Kun olen 15v poika voinko käydä tekemässä pankissa tilin niin että vanhemmat ei tiedä siitä mitään kertokaa ihmiset.
Tili asiaaaa
10
486
Vastaukset
Voit. Se on helppoa.
Mielestäni oman tilin avaaminen vaatii 18-vuoden iän tai alaikäisellä molempien huoltajien/huoltajan suostumus. Lisäksi alaikäisen vanhemmat pääsee käyttämään tiliä.
Joo vanhempien kanssa pankissa saa kortin alaikäisenä.
- SDIA
AIDS kirjoitti:
Aikamoinen kaaos syntyisi, jos alle täysi-ikäiset voisivat ostaa luotolla esim. habborahaa.
Luulin että suomalaiset pelaisivat klub pinguu, mut kai oon vähä jäljes?
SDIA kirjoitti:
Luulin että suomalaiset pelaisivat klub pinguu, mut kai oon vähä jäljes?
Se poistetaan pian... 🤔🔫
- 758
Esimerkiksi Osuuspankki kertoo sivuillaan näin:
15 vuotta täytettyäsi voit itse avata tilin sellaisille rahoille, jotka olet ansainnut omalla työlläsi. Tämä koskee myös sosiaalietuuksia, kuten opintotukea. Voit myös itse päättää, mihin palkkarahojasi käytät. Jos haluat sijoittaa niitä harkitusti tuottavampiin kohteisiin, olet tervetullut keskustelemaan asiasta yhdessä vanhempiesi kanssa.
Muiden rahojesi osalta vanhempasi voivat antaa sinulle käyttöoikeuksia.
....
Eli jos sinulla on joitakin tuloja, jotka itse ansaitset (ei siis viikkoraha tai mummon joululahja), voit avata tilin näille rahoille. - PayPalkäyttäjä
Onnistuu. PayPal on keino. Itellä on paypalissa 60€
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1273744Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.342441Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5960- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61845En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30840- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies96750