Kaunista Ystävänpäivää ulkopuolisille

Ympäri-suomen-maan

Meille kaikille jotka emme kuulu 60 hallitukseen, emmekä etenkään Hunkszin laho lahkoon eli emme ole rekisteröityneet.

26

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keptikko

      Onpa lakoonista toivotella ystävänpäivää sinne tänne mitä sylki suuhun tuo kun se on käsketty tekemään kaupallisessa mielessä ajattelematta sen syvällisemmin kuka on ystävä ? Ei kaikki oo mun ystäviä sen tiedän, enkä mää oo kaikkien ystävä senkin mä tiedän, mut mulla on oikeita ystäviä senkin tiedän.
      Vaihdatko sä ystävän päivä tervehdyksen vai toivotuksen noin niinku päittäin vai toivotaks sä ollenkaan jos se sun ystävä ei toivota sulle eka ? Pitääkö sitä toivottaa ollenkaan vai haluatko sä vain pysyä hengessä mukana kun muutkin niin tekevät...

    • Pulp-fictio

      Otan vastaan. Ja lähetän omat terveiset aloittajalle muille.
      Toisin kuin edellinen, koen tämän ystävälliseksi eleeksi ja objekteja on äärettömän paljon!

    • Aika huvittavaa että jopa ihan ystävällisistä ystävänpäiväntoivotuksista saadaan iso riita ikaan.
      Hyvää Ystävänpäivää kaikille ei-rekisteröityneille ;)

    • aurinkoista ystävänpäivää
      meille kaikille :D

    • pisnestä

      Mää myin ystävyyteni.

    • Oli pakko heittää kyse Jesselle homoista.
      Hän virnisti sanoen:
      Arvaapas mitä ne kaksi kalaa olivat tekemässä...
      Eli Jessekin vie roska-kalat vedestä.
      Kova kundi on hetero-ystäväni.

      H.

    • hyvääystävänpäivää

      Löytyy täältä palstalta pahempikin lirkku kun hunksz. Hän vain osaa viehättää enemmän naispuoleisia kirjoittajia kiltteydellään ja ystävällisyydellään. Jää nähtäväksi paljastanko tämän kiltin miehen henkilöllisyyden, vai jääkö se ikuiseksi salaisuudeksi. Ei aina kannata hunszia arvostella, hän lirkuttelee avoimesti. Kaikki ei siihen pysty. Pitää lirkutella salassa.

      • poliisiasia

        On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.


      • hyvääystävänpäivää
        poliisiasia kirjoitti:

        On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.

        No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?


      • Pulp-fictio
        hyvääystävänpäivää kirjoitti:

        No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?

        Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?


      • poliisiasia
        hyvääystävänpäivää kirjoitti:

        No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?

        Sä kirjotit paljastavasi henkilöllisyyden.


      • hyvääystävänpäivää
        poliisiasia kirjoitti:

        Sä kirjotit paljastavasi henkilöllisyyden.

        Korjasin asian.


      • hyvääystävänpäivää
        Pulp-fictio kirjoitti:

        Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?

        En osaa turun murretta. Näin olen käsittänyt että hän on sieltä. Kirjoittelee täällä kahdella nimimerkillä. Mutta liittyykö se nyt jotenkin tähän asiaan.


      • ent.siivoojaparka
        Pulp-fictio kirjoitti:

        Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?

        On hän itsekin kertonut olevansa yksi ja sama henkilö niitten kahden nikin takana.


      • Minuu rupes oikke kiinostama toi salas lirkuttelu ,kuka sen sit kuule ja miten semmonen lirkuttelu kettä hyäryttä kun ittekses supisee ?


      • Pulp-fictio kirjoitti:

        Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?

        On tääl kuulema ussema kirjotustaitost .


      • poliisiasia kirjoitti:

        On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.

        Aika läheltä uhkailua liippaa ,mä jo pyysin yhren uhkailijan kaffelle .


      • hyvääystävänpäivää
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Aika läheltä uhkailua liippaa ,mä jo pyysin yhren uhkailijan kaffelle .

        Olehan tyytyväinen sitten siihen yhteen. Äläkä rupea hamstraamaan liikaa. Voi käydä kun hunkzille ettei kelpaa enää kenellekkään.


      • hyvääystävänpäivää kirjoitti:

        Olehan tyytyväinen sitten siihen yhteen. Äläkä rupea hamstraamaan liikaa. Voi käydä kun hunkzille ettei kelpaa enää kenellekkään.

        "hyvääystävänpäivää"

        ...käydä KUTEN hunkzille...

        H.


      • hyvääystävänpäivää
        hunksz kirjoitti:

        "hyvääystävänpäivää"

        ...käydä KUTEN hunkzille...

        H.

        Nimenomaan palstamme suositulle häntäheikille hunkzille. Tunnetko asemasi uhatuksi, jos palstalta löytyy toinenkin joka lirkuttelee puhelimessa. Tiedän kyllä että takerruit tuohon pieneen kirjoitusvirheeseeni, mutta se oli tahallista.


      • hyvääystävänpäivää kirjoitti:

        Nimenomaan palstamme suositulle häntäheikille hunkzille. Tunnetko asemasi uhatuksi, jos palstalta löytyy toinenkin joka lirkuttelee puhelimessa. Tiedän kyllä että takerruit tuohon pieneen kirjoitusvirheeseeni, mutta se oli tahallista.

        Vastatkoot se toinen.
        Vaihteeksi.

        H.


    • Myös mun puolest oikein hyvää ystävänpäivää .

      • Mukavaa ystävänpäivän-iltaa sinulle wanha kamu, ja kaikille muillekin mukaville - sukupuolesta viis! ;-D)


    • OsaanOsanOttaa

      Kaikki kirjoittajat ottavat osaa 60 ryhmään keskustelupalstalla.
      Kuulumme siis joukkoon, kehitämme sisältöä ja tasoa, luomme yhdessä kokonaisuuden.

      • Pulp-fictio

        Osaanottaaosaa, kun on tilanne.


    • Hyvää.Ystävänpäivää

      Otan osaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe