Onko laitonta käyttää työpaikan kirjekuoria yksityispostin lähettämiseen. Minä en uskaltais edes asiaa kokeilla. Minä sain ystävänpäiväkortin ystäväni työpaikan kirjekuoressa. Ystävän työpaikan kanssa ei minulla ole mitään tekemistä. Firman kirjekuoret on kalliita, koska postimaksu on valmiiksi makdettu. Esimerkiksi minun työpaikalla toimitaan niin, että jos osoitteen kirjoittaa väärin ei kirjekuorta saa laittaa roskiin vaan kynällä osoite yli ja kirjoitustarra päälle.
kirjekuoret
5
268
Vastaukset
- halpamaista
Aivan kuten epäilet, laitontahan se on. Työpaikoilla tapahtuu paljon tällaista pientä työnantajalta varastamista.
Itse en kehtaisi käyttää työnantajan kuoria omiin yksityisiin lähetyksiini. En myöskään haluaisi saada ystävänpäivätervehdystä lähettäjän työpaikan kuoressa. Halpamainen tapa lähettää yksityistä postia. - Typerätrolli
Luulisi, että työpaikalla tehdä töitä eikä kirjoitella kesken työpäivää klo 13.16 Suomi24:een provoja ja paskaa muista ihmisistä.
Sitäpaitsi, ei sinulla mitään ystävää ole, ei ystävät kirjoittele paskaa nettiin toisistansa.- Toimistorottana
Vähän kauniimpaa kieltä kiitos !. Minulla on ystäviä. Tuosta klo 13.16. ajasta. Kaikki ei tee Ma - pe 8 - 16 töitä. On vuorotyöläisiäkin. Olin vain huolestunut siitä, että ystävä ei joudu vaikeuksiin.
- assariii
Kyllähän moni toimistorotta varastaa esim kirjoitustarvikkeita, lehtiöt ja kynät ym. työpaikalta. Näin tein minäkin aikoinaan ja työkamut :D Olen saanut kortteja kavereilta työpaikan kirjekuoressa enkä ihmettele sitä yhtään.
- Omat_kynät
Varastaminenkin on kyllä monasti työnantajan hyväksymää puuhastelua. Saavat pienipalkkaiset toimistoihmiset vähän jännitystä harmaaseen monotoniseen elämäänsä. Itse en töissä ollessani firman kyniä, kirjekuoria ja muitakaan tarvikkeita pöllinyt kun ovat niin huonolaatuisia. Kynätkin usein kuivia. Käytin työssäni omia laatukyniä ja muistiinpanovälineitä. Siksi pärjäsinkin erinomaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984