Ostin uuden koneen jossa oli 1kk jakso kyseistä virustorjuntaa, mutta nyt se tilauksen voimassaoloaika on päättynyt. Silti ohjelma väittää että vielä olisi suojaus kunnossa. Voiko tämä pitää paikkaansa?
McAfee virustorjuntaohjelma
5
2236
Vastaukset
- Ainatätäsamaaaihetta
Siinä windowsissa on se defender valmiina, muita vastaavia ei tarvita.
- uiore
Odota paripäivää, ohjelma voi lakata toimimasta tai virustunnisteita ei enää päivitetä.
Ei ole ohjelman tekijöidenkään etujen mukaista laittaa ohjelmaa heti stoppiin, vaan alkaa heittämään muistutuksia. - TosiOnSe
Voit olla varma ettet pääse eroon siitä McAfeesta kirveelläkään. Se tökkii logojaan joka paikkaan ja hidastaa elämääsi. Asenna (ota netistä ) Mc Afeen poisto-ohjelma ja aja se läpi. se on MCPR.exe.
Se John McAfee ei itsekään tiedä millaisen riesan hän keksi lanseeratessaan rosvo-ohjelmansa.
Sitä paitsi hän on muutenkin konna. Pyri eroon hänen ohjelmistaan ja asenna vaikka Avast Free. - peräkamarista
Ostin 1,5 vuotta sitten uuden koneen jossa oli w 10 ohjelma jossa oli Mc Afee 30 päivää. Nyt on vielä Defender Antivirus. Show hidden icons nuolen takana lukee Mc Afee live safe:Your computer is at risk. ja toinen Avast secure line: disconnected. En tiedä mistä se Avast on tullut.
- Anonyymi
Pankkitililtäni luvatta peritty heinäkuussa uusimismaksu. Nyt en saa mitenkään yhteyttä suomeksi, englanniksi kyllä. Vihoviimeinen firma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086