Meille kaikille jotka emme kuulu 60 hallitukseen, emmekä etenkään Hunkszin laho lahkoon eli emme ole rekisteröityneet.
Kaunista Ystävänpäivää ulkopuolisille
26
353
Vastaukset
- keptikko
Onpa lakoonista toivotella ystävänpäivää sinne tänne mitä sylki suuhun tuo kun se on käsketty tekemään kaupallisessa mielessä ajattelematta sen syvällisemmin kuka on ystävä ? Ei kaikki oo mun ystäviä sen tiedän, enkä mää oo kaikkien ystävä senkin mä tiedän, mut mulla on oikeita ystäviä senkin tiedän.
Vaihdatko sä ystävän päivä tervehdyksen vai toivotuksen noin niinku päittäin vai toivotaks sä ollenkaan jos se sun ystävä ei toivota sulle eka ? Pitääkö sitä toivottaa ollenkaan vai haluatko sä vain pysyä hengessä mukana kun muutkin niin tekevät... - Pulp-fictio
Otan vastaan. Ja lähetän omat terveiset aloittajalle muille.
Toisin kuin edellinen, koen tämän ystävälliseksi eleeksi ja objekteja on äärettömän paljon! Aika huvittavaa että jopa ihan ystävällisistä ystävänpäiväntoivotuksista saadaan iso riita ikaan.
Hyvää Ystävänpäivää kaikille ei-rekisteröityneille ;)aurinkoista ystävänpäivää
meille kaikille :D- pisnestä
Mää myin ystävyyteni.
Oli pakko heittää kyse Jesselle homoista.
Hän virnisti sanoen:
Arvaapas mitä ne kaksi kalaa olivat tekemässä...
Eli Jessekin vie roska-kalat vedestä.
Kova kundi on hetero-ystäväni.
H.- hyvääystävänpäivää
Löytyy täältä palstalta pahempikin lirkku kun hunksz. Hän vain osaa viehättää enemmän naispuoleisia kirjoittajia kiltteydellään ja ystävällisyydellään. Jää nähtäväksi paljastanko tämän kiltin miehen henkilöllisyyden, vai jääkö se ikuiseksi salaisuudeksi. Ei aina kannata hunszia arvostella, hän lirkuttelee avoimesti. Kaikki ei siihen pysty. Pitää lirkutella salassa.
- poliisiasia
On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.
- hyvääystävänpäivää
poliisiasia kirjoitti:
On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.
No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?
- Pulp-fictio
hyvääystävänpäivää kirjoitti:
No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?
Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?
- poliisiasia
hyvääystävänpäivää kirjoitti:
No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?
Sä kirjotit paljastavasi henkilöllisyyden.
- hyvääystävänpäivää
poliisiasia kirjoitti:
Sä kirjotit paljastavasi henkilöllisyyden.
Korjasin asian.
- hyvääystävänpäivää
Pulp-fictio kirjoitti:
Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?
En osaa turun murretta. Näin olen käsittänyt että hän on sieltä. Kirjoittelee täällä kahdella nimimerkillä. Mutta liittyykö se nyt jotenkin tähän asiaan.
- ent.siivoojaparka
Pulp-fictio kirjoitti:
Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?
On hän itsekin kertonut olevansa yksi ja sama henkilö niitten kahden nikin takana.
Minuu rupes oikke kiinostama toi salas lirkuttelu ,kuka sen sit kuule ja miten semmonen lirkuttelu kettä hyäryttä kun ittekses supisee ?
Pulp-fictio kirjoitti:
Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?
On tääl kuulema ussema kirjotustaitost .
poliisiasia kirjoitti:
On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.
Aika läheltä uhkailua liippaa ,mä jo pyysin yhren uhkailijan kaffelle .
- hyvääystävänpäivää
koti-kiusattu kirjoitti:
Aika läheltä uhkailua liippaa ,mä jo pyysin yhren uhkailijan kaffelle .
Olehan tyytyväinen sitten siihen yhteen. Äläkä rupea hamstraamaan liikaa. Voi käydä kun hunkzille ettei kelpaa enää kenellekkään.
hyvääystävänpäivää kirjoitti:
Olehan tyytyväinen sitten siihen yhteen. Äläkä rupea hamstraamaan liikaa. Voi käydä kun hunkzille ettei kelpaa enää kenellekkään.
"hyvääystävänpäivää"
...käydä KUTEN hunkzille...
H.- hyvääystävänpäivää
hunksz kirjoitti:
"hyvääystävänpäivää"
...käydä KUTEN hunkzille...
H.Nimenomaan palstamme suositulle häntäheikille hunkzille. Tunnetko asemasi uhatuksi, jos palstalta löytyy toinenkin joka lirkuttelee puhelimessa. Tiedän kyllä että takerruit tuohon pieneen kirjoitusvirheeseeni, mutta se oli tahallista.
hyvääystävänpäivää kirjoitti:
Nimenomaan palstamme suositulle häntäheikille hunkzille. Tunnetko asemasi uhatuksi, jos palstalta löytyy toinenkin joka lirkuttelee puhelimessa. Tiedän kyllä että takerruit tuohon pieneen kirjoitusvirheeseeni, mutta se oli tahallista.
Vastatkoot se toinen.
Vaihteeksi.
H.
Myös mun puolest oikein hyvää ystävänpäivää .
Mukavaa ystävänpäivän-iltaa sinulle wanha kamu, ja kaikille muillekin mukaville - sukupuolesta viis! ;-D)
- OsaanOsanOttaa
Kaikki kirjoittajat ottavat osaa 60 ryhmään keskustelupalstalla.
Kuulumme siis joukkoon, kehitämme sisältöä ja tasoa, luomme yhdessä kokonaisuuden.- Pulp-fictio
Osaanottaaosaa, kun on tilanne.
- Hyvää.Ystävänpäivää
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514