Nyt olisi hyvä päivä

äiditryhdistykää

miesten ex vaimojen pyytää käytöstään anteeksi miehen uudelta avopuolisolta ja lastensa äitipuolelta. Ystävän päivä, ja ex vaimot voisi sopia katkeruutensa ja alkaa kaveeraamaan miehensä uuden puolison kanssa, onhan hänellä suuri vaikutus puolisoiden lasten uutena äitinä ja ensisijaisena kasvattajana, joten aikusten riita vaikuttaa lapsiin, Monesti lapset ovat äidin puolella, ja nyt olisi hyvä päivä näyttää lapsille että äiti osaa olla kivakin, ja pyytää anteeksi lastensa äitipuolelta.
Ei ole kiva olla riidoissa ja äidit voisi ymmärtää uutta kasvattajaa eikä olla itsekkäitä, kaikki riitä on yleensä sen jätetyn puolison aikaansaanosta.
Hyvää äitipuolenpäivää ystävänpäivänä. Äidit voisi mennä vastaan ja kiittää ja pyytää anteeksi ja olla sydänystäviä. kokeilaa se helpottaa elämää ja itsetuntoa kun yritätte.

hillamariina

25

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä1

      Miksi ???? Ei ex puolisot ole ystäviä ei perhetuttuja ei yhtään mitään meillä

      • kivisydämeltäpois

        Huonoa käytöstä voi exät kuitenkin anteeksi pyytää miehen uudelta rakkaalta.


      • Zzzzzzxz
        kivisydämeltäpois kirjoitti:

        Huonoa käytöstä voi exät kuitenkin anteeksi pyytää miehen uudelta rakkaalta.

        Mitä ja mistä pyydetään anteeksi antoa????


      • asiallistamustakin
        Zzzzzzxz kirjoitti:

        Mitä ja mistä pyydetään anteeksi antoa????

        Tekstin perusteella exien huonoa käytöstä ja kohtelua uutta meihen vaimoa ja lasten äitiä kohtaan.


      • asiallistamustakin kirjoitti:

        Tekstin perusteella exien huonoa käytöstä ja kohtelua uutta meihen vaimoa ja lasten äitiä kohtaan.

        Ei meillä ex:t ole käyneet emmekä tiedä mitä puhuvat ja kotonaan saavat länkyttää mitä haluavat


      • Hyvätonvälit
        asiallistamustakin kirjoitti:

        Tekstin perusteella exien huonoa käytöstä ja kohtelua uutta meihen vaimoa ja lasten äitiä kohtaan.

        Mikä ihmeen uusi äiti????ei sellaisia olekkaan , nyky äiti ,joka on lapsen synnyttänyt on aina äiti , ei siitä uudesta mitään äitiä tule puolison lapsille.
        Ei kaikilla ole huonot välit exien perheisiin, meillä ainakin on hyvät.


      • äitipuoliosaakaiken
        Hyvätonvälit kirjoitti:

        Mikä ihmeen uusi äiti????ei sellaisia olekkaan , nyky äiti ,joka on lapsen synnyttänyt on aina äiti , ei siitä uudesta mitään äitiä tule puolison lapsille.
        Ei kaikilla ole huonot välit exien perheisiin, meillä ainakin on hyvät.

        Uusi äiti on eronneen miehen uusi vaimo, joka on lasten äiti. Eihän se mies muuten eroo jos ei etsi lapsilleen parempaa äitiä. Älä ole katkera, kyllä kaikkien eronneiden lapset saavat uuden äidin. Mies hommaa semmosen että lapset kasvaat normaaleiksi ja ongelmat poistuu.


      • Hyvätonvälit
        äitipuoliosaakaiken kirjoitti:

        Uusi äiti on eronneen miehen uusi vaimo, joka on lasten äiti. Eihän se mies muuten eroo jos ei etsi lapsilleen parempaa äitiä. Älä ole katkera, kyllä kaikkien eronneiden lapset saavat uuden äidin. Mies hommaa semmosen että lapset kasvaat normaaleiksi ja ongelmat poistuu.

        Mitä hel...me erosimme aikoinaan kun ei enää ollut mitään rakkauden tunteita toisiamme kohtaan, miten niin mies eroo ,me päätimme yhdessä hakea eroa ja yhdessä mentiin käräjäoikeuteen tekeen paperit.
        Ex mieheni ei hakenut uutta äitiä meidän lapsille, koska hän monta kertaa sano että olen hyvä äiti, vain rakkaus puuttui meidän väliltä silti kaikki täysjärkiset rakastaa lapsiaan, vanhemmuus jatkui erosta huolimatta. Vuosien päästä löydettiin uudet kumppanit itsellemme.
        Nyt lapset jo aikuisia ja molemmat olemme onnellisesti aviossa tahoillamme, ja lapset on onnistuneet elämässään hyvin kiitos siitä exälle ja minulle sekä molemminpuolin isovanhemmille, unohtamatta myös uusia kumppaneitamme.
        En ole koskaan katkeroitunut mistään ei kuulu luonteenpiirteisiini.


    • vieraannuttaminen

      Lapsen tarkoitushakuinen "viranomais" vieraannuttaminen
      perättömin selvityksin, lausumin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; lapsen tarkoitushakuinen vieraannuttaminen omasta isästä, isovanhemmistaan ym. isän puoleisesta suvusta. Olisi jo aika sopia Raision kaupunki- ja "äiti":)) Hyvää ystävänpäivää rakkaille lapsilleni!!!

    • powksmks

      Jos joku on kohdellut jotain toista väärin, niin sitä toki voi pyytää anteeksi. Mutta veikkaan että niissä nyxissä on yhtä paljon väärin käyttäytyneitä kuin exissäkin... Itse olen sekä exä että nyxä, riippuu kenen suunnalta katsoo.;) Minä en koe että olisi yhtään mitään anteeksi pyydettävää keneltäkään. En ole mitään loukkaavaa kenellekään tehnyt. Enkä odota anteeksipyyntöä minäkään keneltäkään. Joskus vuosia sitten ehkä odotin, mutta se on ollutta ja mennyttä.
      Ja mieheni exästä tai exäni nyxästä en ystäviä kaipaa. Riittää että tulemme asiallisesti juttuun, jos lasten edessä tapaamme. Heillä on omat epävarmuutensa yms, ja pieni hajurako sen takia on ihan ok. Väkisin en tuppaa samoihin paikkoihin, mutta tarpeen tullen yhteinen kahvipöytä vaikka kerran vuodessa menee.;) Ja tervehdin jos kadulla tulee vastaan.

    • Justiins.joo

      Että etkö parempaa provoa keksinyt edes ystävänpäivänä. Taidatpa olla oikein julkea "äitpuoli" joka ei ole mikään äitipuoli.

      • Lissunaloitustaas

        Lissu joka on aloittaja, ei tosiaankaan ole mikään äitipuoli ,vaan katkera vanha juoppo.


    • kasvattamattomatmiehen

      Kyllä minä ainakin opetan miehen lapsille että anteeksi pitää heidän pyytää kun tekevät virheitä ja pahaa. Omani pyytää ilman sanomisiakin eikä yleensä tee väärin, mutta nämä miehen lapset ovat huonosti kasvatettu eikä ymmärrä oiekaa ja väärää.
      Vadinheiltä usein että pyytelee anteeksi lapsiltani, silla munlapset eivät koskaan aloita riitaa, Miehen lapset vaan syyttelee heitä että eh aloittivat ti että he kiusaa, mutta paha paha.

      • Lakkaajuomasta

        Älä juoppo keksi enää enempää tarinoita tuo edellinen hipoo jo hulluuden rajoja.


    • parempielämäny

      Ei tarvii pyytää anteeksi. Lapset asuu minun eli äidin kanssa. Isä ja kantturansa oli ja meni ja niistä on päästy eroon. Parempi elämä ja parempi mieli minulla. Lapsiani rakastan enkä kaipaa vapaata ja jos kaipaan joskus niin joku muu hoitaa ei isä.

      • huonompielämäsiny

        siis lapsen tarkoitushakuinen vieraannuttaminen kyseessä


    • eitullameille

      Me ei olla koskaan nähty niitä miehen/isän kantturoita. Niin on kantturaa hävettänyt kun rikkoi perheemme ettei ole kehdannut eteemme tulla. Luojan kiitos että häntä hävettää,emme voisi kuvitellakkaan ettäkanttura tulisi meille asumaan tai edes uhuisi meille. Miksi`Ei kuulu meidän arvokkaaseen perheeseen eikä sukuun. Häpee pilkku.

      • Romaani

        Oletko mustalainen ,kun kaikki voi asua saman katon alla exät ja nyksät.


    • äitipuoliymmällään

      Äitipuolena olen vaatinut miehen lapsilta hyvää käytöstä, kohteliasta käytöstä meitä kohtaan ja siistiä ulkoolemusta. Se ei ole paljon vaadittu, olen vaatinut ne aikanaan omiltakin jotka ovat nyt esimerkkinä meiheni lapsille, mutta ei mene perille.
      Miehen exältä olen vaatinut anteeksipyyntöä miten hän mietä haukkuu ja kohtelee, ja haastaa riitaa, mutta ei oel vielä pyytänyt. Laitan kohta meihen asialle ja käsekn hänen kovistella exäänsä ja muuttaa käytöstä ja pyytää anteeksi meiltä. Lasten mukana laitan aina reissuvihkon johon kirjoitan huonon käytöksen ja rikkomiset sekä mitä ä neuvoja kotiin miten siellä ollaan ja käyttäydytään. Koskaan ei eukko kirjoita vastausta varmasti hävettää hänen käytös itseäänkin.
      Anteeksi kun pyytää voisin ehkä antaakin anteksi ja kasvattaa hänen lapsetnsa.

      • menehoitoon

        Olet mielisairas ihminen.


      • kukahanse
        menehoitoon kirjoitti:

        Olet mielisairas ihminen.

        mielisairas onkaan; "viranomaiset"/ "äiti" ?


      • äitipuolimäoon
        menehoitoon kirjoitti:

        Olet mielisairas ihminen.

        Ei suinkaan hän ole, hän on äitipuoli joka osaa kasvatta miehen lapsia ja jämäkästi ja tiukasti muta rakastavasti. Ota oppia että osaat itse kun joskus sulla on omia.


      • miem
        äitipuolimäoon kirjoitti:

        Ei suinkaan hän ole, hän on äitipuoli joka osaa kasvatta miehen lapsia ja jämäkästi ja tiukasti muta rakastavasti. Ota oppia että osaat itse kun joskus sulla on omia.

        Ehei ei ole mikään puoliäiti eikä auktoriteetti... ...eikä lasten tarvitse totellä käskyttämistä rakastavaa isin panoa


      • Menhpitoon
        äitipuolimäoon kirjoitti:

        Ei suinkaan hän ole, hän on äitipuoli joka osaa kasvatta miehen lapsia ja jämäkästi ja tiukasti muta rakastavasti. Ota oppia että osaat itse kun joskus sulla on omia.

        Olet mielisairas ihminen


    • jkuio

      Arvoisa Ap, asian pitäisi olla aivan toisinpäin ja tuon kaveeramisen kanssa olisin kyllä hyvin "varpaillani". Toki tiedän joidenkin kaveeraavan ja ennen muuta sitten, kun mies on eronnut tästä toisestakin naisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe