Mulla opel astra 2,2 vm.2001. Ilmeisesti joku sähkövika. Mitä voitais tehdä itse. Ensin alkoi niin,että kun laittaa ajovalot päälle sisällä mittareista sammuu valot. Tänään sammui sitten ajovalot. Kun pysäytin auton ja sammutin ja laitoi uudestaan päälle niin nyt palaa toinen etuvalo ja takavalot ? Olisiko jollain jotain neuvoa antaa?
Missä vika ?
vipetti
5
166
Vastaukset
- KalasaariVille
Tosiaan tuolta! https://youtu.be/zBzgB0kQhHo
- OpelitRulaa
Toi on ominaisuus ja voit olla varma, että noita ominaisuuksia ilmaantua vielä rutkasti lisää.
- pöpelix
Nyt jo tarttunut ranskis sähkö viat karvaopeliin? Muste ei ole ehtinyt kuivua kauppakirjassa!
- vaihdaakku
Olisikohan akku finaalissa? Itselläni ainakin tuli tuollaisia erikoisia lamppujen toimintoja kun akku alkoi olla lopussa. Seuraavaksi se ei sitten lähde enää käyntiin.
- sekinpitäävaihtaa
Tai sitten laturissa vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899