hyi roskainen ranta

muuallepois

Kata beach, ranta täynnä roskia, rantavedessä kelluu muovijätettä. Kukaan paikallinen ei siivonnut päivän aikana rantoja. Katan oik.päässä, mihin jäteviemärikanava sylkee saastansa, lemusi ajoittain rannalla. Kaupustelijat pyöri jatkuvasti ympärillä heittäen kävellessään hiekat silmille. Joo, siellä maataan pelkkien patjojen päällä hiekalla, ei rantatuolia. Onpa taso laskenut parissa vuodessa, alkaa muistuttamaan Goan saastapaskalikarantoja. Viemäri haisee voimakkaasti Katan alueella parilla kadulla, varsinkin South siam questhousen ympärillä, myös hotellin huoneiden vessoista puskee kamalaa, pistävää, voimakasta viemärin löyhkää huoneeseen.

14

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyikata

      Älä vaan kerro hullulle miekkamiehelle. se idiootti tulee vielä sinne ja perustaa rottaravintolan.

      • hullulerppa

        Lerppa alkaa pilaamaan kaikki thaipalstat.


    • Phuk17

      Sama huomattu myös Karonilla, todella likainen ranta ja yleisesti koko Phuket. Tulin viikko sitten pois sieltä ja voin kertoa etten koskaan enää matkusta sinne, ellei paikka siistiydy. Paikalliset ei välitä, eikä etenkään turistit. Viemärit ja jätteet haisi melko voimakkaasti. Muovijätettä kellui meressä, rannat roskaiset ja kadut. Itse pyrin luontoa säästävään ja kestävään matkailuun. Paikka on muuten kaunis, turismi vain pilannut sen.

    • aszhfsdf

      Thaimaa on SAASTUNUT turismin takia. Sad but true.

    • käy-edesTallinnassa

      Palasin juuri Kata Noilta. Vesi kristallinkirkasta eikä rannalla roskia. Aamulla toki useita siivoojia joille ei kyllä siivottavaa riittänyt.

      Onko nojatuolimatkailijoille omat kaatopaikat, joissa haavematkailevat ?

      • söoighpoutrhw

        No provo toi oli, mut olen asunut Aasiassa 30 vuotta ja olin pari viikkoa katalla, eikös kata noi ole se pikku kata beach? Siitä mä en tiedä. Joten vedä pääs perseestä ulos lentokonetaputtaja. Roskaista oli .


    • Marithai

      Kata Noi on siisti sen takia, että se on käytännössä kokonaisuudessaan hotelli Katathanin ja sen sisarhotelli Shoren rantaa. Rannan keskivaiheilta tosin pääsee rannalle "kongin" kautta kuka vaan. Hotellin alueelle kuitenkaan ei pääse rannalta, koska porteilla on vartijat. Hotellilla on intressi pitää ranta siistinä. Täydellisen siisti ainakin vuosi sitten.

    • KonstaS
      • Marithai

        Kiva video. Sai taas kaipaamaan lämpöisiin vesiin.


    • melkein-jo-uskottiin

      Kuten tuosta Konstan ottamalta videolta näkyy, ainut saasta on nuo valheet tällä palstalla.

      Mitä iloa tälle Sika Amalialle mahtaa olla tuottaa tämä valheiden levittäminen tälle palstalle ?

    • perhematkaaja

      Loistava video KontaS, kiitos.

    • Kamalaaaa

      Menkää nyt hyvät ihmiset välillä muualle lomailemaan kun venäläisten kansoittamaan Phuketiin. Phuketiin aika lomaparatiisina on ohi,ei sinne enää kukaan tolkussaan oleva viitsi mennä. Tyhjän saa pyytämättäkin.

      • pilve

        Hyvä neuvo. Välillä sitä vaan erehtyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe