Moi oon 13 vuotias tyttö ja en tiiä mikää mua vaivaa pelkään kokoajan et mun ajatuksia kuunnellaan,Meidän kellarissa asuu kylmäverinen tappaja ,kaverit puhuu pahaa,mua vainotaan ,sairastun syöpään ja yms . Ahdistun siitä että teen pienen virheen tai saan kritiikkiä . Itken kokoajan .Pelkään pimeää ja itsetunto 0 ja viiltelen. En haluu kertoo kellekään koska jos äiti sais tietää pelkään et se pettyis muhun .
Vastaukset 7
- Gshsjsvsg
Kannattaa hakeutua vaikka kouluterveydenhoitajalle
En nyt osaa diagnosoida, mutta jonkinlainen skitsofrenia kenties? Oli minä oli, kannattaa puhua jollekulle asiantuntijalle, kuten psykologille. Ja niillä on vaitiolovelvollisuuskin (tosin joskus ne eivät noudata sitä....).
Eikä tuollaisessa asiassa kannata miettiä, pettyykö joku. Jos et saa apua, tilanne voi mennä huonommaksi. Luultavasti ja toivottavasti äitisi osaa suhtautua asiaan ymmärtäväisesti. Tuollainen voidaan hoidon avulla saada kuntoon, minkä jälkeen voit jatkaa normaalia elämää.
Toivottavasti tämä, tai ainakin jokin vastaus, tai ylipäätään jokin auttaa sinua. :)
Btw. välimerkkien eteen ei tule välilyöntiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 49883
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11853- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o44770- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 114545
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420