Hain vähän aika sitten TE-toimiston rekrytointikoulutukseen. Tänään tuli kutsu haastatteluun ensi maanantaina. Puhelimessa sanottiin, että ota mukaan tarvittavat paperit ym. En tullut siinä kysyneeksi mitä papereita tarvitsen mukaan? Minulla on AMK-tutkinto alalta, johon hain joten ilmeisesti ainakin tutkintodistus pitäisi olla mukana. Mitä muuta?
TE-toimiston rekrytointikoulutuksen haastattelu
2
427
Vastaukset
- vessapaperitjagto
Vessapaperit, talouspaperit, sätkän valmistukseen käytettävät paperit sekä mielellään myös mahdollisten lemmikkieläinten rokotuksiin liittyvät paperit olis tota niinku hyvä ottaa mukaan:) Vitsi, vitsi. Siis mietippäs nyt ihan itse, ihan sun omilla aivoilla, että mitä papereita ne vois tarkoittaa sun AMK-tason koulutukseen liittyvien todistusten lisäksi? Ettei mitenkään sattuis liittymään työtodistuksiin? No, tietenkin se liittyy! Ne haluaa nähdä sun työtodistukset. Eriasia tietysti, jos et ole ollut töissä ikinä, vaan olet nuori, joka on just valmistunut.
- KelpaaKunOnIlmainen
Onnea ja menestystä. 9 euroa per työpäivä ahertamiseen työharjoittelussa, sitten pummilois-henkilöstövuokrausfirman listoilla päivystystä luvassa? Ja toki koulutus ei liene tutkintoon johtavaa jolloin Kelan maksamat aamut kasautuu kivasti mutta jos sitten käy ns. musta pekka näissä pelikorteissa niin entisellä tutkintonimikkeellä vaan kortistoon takaisin.
Yleensä laittaa miettimään miksi jo korkeakoulututkinnon omaava hakis Te:ni rekrykoulutukseen jossa voi olla mukana täysin alalle uusiakin henkilöitä jotka eivät osaa mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843