hyvää hoitoo

saaterintauno

Olin 8 luokalla koulus ja kaaduin pulpetinkulmaan haarukset eel ja menin seuraavana päivänä terveyden hoitajan juttusille ku etellis iltana oli kusemisen yhteydessä tullu spermaa.

Koputin oveen ja Petra aukaisi välittömästi oven säpsähtäen et olin just tulos kattoon et joko oot tullu, käy istumaan ku petra kuuli ongelman hän totes mulle et riisu vaatees tohon naulakoon.

Riisuttuani Petra käski mennä hoitopöydälle ja nostaa kintut telineisiin, sit hän katto tietsikalta et mun sukuelintähän ei oo koskaa tutkittu joten Petra kysäs halusink et tehään se viel ku katotaan peniksen kunto miks spermaa tulee virtsan kaa.

Joten Petra runkkas mun peniksen erektioon ja alko ottaa pientä röntgen konetta et hän kuvaa peniksen ja hän otti kuvat ja laitto arkistoihin, todeten et ny saa penikses kyytii ja Petra otti penis pumpun jol mitataan peniksen pituus.

Petra pumppasi käsipumpulla noin vartin penistäni ja katsoi pumpun kyles olevaa mittaria sanoen et -4,2 alipaarin voimin 26 senttinen kalu joten oot onnellinen kaveri ku omistat tämmösen jättipeniksen.

Sit Petra istahti tuolille haarojeni väliin ja katto mua silmiin noh näyttää olevan paineita päässä ja penikses, sit petra alkoi kaksin käsin lypsää penistä ja viimein alko imiä lutkuttaa suihin ja pian sain orgasmin jolloin Petra imas spermat sisäänsä.

Katsoen et sehän helppas nyt on poika rento ja alotetaan näytteiden ottaminen ja Petra sitoi reidet ja käteni lepositeillä pöytään ja käänsi selkänojaa pystympään jotta näkisin mitä penikselle tullaan tekemään, sit petra lähti johonkin ja saapui apuope Liisan kaa joka ens töikseen puki sermin takana hoitajan puvun ylleen.

Ja tuumas et nyt on petralla apuhoitaja sit petra alkoi parturoida alapäätäni kaljuks, sit petra ja Liisa laittoi kasvomaskit ja hanskat käsiinsä sit he alkoivat voidella liukastetta sekä peniksen varteen et peräaukoon ku kalu oli voijeltu liimattiin palloihin muutama electrodi ja peniksen juureen.

Sit Liisa työnsi peniksen spermaputkeen ohuen letkun jonka oli tarkoitus helpottaa sperman ohjaamista näytepurkkiin, ku letku oli paikallaan työnnettiin peppuun metallinen dildo johon tuikattiin pari sähköjohtoa ja petra kertoi sen toimivan vibraattorina sekä shokki elektrodIna kuten electrodi lätkät ja sitten alkoi kiivas lypsäminen.

Petra ja Liisa vuorotellen runkkasivat penikseni orgasmiin asti ja ohjasivat sperman purkkeihin, sähköä tuli aina kun toinen näki mun tulevan laukeamispisteeseen ja viimein ku kumpikin oli lypsänyt kädet kipeiksi.

Letku vedettiin pois spermaputkesta ja electrodit nykittiin irti, ne olikin nyt siinä sit mää kävin vessas oottamas pissa näytteen jonka päätteeks petra otti viel verikokeet.

Nämä tehtyään Petra otti salkkuun sperma virtsa ja veri otteet, sanoen Liisalle et mie vien nää oysin laboratorioon et nyt saat loppupäivän leikkiä vapain käsin potilaamme kaa.

Sit LiIsa laski naamarisa kasvoiltaa ja veti laboratoriotakin ylle nyt tää tyttö antaa sun penikselle ikimuistoisen hoidon, jolloin Liisa pisti penikseni ympärille lyhyen Venus 2500 tykytimen, ja asetti nussinta koneeseen vagina simulaattotsimulaattorin joka asetettiin peniksen ympärille myös.

Sit Liisa kytki laitteet päälle, tykytin alkoi pumpata penistä ja tekovagina runkata Liisan vain sääteli koneita ja asetti videokameran, todeten et saan ajan puutees runkata ja katsella hoitovilmiä.

Jotenkin aikojen päästä Liisa otti tekopillun pois ja alkoi hoitaa sen virkaa tunkemal terskan suuhunsa oli ihanaa ku pehmeät huulet ympäröivät turran terskan, tämä hoitomuoto sai mut vielä hetken saamaan taivaalisii orgasmeja.

Mut sit tykytin sammui ja nykästiin pois jolloin Liisa irroitteli jalkani twlineistään ja sito sit nilkoist kii toisiin, sen tehtyääntehtyään hän riisui housut ja nous päälleni ratsastamaan.

Oli kivaa tuntea ku Liisan lämmin/tiukka vagina sukkien lypsää penistäni ees takas ku olin nii tyhjäks pumpattu en saanu niin kovia orkkuja mut Liisa sai senkin eest ja ihanalt tuntu ku lämpee lapsivesi valui peniksen vartta pitkin.

Noin 3 vartin pituisen rodeon jälkee Liisa lopetti ja veti housut takas ylleen meinaten et imen vielä tuon kepin veltoks ja Liisa antoi maailman mahtavimman suihin oton jonka olen tuntenut, othorgasmin jälkeen Liisa pyyhki peniksen ja käski pitää lloppuviikon salkkuu.

Kotiin päästyäni piti heti aaamulla mennä navettaan ja pistää penis lypsykoneeseen et tuntis vielä tuon ihanan tunteen mut ihan kivaa.

0

2357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1545
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1184
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1117
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1016
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        975
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        937
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        19
        852
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        694
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        660
      Aihe