Fb:n julkaisuasetuksista vähäsen:
Laitoin kaverin seinälle julkaisun, ja kun katson sen sivua näen julkaisuni siellä mutta yleisönä on 'ratas': "vain merkityt henkilöt ..
Onko hällä asetuksena "vain minä", eli vain hän näkee kaikkien kavereidensa julkaisut jotka tulee seinälleen, vai onko hän plokannut mut jotenkin ettei muut näe julkaisujani? kukaan ei ole kommentoinut tai tykännyt julkaisustani eli tuskin edes ovat nähneet. En näe kyllä sen seinällä muidenkaan kavereidensa julkaisuja.
"Vain merkityt henkilöt" viittaisi kyllä että jotkut näkevät, mutta olisi kauhean työlästä alkaa plokkaamaan 'viisisataa' kaveria niin ettei ne näkisi minun julkasuja, tai sitten muutama joka ei näe?
Tietääkö joku mikä asetus hällä siis on?
Fb:n julkaisut kaverin seinällä
plokattu_ko
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293