ONKO PARIN VUODEN TAKAISIA REISSULAISIA OLLUT TÄSSÄ HOTELLISSA.MITEN ON BAARIEN AUKIOLO AJAT JA MUUTENKIN HOTELLISTA.ONKO SIELLÄ OMA OSTOSKATU JOSSAIN LÄHELLÄ UUDENPUOLEN OSASSA.PS.EN TARKOTA VANHAA KAUPUNKIA.VAI PITÄÄKÖ MENNÄ SB.N OSTOSKADULLE.olisko kävelymatkan päässä supermarkettia tai kioskia.ym.
Kertokaa hotellista Festa panorama Nessebar
3
250
Vastaukset
- tilk
TÄYTYY VASTATA ITSEOMAAN ILMOITUKSEEN.MENIMME HOTELLIIN 25.5 NOIN KLO 11 ILLALLA.HUONE OLI PETTYMYS PIENI JA AHDAS.EI SAATU HUONETTA SIIHEN OSAAN HOTELLIA KUN OLI LUVATTU .HENKILÖKUNTA TYLYJÄ JA OSITTAIN KIELITAIDOTONTA.SITTEN ILLALLA ALKOI 2 SUOMALAISEN MUMMON BILEET NUORTEN BRITTIPOIKIEN KANSSA.HUH HUH.EI VOINUT AULABAARISSA ISTUA KYSEISTEN NAISTEN TAKIA.ALKO HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN.NO,JOKAINEN TYYLILLÄÄN.POISTUIMME AAMULLA IMPERIAL RESORT HOTELLIIN JOSSA OLI KANSAINVÄLISEMPI TUNNELMA.LOPPU LOMA MENI HYVIN.
- korviinsattuu
Älä silti huuda! -Ja selvisikö se ostoskatu asia?
- tilkku68
Kyseisestä hotellista ei ole pitkä matka Uudenpuolen ostoskaduille.On niitä peräti parikin kappaletta.Hyvälaatuisia tuliaisia T-paidoista huppareihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184