Kun olen 15v poika voinko käydä tekemässä pankissa tilin niin että vanhemmat ei tiedä siitä mitään kertokaa ihmiset.
Tili asiaaaa
10
393
Vastaukset
Voit. Se on helppoa.
Mielestäni oman tilin avaaminen vaatii 18-vuoden iän tai alaikäisellä molempien huoltajien/huoltajan suostumus. Lisäksi alaikäisen vanhemmat pääsee käyttämään tiliä.
Joo vanhempien kanssa pankissa saa kortin alaikäisenä.
- SDIA
AIDS kirjoitti:
Aikamoinen kaaos syntyisi, jos alle täysi-ikäiset voisivat ostaa luotolla esim. habborahaa.
Luulin että suomalaiset pelaisivat klub pinguu, mut kai oon vähä jäljes?
SDIA kirjoitti:
Luulin että suomalaiset pelaisivat klub pinguu, mut kai oon vähä jäljes?
Se poistetaan pian... 🤔🔫
- 758
Esimerkiksi Osuuspankki kertoo sivuillaan näin:
15 vuotta täytettyäsi voit itse avata tilin sellaisille rahoille, jotka olet ansainnut omalla työlläsi. Tämä koskee myös sosiaalietuuksia, kuten opintotukea. Voit myös itse päättää, mihin palkkarahojasi käytät. Jos haluat sijoittaa niitä harkitusti tuottavampiin kohteisiin, olet tervetullut keskustelemaan asiasta yhdessä vanhempiesi kanssa.
Muiden rahojesi osalta vanhempasi voivat antaa sinulle käyttöoikeuksia.
....
Eli jos sinulla on joitakin tuloja, jotka itse ansaitset (ei siis viikkoraha tai mummon joululahja), voit avata tilin näille rahoille. - PayPalkäyttäjä
Onnistuu. PayPal on keino. Itellä on paypalissa 60€
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335274- 743302
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092664- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo201428Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281243