Ei paljon järvellä liikkuminen tuosta parane. Ellei vesisateet muuta kaljamaksi, kävellenkään ei tarvitse edes liukuesteitä, eik.ä nietos vaivaa
Jäniksiä on, jolloin on loogista, ettei ilveksen jälkiä löydy. Huolestuttavasti myös supin jälkiä olin näkevinäni. Olisiko loukkujen aika?
Järvet ja jäljet
6
388
Vastaukset
- seuratkaamme
Vesi on nousussa ja railoja löytyy. Saas nähdä tuleeko vettä jo jäälle.
- jälestäjä
Nyt voisi panna pystyyn veikkauksen, koska Siikasaaren riutta alkaa saamaan aikaan vettä jäälle. Ei muuten ollu tuotu puita laavulle ja kohta on hiihtolomat.
- jälestäjä
Ilveksistä vielä sen verran, että neljä havaintoa on kahdessa kuukaudessa kirjattu Hirvensalmen ympäristössä. Otavan suuntaan on sitten jo 20.
- seuratkaamme
Ei vettä jäällä vielä missään. Saisi tulla vähän lunta. Nyt jäljet ei kestä. Sulaa hetkessä, eilisetkin. Taitaa olla muuten supeja (?)
- ennustajako
Ei sinne vettä tulekaan, jos ei jääkansi romahda. Kissakoskella alkaa juoksutukset lupaehtojen edellyttämää, ilmeisen puuttuvaa, kevättulvaa varten. "Juoksutukset" menee turbiinin läpi, vain kalatien pisarat kulkee ohi. Sitten marmatetaan toukokuussa alhaisesta vedenpinnasta.
Siikasaaren laavulta kirkolle päin jään päälle lumen alle noussut vesi haittaa paikoin jäällä liikkumista. Vettä on noussut jään päälle railoista ja halkeamista, kun tulvavarausjuoksutus ei ole vielä Kissakoskella alkanut. Vaikka ulkona on pakkasta, lumen alla suojassa oleva vesi ei jäädy. Älkää kastelko nahkakenkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937