Moi oon 13 vuotias tyttö ja en tiiä mikää mua vaivaa pelkään kokoajan et mun ajatuksia kuunnellaan,Meidän kellarissa asuu kylmäverinen tappaja ,kaverit puhuu pahaa,mua vainotaan ,sairastun syöpään ja yms . Ahdistun siitä että teen pienen virheen tai saan kritiikkiä . Itken kokoajan .Pelkään pimeää ja itsetunto 0 ja viiltelen. En haluu kertoo kellekään koska jos äiti sais tietää pelkään et se pettyis muhun .
Mikä Mul on ?
7
298
Vastaukset
- Gshsjsvsg
Kannattaa hakeutua vaikka kouluterveydenhoitajalle
En nyt osaa diagnosoida, mutta jonkinlainen skitsofrenia kenties? Oli minä oli, kannattaa puhua jollekulle asiantuntijalle, kuten psykologille. Ja niillä on vaitiolovelvollisuuskin (tosin joskus ne eivät noudata sitä....).
Eikä tuollaisessa asiassa kannata miettiä, pettyykö joku. Jos et saa apua, tilanne voi mennä huonommaksi. Luultavasti ja toivottavasti äitisi osaa suhtautua asiaan ymmärtäväisesti. Tuollainen voidaan hoidon avulla saada kuntoon, minkä jälkeen voit jatkaa normaalia elämää.
Toivottavasti tämä, tai ainakin jokin vastaus, tai ylipäätään jokin auttaa sinua. :)
Btw. välimerkkien eteen ei tule välilyöntiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758010Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352104- 232060
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609