Terveyskeskus on arvauskeskus

Kaikkea sitä...

Kyllä se on tullut jo moneen monituiseen kertaan todistettua, että terveyskeskus on todellinen arvauskeskus. Minulla tuli mitta täyteen eilen, kun anoppi oli käynyt terveyskeskuksessa korvansa takia. Lääkäri oli huuhdellut sitä vedellä ja ties mitä. Kipu vain paheni, jolloin minä vein anopin yksityislääkärille, joka kauhistui nähtyään korvan. Siinä oli pieni reikä, johon ei missään tapauksessa olisi saanut laittaa vettä!!! Nyt tuleekin sitten isompi operaatio kysymykseen.
Niin, että kiitos vaan kovasti ARVAUSKESKUS, jälleen kerran!!!

19

3327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä

Olen kanssasi samaa mieltä, tyttäreni sanoi jo monta vuotta sitten, että ei mene enää arvauskeskukseen.

• maire45

minäkin kävin näyttämässä alapäätäni ja olin hivene kiihottunut, niin lääkäri vain sanoi että toimiihan se vielä hyvin

• rukoilijasirkkaN

tuotiin virtsanäytteen tulokset odotushuoneeseen, ukko istui vieressä. Onneksi oli oma ukko eikä naapurin. :)))

• vielä olemassa tälläisia yhteikunnan ylläpitämiä terveyskeskuksia.Tekeville varmasti aina joskus sattuu virheitä ja niistä kyllä pidetään ääntä,mutta apua saaneet harvoin muistavat henkilökuntaa kiittää saamastaan avusta.
      jk.oletteko panneet merkille,että näista yhteiskunnan ylläpitämistä sairaaloista ym tulevat "parjatut"lääkärit yksityisvastaanotoilla muuttuvat niin perusteellisen hyviksi lääkäreiksi.

• PotilasN

Terveyskeskusten taso ilmeisesti vaihtelee paikkakunnittain ja kaupunginosittain. Tähän mennessä on pelkästään hyviä kokemuksia. Tosin käytän yksityislääkäriä tietyissä tapauksissa. (korva-, gyne,) mutta peruskokeet ja yleislääkäripalvelut on meidän alueella ihan asiallisessti hoidettu. Fysioterapia ja oheishoidot myös ihan OK.

• En voi sanoa olevani asiantuntija, mutta niin omakohtaiset kuin läheisteni kokemukset terveyskeskuksesta ovat pääsääntöisesti hyviä.

Kyseessä saattaa olla sattumakin, mutta omalla kohdallani olen saanut terveyskeskuksessa parempaa palvelua kuin erityisesti yhdessä tietyssä lääkärikeskuksessa Helsingissä, jossa olen kohdannut kahden eri alueen lääkäreiden pohjanoteeraukset.

On se vaan hyvä, että saamme ainakin toistaiseksi itse valita ne palvelut, joita haluamme käyttää.
      Toisaalta ikääntymisen myötä tulee ikävä tunne, että alalla kuin alalla on ihmisiä, jotka eivät välitä kantaa vastuuta tekemisistään.

Oli se vaan entivanhaan niin helppoa, kun ihmiset luottivat lääkäreihinsä. Meiltä on viety sekin usko.;)

• Hyvät kokemukset

Minulla on aivan erilaiset kokemukset terveyskeskuksesta. Upeaa palvelua ja tosi nopeasti. Koskaan ei ole tarvinnut jonotaa varttia kauempaa. On saanut vastaukset kysymyksiinsä ja vaivansa hoidettu. Sitä vastoin yksityislääkärillä kokemukseni ovat ihan toiset. Epäystävllinen tiuskinta, vastauksia sai lypsää. Ei tervehtinyt, ei katsonut edes päin. Tuijotti papereita ja mutis sanelukoneeseensa. Yksityisen lääkäriaseman labrassakin jonotin kaksi tuntia. terveyskeksuskessa pääsin viiden minuutin odotuksella. Kyllä minua välillä harmittaa nimittely arvauskeskukseksi, kun omat kokemukseni ovat todella hyvtä. Kyse on vielä Helsingistä ja väestövastuisesti toimivasta terveysasemasta. kaikki kiitos sille.

• se on

Tasan ei käy onnenlahjat. Suomi taitaa olla aika "rasistinen" maa, kun toisilla paikkakunnilla on niin hyviä lääkäreitä TERVEYSKESKUKSISSA, ja toisia taas syrjitään, mitä hirveimmillä ja törkeimmillä lääkäreillä. Kokemusta on!!!!!!!

Ketä lie sitten voisimme syyttää rasistiseksi tämän asian suhteen? Tiedä en. Mutta kaikki syrjintä ja epäoikeudenmukainen käytös ihmistä kohtaan, ON RASISMIA!!

• kokemukseni

ovat pääsääntöisesti negatiivisia, kun tilaa aikaa voi sen saada vasta noin kolmen viikon kuluttua, ellei nyt satu olemaan todella melkein hengenlähdöstä kysymys, silloin ei sinne uskalla mennäkkään, odotusajat ovat pitkiä vastaanotolla, vaikka onkin aika varattuna.
      Henkilökunta töykeää, kailottavat luukulla kovaan ääneen ihmisten terveysasiat niin että kaikki muutkin ne kuulevat, aika noloa jos sattuu olemaan esim. joku gynekologinen asia.
      Mitään ei tutkita kunnolla, lääkkeitä ollaan vain määrämässä vaikka vaivaa ei ole edes kunnolla tutkittu.
      Silloin kun aikaa yrittää sinne soittaa voi joutua parhaimmassa tapauksessa jonottamaan puhelimessa pitkälle yli puolikin tuntia että onnistuu pääsemään läpi, on muuten aika arvokas jonotus kun käyttävät niitä ns. yritysnumeroita.
      Käyttäisin aina yksityislääkäriä jos vain rahatilanne sen sallisi, mutta työttömällä kun sellaiseen ei ole varaa.
      Laitos on pääsääntöisesti todella arvauskeskus.

• Pirre*

oikein tämän uuden voimaantulevan hoitotakuu velvoitteen, kun ymmärsin että tämä velvoite on täytetty silloin, kun saamme puhelimella yhteyden terveyskeskukseen!?

Silloinhan olisi keksitty jo ihmelääke:)

• KORVAUSKESKUS

Eikö kannattaisi koettaa saada aikaan, siitä arvauskeskuksesta, korvauskeskus? Ne on todella niin välinpitämättömiä siellä!!

Tosin, niillä lääkäreillä on ihan yhtä suuri turvaverkosto ympärillään, kuin POLIISEILLA! Kummankaan tekemille virheille ja mokille ei saa mitään oikeutta. TÖRKEÄÄ!!!!

• Anonyymi

Juurikin niin.

• Anonyymi

Jokaisesta lääkärin tai muun hoitohenkilökunnan tekemästä virheestä pitää tehdä kantelu Aviin / Valviraan. Potilasasiamies on ko. aiheiden hoitamiseksi nimetty henkilö 'terveyden'huollossa.

Korvauksia ei välttämättä tule, mutta jos sama lääkäri tekee paljon mokia, niiin hän joutuu niistä ennemmin tai myöhemmin kiinni, kun ne on ilmoitettu. - Nm. Asiakkaan oikeus

• Anonyymi

Moikka
      Hyvä alustus keskustelu Terveyskeskus on arvaus keskus, Nivala kritiikkiä,Nesteen ympäristön liikenteen ohjaus, liikennemerkit,ilman lisäkulpiä,
      On vain kevyenliikenteen ohjaus, esim Pihtipudas käyttää tätä IVA TV sivut,aja samasta Neste neuvonta.
      Reitti auki Tuiskulan piha ei siitä vaikka reitti oikein.
      Kuinka suuri budjetti pitää saada jotta englannin opetus- herja KORJATAAN

• Anonyymi

Yeap, siellä lähinnä hutkitaan, tutkimisesta eivät juurikaan tiedä. - Nm. Vai mikä homman nimi lienee

• Anonyymi

Sama minulla kun en saanut ylipainoisena antibioottikuuria kamalaan keuhkoputketulehdukseen johonka meinasin kuolla ja saman taudin saanut hoikka ystäväni sai. Mulla ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen ollut antibiootti kuuria ja mikään lääkkeiden suurkuluttaja en ollut ja harvoin käynyt lääkärissä. Sain jotain kortisonia josta ei ollut mitään apua muuta kuin haittoja vain. Se lääkärin lanttu sanoi vain että kaikki johtuu ylipainosta vaikka olen ollut koko ikäni ylipainoinen enkä koskaan niin sairas kun olin niin että tarvitsisin apua kamalaan yskään kun en pystynyt yhtään yötä nukkumaan sen takia kun oli keuhkoputkentulehdus kuumeeton kun minulle ei tule kuumetta. Kuume olisi jotain sitten ratkaissut että olisin lääkettä saanut. Yski vaan keuhkosi pihalle sanottiin eikä mitään lääkettä saanut. Kaikki ihmetteli kun muut saivat antibioottikuurin tuosta noin vain.

• Anonyymi

Pitäisi maksaa yli 100 euroa yksityiselle jotta saisi apua ongelmiinsa. Minä saan helpotusta pimeiltä markkinoilta kun ne jotka saavat lääkkeitä tuosta noin vain hoikkana niin myyvät sitten minulle niitä edullisesti. En tarvitse lääkärin lanttua dignoosiin vaan netistä etsin sen vaivan ja hankin lääkkeet muualta.

• Anonyymi

Minulla on onnistuneesti terveyden hoitaja putsannut korvistani vaikut 2021. Ensin kotona laitoin kolme vuorokautta korviin: Remo-Wax. Vaikea arvostella terveyskeskus lääkäreitä kun sinne ei noin vaan edes aikoia saa. Eikä pääse jatkotutkimukseet. Labrat ymm.Tarjoavat kyllä röngeniä joskus. Mutta sitä ei näy kuin luut,ei muuta.Yksityiselle ei varaa mennä.

• Anonyymi

Mä oon käyny arvauskeskuksissa ja työarvauksessa ja ihan hyviä arvauksia mulle tullu. mutta mun pomo on ainakin työarvauksesta saanu huonoja arvauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe