Hei. Olen nähny nyt 3krt unta lähiaikana että koirani kuolee jollakin eritavoilla eka kerta oli viikko siiten kun auto ajoi päältä. Toinen kerta oli eilen ja tällöik ei ollut syytä miksi oli kuollut ja heti samana yönä seuraavassa unessa se juoksi jonkun rotan tms perässä avantoon ja alko hukkumaan ja hyppäsin pelastaa ja vajottiin vaa sen pinnan alle syvemmälle ja näin vierestä kun koirani sätkii kun ei saa happea ja en voi itse tehdä mitään autaakseni koska vajoan vain syvemmälle enkä voi liikkua, sitten herään siihen että itken hillittömästi paniikissa ja itken uudestaan tätä tekstiä kirjoittaessani kun joudun miettiä tätä viimeisintä unta koska se oli niin ahdistava. En uskalla enään mennä nukkumaan koska pelkään että näen lisää tämmöisiä unia, mistä tämmöiset unet voisivat johtua?
En uskalla nukkua
Rakaskoiranpentu
2
75
Vastaukset
- VainUnta
Oletko menettänyt ystävän? Onko sinulla riitoja ystävän kanssa? Se voisi selittää unesi koiran kuolemasta. Toinen asia niin usein näemme unia asioista, jotka ovat suurimmat pelkomme, oman rakkaan läheisen menettäminen.
Älä sitten nuku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358