Kaunista Ystävänpäivää ulkopuolisille

Ympäri-suomen-maan

Meille kaikille jotka emme kuulu 60 hallitukseen, emmekä etenkään Hunkszin laho lahkoon eli emme ole rekisteröityneet.

26

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keptikko

Onpa lakoonista toivotella ystävänpäivää sinne tänne mitä sylki suuhun tuo kun se on käsketty tekemään kaupallisessa mielessä ajattelematta sen syvällisemmin kuka on ystävä ? Ei kaikki oo mun ystäviä sen tiedän, enkä mää oo kaikkien ystävä senkin mä tiedän, mut mulla on oikeita ystäviä senkin tiedän.
      Vaihdatko sä ystävän päivä tervehdyksen vai toivotuksen noin niinku päittäin vai toivotaks sä ollenkaan jos se sun ystävä ei toivota sulle eka ? Pitääkö sitä toivottaa ollenkaan vai haluatko sä vain pysyä hengessä mukana kun muutkin niin tekevät...

• Pulp-fictio

Otan vastaan. Ja lähetän omat terveiset aloittajalle muille.
      Toisin kuin edellinen, koen tämän ystävälliseksi eleeksi ja objekteja on äärettömän paljon!

• Aika huvittavaa että jopa ihan ystävällisistä ystävänpäiväntoivotuksista saadaan iso riita ikaan.
      Hyvää Ystävänpäivää kaikille ei-rekisteröityneille ;)

• aurinkoista ystävänpäivää
      meille kaikille :D

• pisnestä

Mää myin ystävyyteni.

• Oli pakko heittää kyse Jesselle homoista.
      Hän virnisti sanoen:
      Arvaapas mitä ne kaksi kalaa olivat tekemässä...
      Eli Jessekin vie roska-kalat vedestä.
      Kova kundi on hetero-ystäväni.

H.

• hyvääystävänpäivää

Löytyy täältä palstalta pahempikin lirkku kun hunksz. Hän vain osaa viehättää enemmän naispuoleisia kirjoittajia kiltteydellään ja ystävällisyydellään. Jää nähtäväksi paljastanko tämän kiltin miehen henkilöllisyyden, vai jääkö se ikuiseksi salaisuudeksi. Ei aina kannata hunszia arvostella, hän lirkuttelee avoimesti. Kaikki ei siihen pysty. Pitää lirkutella salassa.

• poliisiasia

On kiellettyä paljastaa kirjoittajien henkilöllisyystietoja.

• hyvääystävänpäivää
        poliisiasia kirjoitti:

No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?

• Pulp-fictio
        hyvääystävänpäivää kirjoitti:

No enhän minä tietenkään henkilölisyystietoja paljasta. Ainoastaan tunnetun nimimerkin. Se ei liene poliisiasia. Kyllähän täällä paljastellaan kirjoittajien elämästä milloin mitäkin. Olisikohan nekin poliisiasioita ?

Piikkiö, eikös se ole Turun lähel? Kukas sieltä kirjoittikaan?

• poliisiasia
        hyvääystävänpäivää kirjoitti:

Sä kirjotit paljastavasi henkilöllisyyden.

• hyvääystävänpäivää
        poliisiasia kirjoitti:

Sä kirjotit paljastavasi henkilöllisyyden.

Korjasin asian.

• hyvääystävänpäivää
        Pulp-fictio kirjoitti:

En osaa turun murretta. Näin olen käsittänyt että hän on sieltä. Kirjoittelee täällä kahdella nimimerkillä. Mutta liittyykö se nyt jotenkin tähän asiaan.

• ent.siivoojaparka
        Pulp-fictio kirjoitti:

On hän itsekin kertonut olevansa yksi ja sama henkilö niitten kahden nikin takana.

• Minuu rupes oikke kiinostama toi salas lirkuttelu ,kuka sen sit kuule ja miten semmonen lirkuttelu kettä hyäryttä kun ittekses supisee ?

• Pulp-fictio kirjoitti:

On tääl kuulema ussema kirjotustaitost .

• poliisiasia kirjoitti:

Aika läheltä uhkailua liippaa ,mä jo pyysin yhren uhkailijan kaffelle .

• hyvääystävänpäivää
        koti-kiusattu kirjoitti:

Aika läheltä uhkailua liippaa ,mä jo pyysin yhren uhkailijan kaffelle .

Olehan tyytyväinen sitten siihen yhteen. Äläkä rupea hamstraamaan liikaa. Voi käydä kun hunkzille ettei kelpaa enää kenellekkään.

• hyvääystävänpäivää kirjoitti:

Olehan tyytyväinen sitten siihen yhteen. Äläkä rupea hamstraamaan liikaa. Voi käydä kun hunkzille ettei kelpaa enää kenellekkään.

"hyvääystävänpäivää"

...käydä KUTEN hunkzille...

H.

• hyvääystävänpäivää
        hunksz kirjoitti:

"hyvääystävänpäivää"

...käydä KUTEN hunkzille...

H.

Nimenomaan palstamme suositulle häntäheikille hunkzille. Tunnetko asemasi uhatuksi, jos palstalta löytyy toinenkin joka lirkuttelee puhelimessa. Tiedän kyllä että takerruit tuohon pieneen kirjoitusvirheeseeni, mutta se oli tahallista.

• hyvääystävänpäivää kirjoitti:

Nimenomaan palstamme suositulle häntäheikille hunkzille. Tunnetko asemasi uhatuksi, jos palstalta löytyy toinenkin joka lirkuttelee puhelimessa. Tiedän kyllä että takerruit tuohon pieneen kirjoitusvirheeseeni, mutta se oli tahallista.

Vastatkoot se toinen.
        Vaihteeksi.

H.

• Myös mun puolest oikein hyvää ystävänpäivää .

• Mukavaa ystävänpäivän-iltaa sinulle wanha kamu, ja kaikille muillekin mukaville - sukupuolesta viis! ;-D)

• OsaanOsanOttaa

Kaikki kirjoittajat ottavat osaa 60 ryhmään keskustelupalstalla.
      Kuulumme siis joukkoon, kehitämme sisältöä ja tasoa, luomme yhdessä kokonaisuuden.

• Pulp-fictio

Osaanottaaosaa, kun on tilanne.

• Hyvää.Ystävänpäivää

Otan osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      385
      3253
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1322
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      965
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe