Nuorten palstalla on kyllä sellaista tekstiä että ihan oikeasti nyt itse aikuisena järkyttää.
Mietin että miltäköhän nyky teinistä tuntuu lukea tollaisia esim. Jollain on paha mieli ja viiltelee itseään ni jotkut sen sijaan että tukisivat haukkuvat lisää.
Mietin myöskin miten on mahdollista että täällä nuorten palstalla joka pitäisi olla heidän turva paikka on paljon sellaista tekstiä mitä ei voi oikeasti hyväksyä.
Minun mielestäni moderointi on täällä nuorten palstalla epäonnistunut tai sitten nyky teinit on oikeasti noin ilkeitä toisille.
Ihan oikeasti TE nuoret ja teinit ottakaa järki käteen ja aina kun näette tekstin joka ei sovi tänne ni kertokaa se moderoinnille.
Onneks en ole enää teini ja minun ei tarvitse tätä palstaa lukea.
Pitäkää te nuoret ja teinit huolta toisistanne ja pitäkää yli ikäiset ihmiset pois täältä.
Outoja tekstiä nuorten palstalla
9
146
Vastaukset
Me nuoret projisoimme oman pahan olomme anonyymisti vittuilemalla muille nuorille. Joskus motiivina vittuiluun on myös kateus.
Suomi24 moderointi = botti poistelee sattumanvaraisesti ilmiannettuja postauksia.
Teoriani: aloittaja on itse palstalla kiusattu nuori, joka uskottavuuden vuoksi esittää aikuista. Teoriaani tukee se, että aloittaja ei osaa yhdyssanoja.- Liian_vanha
En ole teini enkä nuori. Enkä täällä käy mutta oli eräs aihe joka kiinnosti, sillä voin sanoa että älkää viiltää itseä sillä niistä jää rumat jäljet. Ja siinä kyseisessä palstalla oli sellaista tekstiä että ihmettelin...
Jos näette jonkun viiltämään itseään ni puuttukaa siihen ja kertokaa jollekulle luotettavalle aikuiselle.. Liian_vanha kirjoitti:
En ole teini enkä nuori. Enkä täällä käy mutta oli eräs aihe joka kiinnosti, sillä voin sanoa että älkää viiltää itseä sillä niistä jää rumat jäljet. Ja siinä kyseisessä palstalla oli sellaista tekstiä että ihmettelin...
Jos näette jonkun viiltämään itseään ni puuttukaa siihen ja kertokaa jollekulle luotettavalle aikuiselle..Kyllä.
Minäkään en ole enään nuori, ja silti täällä oleskelen. En ainakaan vielä ole huomannut missään ikärajaa.
MIKÄ MYKJA ON OUTO? OLETKO SJ OKU PASKA!
Nuorten palsta on suurin osin vain koprofiileja jotka räyhäävät kovaan tahtiin. Palstan asiallisuus on kadonnut, ja se on harmi. Täältä ennen sai oikeaa apua jokapäiväisiin nuorten ongelmiin, ja täällä ei ollut yhtään autisteja (ehkä) (kai) (oli)
- fkflde93
Nettikiusaaminen ei haittaa eikä ole kiusaamista...
- avautuja____
Kyllä se niin aina on, että netissä ihmisen huonot puolet korostuvat.
Minä nyt pystyn sivuuttamaan ilkeydet välittämättä, mutta kaikki eivät ole tälläiseen tottuneet. Onhan se ikävää, että ei voi netissä oikein turvallisesti kysyä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun334943- 713234
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092614- 412232
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151360- 471308
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271220