Office Small Business 2007 ja Windows 10

Kaisaliinaa

Miten saan asennettua Office Small Business 2007:n uuteen PC:hen jossa on Windows 10? Asennuksen alussa PC ei hyväksy tuoteavainta. Onko tähän jotain ohjetta?

12

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows 10:n laitetaan MS Office 365, MS Office 2013 tai MS Office 2016. Ei noin vanhoilla enää tee mitään.

    • Kaisaliinaaa

      Vanha tai ei - hyvin pelittää ja en viitsisi mitään uuttakaan ostaa sen takia. Sinänsä kallis hankinta ollut aikanaan tuo Office paketti. Ei mitään ongelmaa ollut tuossa officessa ja sen takia haluan sen ehdottomasti asentaa myös tähän uuteen koneeseen.

      • Siinä nyt vissiin joku ongelma kun kyselet.


      • matillekeksi
        M-Kar kirjoitti:

        Siinä nyt vissiin joku ongelma kun kyselet.

        Ai että sä oot välkky!


      • oohiljaa
        M-Kar kirjoitti:

        Siinä nyt vissiin joku ongelma kun kyselet.

        Ja taas tuli niin loistavan älykäs vastaus että muut palstalaiset vaikenee kateudesta.


      • Niin ja joo, jos se lisenssi ei kelpaa niin se lienee ollut OEM versio ja sidottuna aiempaan koneeseen. Uuteen koneeseen siirtäminen tarkoittaisi uuden lisenssin ostamista. MS Office 365:sta suosittelisin.


      • oohiljaa kirjoitti:

        Ja taas tuli niin loistavan älykäs vastaus että muut palstalaiset vaikenee kateudesta.

        Kyllä tämä on niin selvä tapaus että sillä ei ole mitään merkitystä paljon on maksanut ja kuinka hyvin on toiminut jossain aiemmassa koneessa, että jos aktivointiavain ei kelpaa ja on 10v ikäinen ohjelma niin ongelman ratkaisu tapahtuu rahapussin kautta.


    • antiikkiohjelmisto

      Kyllä M-Kar puhuu nyt asiaa. Olisi aloittajan parasta uskoa.

    • trollerson

      Kyllä sen pitäisi asentua ihan normaalisti, mutta olisiko ollut jotenkin koneeseen sidottu lisenssi sinulla, jossei kelpaa.

      Minulla home versio samasta officesta käytössä ja ainakin se pelittää kympillä erittäin hyvin . . .

      Jos päivität niin myös Office 2016 on yksi vaihtoehto, josset kuukausimaksullista halua.

    • 2010omistaja

      Office 2007 "elinkaari" päättyi 10.10.2017. Enää ei saa:
      - teknistä tukea ongelmiin
      - virheenkorjauksia ongelmiin
      - suojauskorjauksia

      • kannattaa_tsekata

        Kannattaa myös tsekata että asennetaan yhteensopivuusmoodissa wanhat ohjelmistot


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe