Corolla vie bensaa

LiituraitaLeo

Ostin 2 vuotta sitten corollan vm 2002 1.6 vvt-i
ja olen huomannut että auto todellakaan ei täytä vaatimuksiani ja pettymys on suunnaton! varmasti kyseessä on toyotan heikko laatu!
eli, lyhyesti..jostain kumman syystä tankillisella bensaa ei pääse edes 2500 kilometriä eitteikö sitä pitäisi tankata, tämä joka toinen kuukausi jo tavaksi tullut bensanosto käy hermoille, olen jo miettinyt että onkohan soinilla jotenkin sormet pelissä, tai vähintäänkin joku perussuomalaisista, kun tankillinen ( 55litraa ) bensaa vaan ei yksinkertaisesti riitä 2500 kilometrin ajosuoritukseen, onkohan muilla automerkeillä samanlaista vikaa, joka johtuu mielestäni yksinomaan auton laadusta !

16

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tojotavaari55

Kyllä Corollan 10 litran kulutuksella pitäisi päästä tankillisella 500 km, mikä on sille normaalia. Siihen remppa-aika päälle, niin tankillinen kestää kuukausia.

• Viimenenkorolla

Joo, kyllä Toyota on surkee auto. Mulla on -90 lukuinen Corolla, ajettu vasta 550.000 ja syö jo öljyäkin. Enää puuttuu se että tulee joku muukin vika. Kyl nää riisikipot on paskoja vehkeitä perkele.

• pelimerkit.vähissä

Mies se onkin surkea, jos tuollaisella ajelee.

• Kusipääkö
        pelimerkit.vähissä kirjoitti:

Mies se onkin surkea, jos tuollaisella ajelee.

Päin vastoin. Mies käyttää pelimerkkinsä muuhun kuin autoon. Fiksu mies. Ei miestä sillä perusteella arvioida, että paljonko on rahaa taskussa. Monella on paljon isukilta saatuja, varastettuja tai verottajalta pimitettyjä rahoja, mutta mies itse on täysi kusipää.

• Seolisilloinennen

On ihan normaalia että vanhan teknologian moottori vie tehoihin nähden paljon bensaa. Tuon aikakauden Toyot oli kuitenkin vielä kestävä peli.

• Viimenenkorolla

Vie niin pirusti, yli 6 litraa on keskikulutus. Pitäis lailla kieltää näin huanot autot.

• lippalakkitoyo

mul on kahdella tankilla puolet bensaa toisesa diesel kulutus puolet kun bensalla
      lämmitetään dieselillä ajetaan jo toista kymmentä vuotta mennyt kaks moottorii
      vaihtanut kun nesteet tulee ulos lohkosta 4d4 motor.

• toitsugille

Halpojanoi toyotat tuppaa olee saukuista joutu maksaa mannii!

• h.anuri

Ei sillä tankilla oikeesti pääse kun 700km. Corolla kun vie sen 8l/100km saa käydä usein mittarilla.

• hghyuyh

Saman ikäine kahden litran koneella, vaihtelevaa ajoa niin kulutus on jo 15 l/100km

• E220_CDI

Aloittajan ei kannata hätääntyä, tuo on varmaan ihan normaalia. Mulla syttyy varoitusvalo useimmiten jo ennen 1600 km ajoa, vaikka on diesel. Tämmösiä nämä nykyään on.

• Paljon.vie

Mullakin on menny kaikki bensa mitä olen 20vuoden aikana ostanu.Ja sitä on tuhansia litroja.No on tankki vielä puolillaan.

• Viehänse

Joo, olen huomannut saman ilmiön. Ilman bensaa Corolla ei vie mihinkään. Meillä on Yaris ja ihan samanlainen. Aina joutuu tankkaamaan, jos haluaa mennä jonnekin.
      Mutta sitten kun tankkaa, niin sitten se vie eikä vikise. Itseäni ei haittaa vähän runsas kulutus, jos auto ei makoile korjaamolla ja huollot voi tehdä itse. Paljon halvempi auto kokonaiskustannuksiltaan kuin moni eurooppalainen.

• pärsaukinen2

"huollot voi tehdä itse"

Onko vähän noloa vuonna 2017 huoltaa autonsa itse?
      Siis kuinka joku viittii?
      Tätini Yarikseen olisi maksanut täydelliseen jarruremonttiin osat Motonetistä n.200e, mutta hei come on, on vuosi 2017 ja jo muinaiset Foinikialaiset keksivät rahan niin vietiin kuitenkin maahantuojalle huoltoon, se teki sitten sen 1300e, se tuntui jo coolilta maksaa moinen lasku.

• E220_CDI

"Koska mä voin"

• LiituraitaLeo

Eniten mua risoo se että, olin aikonut ostaa viikkorahoillani autoon karvanopat, poppivehkeet ja kromatut leveet vanteet, niin tää huonolaatuinen kattila (corolla ) pakottaa jatkuvasti tankille lisäämään bensaa, eilenkin investoin 5 euroa 98:siin, niin mielessä kävi että olimpa ollut tyhmä kun ostin tämmöisen bensasiepon harmikseni, aivan selvästi toyotan huonoa laatua tämä tolkuton bensanjuonti, itseasiassa kauhulla odotan ensimmäisiä merkkejä siitä että öljyäkin alkais kulumaan, ja toinen rahanreikä tyhjentää lompakon totaalisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe