Ystävä on hän, joka tuntee minut hyvin ja rakastaa siitä huolimatta.
Rakkaus kaiken kestää - jopa kuorsaamisen.
Ajatelmia ystävänpäivänä - tehdään ketju yhdessä ?
11
172
Vastaukset
mulle ei oo oikeen mitään ajatelmia tälle ystävänpäivälle
kun mun hyvä ystävä poistui oman käden kautta
joulukuun kahdeksastoista päivä
asia on vaan edelleen niin pinnalla
ettei oikein osaa ajatella koko ystävyyttä
saatikka sitten sitä päivää
okei no jäihän noita muita onneks
mutta yksin olen tämän ystävänpäivän illan viettänyt.- ElämäJatkuuJA
Osanottoni. Toivotan jaksamista sinulle.
Elämä jatkuu ja muistot elävät. ElämäJatkuuJA kirjoitti:
Osanottoni. Toivotan jaksamista sinulle.
Elämä jatkuu ja muistot elävät.kiitos
onhan se jatkunut ja jatkuu
ja tosi ihanat muistot jäi meidän viimeiseltä kuukauden reissulta
joka tehtiin marraskuussa eikä sillon osannu vielä aavistaa
mitä joulukuu tuo tullessaan...
- Kestettevä.on
Mistä tunnetsä ystävän, silloin tunnet kun yksin jäät, on ikävä toisen luo.
Vaikea tilanne sille joka on jäänyt yksin ja monelle se on edessä. Mun ystävänpäivän ajatus on ollu ihmisen arvo 700 ja 200e on oikeuden antama vanhan ihmisen arvo .
- Miettikääs
Rahalla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.
- OiskohanNäinVai
Ystävä on kallein aarre,
Se ei sammu milloinkaan.- Sammuu-se-joskus
Hei hei hei
Kyl se ystävä saattaa ryypätä ja sammua kesken illan vieton - Pulp-fictio
Sammuu-se-joskus kirjoitti:
Hei hei hei
Kyl se ystävä saattaa ryypätä ja sammua kesken illan vietonYstävä voi ärsyttää, mutta saa anteeksi, koska itsekin ärsyttää välillä varmasti. Ystävä voi loukata, mutta saa anteeksi, koska itsekin saattaa joskus loukata. Ystävällä ja minulla on paljon yhteisiä asioita ja kokemuksia, joita ei muiden kanssa ole. Ystävyys kestää, koska eihän ystävää jätetä.
Ystävyys voi syttyä ja sammua, syttyäkseen uudestaan. "Elämä on täynnä kohtaamisia
jokainen kohtaaminen
jättää meihin jäljen
joka tekee meistä sen ihmisen
joka tällä hetkellä olemme
ja ohjaa sitä kohti
mikä parhaimmillamme
voimme olla"
Eipä minullakaan ole paljon tuohon lisättävää... toi vanha sanonta että ystävä on ihminen joka tuntee sun todella hyvin ja siitäkin huolimatta tykkää sinusta on hyvä perusta ystävyydelle.
http://1.bp.blogspot.com/-5uaBeIHYg7w/Td56gwCNrTI/AAAAAAAAEWM/puFlBIWl0TY/s1600/Kiiltokuvakortti3.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007