Tänään järjesti Suomi ensin yhdistys mielenosoituksen. Osanottajia oli Vihdistä 1kpl, Lahdesta 1kpl, Vantaalta 1kpl, Asikkalasta 2kpl, Akaasta 1kpl lisäksi joku muu muualta siis 1kpl, Helsingistä 3kpl, yhteensä siis noin 9kpl. Utelias kun olen niin pitää kysyä oliko siellä yhtään Kärköläläistä? osanottajaa tai kuulijaa. Ei siinä kukaan mitään menettänyt vaikkei mennyt kuuntelemaan ,nämä puhujat kun puhuivat omia viha-vaalipuheitaan ,vanhukset taisi alkupuheen jälkeen unhoittua. Uimahousujentarkastaja Pontus kyllä pontevasti sanoi vaativansa jos lapsukaiset tulevat Kärkölän vanhainkotiin asumaan niin hän tulee vaatimaan että heille kaikille tehdään ikätestit.
Kärkölän mielenosoitus.
11
260
Vastaukset
- PakolaisetKaunosieluja
Natsipaskat tulisi käydä hakkaamassa koko Kärkölän voimin, kyseinen saastainen roskasakki pysyköön kaukana Kärkölästä rasisminsa ja vihansa kanssa. Hädänalaiset pakolaiset ovat ilman muuta tervetulleita aina!
- Vanhuksetensin
Tarkoitat partalapsia jotka teitä kusettavat 100 nolla. Niin ja vokkidisneksen tekijät
- åänwijfujdf
Olisiko taas saapunut juuri tammikuussa syntyneitä 17- vuotiaita? Piskuiset henkilöllisyystodistukset jostakin syystä sitten aina katoavat muttei 500-euron älypuhelin nukkuessa?
- gfhjudgfhgfjghjghjjhj
http://mvlehti.net/2017/02/13/video-voitto-vanhuksille-ja-se-aktivisteille-ei-partalapsia-karkolaan/
Niinpä niin.- kuikkalainen
Viimeisin huhu . Osa pakolaislapsista viedään Vihtiin ja osa Lahteen. Vanhukset Lahteen. Kärkölälle jää tyhjä rakennus tontteineen. Nyyh .kävikin hullusti, tulkaa Suomi ensin korjaamaan vauriot,te itse kerrotte tämän olevan teidän ansiota.
- KasakkamäenKuningas
En ihmettele Kärkölän taloudellisia ongelmia, jos päättäjien (tuo valioyksilöiden joukko) mielipide ja taloudellinen ajattelutapa vastaa kuntalaisten yleistä mielipidettä. Ja vaikka ei vastaisikaan.
Kärkölälaisiä vaivaa nimby ajattelutapa, Not In My BackYard. Ennemmin jätetään vanhustentalo tyhjäksi ja maksetaan Danke Financialille 119 000€ plus päälle muutama kymppitonni ylläpitokuluja ennemmin kuin otetaan tyhjentyvä talo mamu lapsille käyttöön valtion avustuksilla ja saataisiin samalla kuntalaisille töitä, kun alaikäiset eivät kuitenkaan ihan yksin pärjää. Se raha on kuitenkin jostain löydyttävä = on jostain muualta pois.
Voisiko kuntana heittopussin rooliin joutumiseen olla vähän omaakin syytäkin?
Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että ei siinä Kärköläläinen geneettinen perintö kovin sekaisin olisi mennyt, jos pari lasta olisi piipahtanut kunnassa muutaman vuoden ajan. - ikääväämuttatotta
Ei ne PIIPAHDA, niillä on oikeus ilmaiseen ylläpitoon siinä kunnassa mihin ne on sijoitettu. Valtion apu loppuu kolmessa vuodessa ja sen jälkeen ovat kunnan elätettäviä pois ei voi ajaa. Valtion apu lämmittää muutaman vuoden niinkuin lämmin kusi housuissa pakkasella. Seitsemäntoistavuoitias se raiskasi Sipilänkin sukulaistytön , turha pettää itseään siihen kulttuuriin ja uskontoon ovat ohjelmoituneet.
- vieläapuatarvitseva
Onko tämä päättäjien kosto hävitystä äänestyksestä. Mekin olemme aikanaan vanhuksia, jos vanhusten heitteillejättö on tänäpäivän tämänsuuntaista niin mitä se on kymmenen -viidenkymmenen vuoden päästä. Eikö osata olla kiitollisia niille jotka vaivautuvat puolustamaan vanhuksia siis meitäkin kun aika koittaa. Onko teillä räksyttäjillä kaikki muumit kotona.
- Jönssönsuivis
lopettakaa nyt toi ämmämäinen itkeminen, jos ei teppo jönssönin suku ja kaiffarit päässy tekemään rahaa matu bisneksessä, niin MITTÄ VITTUA sitten!!
- matuonpaskaa
Oli miten oli....matut helvettiin.....siitä ei ole mitään epäselvää. Suomi ensin ja paska matut eivät kuulu Suomeen. Ei meillä Suomalaisilla ole mitään velvollisuutta elättää paskamatuja!
- tgjgöoyöi
Melko hämmentävää sitten kun alaikäinen täyttää sitten 18 vuotta niin tahtovat sitten tuoda perheensä ja lapsensa? Ruotsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569