaa rintaliivit ja totta kai lapsi saa pyytää ja haluta mutta äidin oma päätös on se antaakko vai eikö anna ja se henkilö joka sanoi että haluaa vain olla esillä jne entä sitten ihminen on seksuaalinen eläin ja haluaa muiden hyväksyntää ja rakkautta ei aina oikealla tavalla sitä hae mutta silti haluaa ja mielestäni ihminen kun on seksuaalinen eläin ja siksi mielestäni on erittäin tyhmää kun ihmiset pitävät tätä niin tabuna ja on ihan hyvän näköiset rintaliivit joten ei valittamista toki kun sanoin tuosta tabusta niin ei tietenkään omaa tai läheisen yksityisyyttä kannata rikkoa huitelemalla alasti mytta läpinäkyvät paidathan ovat kivoja ja vaikka nainen itse olen ja hetero on se ihan silmän ilo silti enkä häpeä yhyöän jos vahingossa sattuu vaikka tintaliivit näkymään mielestäni joidenkin asenne on aiban älytön....

      • jyrkioppilas

        Kyllä munkinmielestä läpinäkyvät paidat on tosikivoja ja kiva on ollut katsella koulunkin juhlissa tyttöjä joilla on valkoinen läpinäkyvä paitapusero ja valkoiset rintaliivit oikein loistavat sieltä alta. Tytöt käyttäkää useammin sellaisia vaatteita joista näkee läpi sillä seksikkäitähän ne ovat. Esim. tälläinen paitapusero on kiva.

        http://aijaa.com/57O7Uc


      • rintsikkaheruttelija

        Toi paitapusero on tosi kiva, tykkään, että rintsikat näkyy!
        Tykkääks kukaan muu?
        Kirjottakaa kaikki, jotka tykkää, mielipiteenne tänne!


      • mirkkujamaija

        http://aijaa.com/uLDawC

        Tässä on sellainen kuva, minkälaisena äitini ja hänen paras ystävänsä esiintyivät yleensä koko viikonlopun ajan. Siloin lapset saivat tehdä mitä halusivat, koska äidin mielenkiinto oli keskittynyt ystävättäreensä.
        He nukkuivat vierekkäin ja usen kuuntelimme siskoni kanssa illalla melkoista läähätysta ja kuiskuttelua yksinhuoltajaäitimme makuuhuoneesta.
        Vasta myöhemmin ymmärsin mistä oli kysymys, eli lesboseksistä.


      • tyttärenäiti

        Tyttäreni näki yllä olevan kuvan ja sanoi pitävänsä siitä. Hän näytti minulle myös kuvan, minkälaisen mekon haluaa seuraavaksi.
        http://aijaa.com/Fnmc0X


      • pukeutumisneuvoja

        Kyllä se onkin nätti mekko. Olis tosi kivs, jos tollanen mekko ois pakollinen koulupuku. Muakin näkis koulussa paljon useammin, kuin nyt.


    • Ahmed_Innokas

      Mine afganipoikka tykkä kymppivuotistytö mieluumpi ilman tisuliivi.

      • twtwer

        Oliks hyväkin trolli noin niinkuin omasta mielestäsi


    • pitää_ymmärtää

      Minun mielestäni tyttöä pitää kuunnella vaikka hän olisi vasta 10 vuotias lapsi.
      Ymmärrän hyvin sen poltteen ja uutuuden viehätyksen joka tämänikäisillä tytöillä on rintsikoita kohtaan.
      Yksi saa liivit ja toiset katsovat, että ompas hyvännäköiset, kun pusero pullottaa topatuissa liiveissä.
      Varsinkin talvella toppaukset lämmittävät kylmälle herkkiä rintoja.
      Tiedän myöskin äidin, joka melkein pakottaa 12 vuotiasta tyttöään pitämään paksusti topattuja liivejä, vaikka tytär ei halua, eikä tarvitse niitä.
      Myös tämä on väärin.

      • rintsikat-ajallaan

        Olen samaa mieltä.
        Tietenkin suurin osa 10 vuotiaista ei tarvitse liivejä vielä moneen vuoteen, mutta joukossa on varmasti aina joku , joka todella ne tarvitsee.

        Muistan erään ystävättäreni, joka oli melko kehittynyt jo 10 vuotiaana ja pyysi äidiltään liivejä. Samoin 11 ja 12 vuotiaana, mutta äiti ei ostanut. 13 ja 14 vuotiaana hänellä oli jo 85C kupit, mutta äiti vain sano, että noin nuori ei rintaliivejä tarvitse. Vihdoin melkein 16 vuotiaana tytön kummitäti hankki kummilapselleen rintsikat, jotka olivat jo 90D kokoo.
        Rinnoista tuli riippuvat heti nuorena.


    • tottakaitarttee

      Kyllä tyttö ri tsikat tarvitsee.

    • kakkakaaa

      Itse olen 05// 12.v. en käytä rintsikoita vaikka äiti on parikertaa kysynyt että haluanko rintaliibit ja olen vastannut että en. käytän vaan normaalia (toppia) topilla en tarkoita mitään mini toppia vaan pitkää normi toppia. Eli normaalia pitkää toppia käytän villapaitojen ja huppareiden alla. Ihon myötäisten paitojen tai pelkästään T-paitojen kanssa käytän urheilurintsikoita mutta Pitkän topin päällä ja se minusta on
      outoa. Ahdistaa se että se on siinä iholla koska olen ihan aina pitänyt pitkää toppia en voi alkaa käyträä yhtäkkiä lyhyttä koska olen tottunut aina että t paitojen ja huppareiden alla on pitkä toppi jonka laitam kans housujen alle että ei hierrä reunnoista. en pysty opettelemaan sitä pois eli jos käytän vaikka t paitaa niin laitan normi pitkän topin ja sitten urheilu liivin päälle. Mitä pitäisi tehdä?

      • kivatrintsikat

        Etkö jo haluis käyttää rintsikoita? Monilla sun ikäsillä on jo rintoja ja ne haluu käyttää rintsikoita. Ootsä kokeillu jo miltä rintaliivit susta tuntuis. Mulla oli sun ikäsenä paksusti topatut liivit, joista mä tykkäsin tosi paljon, kun niillä sai rinnat näkymään. Meidän luokalla melkein kaikki käytti rintsikoita, vaikka läheskään kaikilla ei ollut tissinhäivääkään.


    • hmsponssaa

      no hieman tyhmällehän se näyttää jos jollain on rintsikat vaikka niitä ei tarvitsekkaan. suosittelisin aluksi lyhyttä toppia "harjoittelu" rintsikoiksi sellaisia saa h&m lasten osastolta ja sitten kun kehitystä on tapahtunut niin voisi siirtyä niihin ns oikeisiin rintsikoihin väärin et kuitenkaan ole toiminut jostainhan se pitää aloittaa

    • vaihtoehto_muna

      Minäpä ostin 9 v. tyttärelleni vihreän dildon, kun se halusi pukeutua huoraksi ja mennä yöksi steissille. Siitäs sai.

      • kauheeetaaaaa

        Kyllä pikku Britneyn pitää saada esitellä itseään ja hänelläkin on oikeus seksuaaliseen nautintoon kun on ulkona esittäytymässä. Olet tyhmä äiti kun tekokyrpiä ostelet. Kyllä oikea on niin paljon parempi.


    • ahti_kannet

      Pyh!
      Mitä saatanan rintalivejä. Puotinarulla sitaiset pari sillipurkin kantta latteille rinnoillesi ja se on siinä.

    • ajat.muuttuu

      Kannattaa äitien tulla 2010-luvulle eikä muistella omaa tyhmyyttään ja nuoruuttaan, pääsee paljon vähemmällä päänsäryllä.

    • Anonyymi

      Joo siis tää tulee vähän myöhässä mutta haluun kertoa. Siis mulla on ongelma. Tarviin rintaliivit ihan oikeet enkä toppirintsikoita sattuu esim. Kun harrastan tanssia siellä sattuu. Ja sitten kun pompin trampoliinilla. Mut vaik tarviin rintaliivit nii en haluis koska no meidän luokalla on joillain tytöillä on jo rinnat selvästi alkanut kasvaa jotkut käyttää toppirintsikoita jotkut peittää itsensä isoilla huppareilla eikä ota niitä liikkatunnillakaan pois päältä! Ja jotkut ei käytä ollenkaan vaikka niillä on jo isot rinnat. Ja mä en haluis olla eka joka tarvii liivit. Mitä teen😞

      • Anonyymi

        Kuinka vanha olet?


      • Anonyymi

        Ihan sama mitä muut ajattelee ,jos oikeasti tarvitset liivit niin rupea käyttämään!! Koska ei se kivaltakaan tunnu jos sattuu harrastaa tanssia RINTOIHIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä muut ajattelee ,jos oikeasti tarvitset liivit niin rupea käyttämään!! Koska ei se kivaltakaan tunnu jos sattuu harrastaa tanssia RINTOIHIN

        Juu tuosta on jo aikaa ja olen se sama henkilö
        Mutta äsken tänne kirjoitin että rintaliivit jotka tuon kesällä lähetetyn viestin jälkeen ostettiin ovat pienet nyt korona aikana ei kaupunkiin kannattaisi mennä niin en tiedä mistä saisin suuremmat sain kyllä yhdet äitini vanhat mutta ne ovat vielä liian isot 😑 tuskin jos tilaa niin sopivat on ärsyttää vaan vähän! Ja muuten olen kohta 11 vuotta


    • Anonyymi

      Muoti on näyttänyt sitten muuttuneen melko lailla kymmenessä vuodessa. Ennen käytettiin vaikkei olisi tarvinnut ja nyt ei käytetä vaikka tarvitsisi.
      Minun tytärpuoli on jo kohta 13 mutta ei vielä käytä liivejä muttei kyllä niitä tarvitsekkaan.
      Minä olen ostanut hänelle paksumpia urheiluliivejä ja äitinsä luona hän käyttää napatoppia ja taisi sielläkin ainakin yhdet urheiluliivit olla.
      Tytärpuoli on jo kyllä siinä iässä, että varmaan kohta alkaisi tarvitsemaan toppattuja liivejä.
      Itse haluaisin pysyä urheiluliivi kannalla sillä niitä voi käyttää kesällä ilman paitaa. Sellaisia ei vain tahdo löytyä mistään lapsille topattuina, pitääköhän alkaa ostamaan niitä aikuisten puolelta? Bikineitäkään ei tahdo löytyä mistään topattuina, ainoastaan Zalandolla olen tainnut niitä nähdä.
      Ketjun alussa jotkut kertoivat hankkineensa lapsilleen kupillisia liivejä vaikkei niille ollut minkäänlaista tarvetta, sitä en kyllä ymmärrä. Mieheni taas ei ymmärrä sitä, että miksi liiveissä on oltava toppaukset. Hänen mielestään kukaan ei muka katsele jos paidasta näkyy jotain läpi.

      • Anonyymi

        Kirjoitin tämän kommentin ja halusin vielä korostaa sitä, että yleensä tytärpuoli ei käytä paidan alla mitään.


    • Anonyymi

      Olen 10 vuotias tyttö ja olin meidän koulun pukuhuoneessa ja mulla ei ollu rintsikoita ja oven ohi käveli mun poikaystävä ja se näki.😆

    • Anonyymi

      Laita nyt asiasta ilmoitus viellä talo jossa asut ilmoitustaulille ja koulun sivuille.Kuin tieto Insta ja F.B.

    • Anonyymi

      Oon 10v tyttö ja äiti osti ekat liivit kesällä! Oon tosi onelinen. En pyytänyt. Urheilumalliset. kun tarvii liivi täytyy saada. Mulla ei oo super isot mut paidan läpi näkyy ilman liiveja!

    • Anonyymi

      Ite sain ekat kunnon rintaliivit kun olin 11. Ne oli kaarituelliset koska tossa kohtaa mulla oli jo aika paljon rintavarustusta . Nyt olen 12 ja käytin topattuja rintaliivejä mutta rikoin ne tänään koska en pysynyt pukee mitää lyhyttä paitaa ku nous nii ylös ku se toppaus oli nii paksu. Nyt kun meen kouluun kaikki varmaa tajuu et ne oli feikit lmao

    • Anonyymi

      Et tietenkään toiminut väärin!

    • Anonyymi

      Turha ostaa jos ei ole rintoja mun mielest

    • Anonyymi

      Mä en tiiä mitä mun pitäs tehä ku en haluu olla sellanen "ihannenainen" iso pylly hoikka ja isot tissit ja rinsikan toppaukset.
      Oon aina käyttäny aika peittäviä vaatteita isoja huppareitä yms. Rinnat on alkanu hölskyy jos juoksee tai hyppii.
      Mö varmaan alkaisin tarvita rintsikoita... Mutta en kyllä viiti sanoo äitille tai kellekkään muullekkaan mitään.

    • Anonyymi

      Oon siis 10w ja sain topin 9w. Mulla on ikäsekseni tosi isot rinnat. Luulen että tarviin kesällä jo kupit.
      Meidän luokalla on yksi toinenkin jolla on isot rinnat. Olen häntä 4kk nuorempi mutta minulla on isommat rinnat. Pukuhuoneissakin aina päivitellään että on sulla isot rinnat! Pojatki aina kattoo!! Mutta se tyttö joka on mua 4kk vanhempi niin kyllä vähän pröystäilee niillä. Käyttää jops nukkuessaan!! Siis yritän pukeutuu aina löysästi koska sillo näyttää pienemmältä. Kerran ku oli kiire niin en voinu panna toppia. Silloin oli urheilua sitte siellä rinnat heiluen juostii nolosti. Sitte MUN piti vielä näyttää hyppy pitkälle niin se oli ihan sietämätöntä!

      • Anonyymi

        Aika kauheeta 😬
        Toi vois varmaan tapahtuu mullekin...


    • Anonyymi

      Oisko toppaukset hyvät jos ei lasten ”liivejä” haluu käyttää ku ne painaa ja on selvästikkin pienet

    • Anonyymi

      Ostin vaan 9 v urheiluliivit koska Rupes sattumaan vähän.

    • Anonyymi

      Sori kun tulee 7v myöhässä mut joo sun tyttö oli aika nuori (ite käytin ton ikäisenä mini ja urheilu toppeja
      Mutta et toiminut väärin tyttösi varmaan itse tietää tarvitseeko vai ei tämä on mun mieli pide asiast

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe