Kannattaako viedä autoa sinne??
Mites muut paltamon korjaamopalvelut?
Auto ja konehuolto keränen
16
2197
Vastaukset
- Tulpat
Kokemusta on ja Korhosen Jarin korjaamo korpimäellä hyvä.
- Juueisattana
No saaa olla aika tumpelo josn ei ossoo tuluppia vaihtaa ite. Myy se ropöonen poes.
- Jere_korjaa
Asennus- ja korjauspalvelu Kyllönen tmi, onko kokemusta?
- Hommapelaa
Tuo on jo vittuilua. Mies kuitenki saa jotain aikaan ja intoa löytyy pelastaa hienoja autoja ladonperältä takaisin tielle. Hatunnosto että löytyy intohimoa autolegendojen elvytykseen.
- Ishkson
Se jotain ei riitä kun pittäis laatua tehdä ja hommia kuntoon. Minä tulen korjauttamaan ruohonleikkurin sunnuntaina.
- Tyytyväinenasiakas
Käytin kyseisellä kaverilla autoni öljynvaihdon teetättämässä ja kynnyskotelon hitsauttamassa. Homma sujui todella nopeasti ja jälki oli upeaa. Kotelosta ei edes huomaa että olisi hitsattu. Olisin halunnut hyvästä työstä maksaa, mutta hän ei maksuksi ottanut mitään, koska harrastuksenaan autoja korjaa. Jos ei edellistä kirjoittajaa miellytä se, että tämä kylän nuorimies saa aikaan hyvää jälkeä ja onnistuneita korjauksia niin mene ja opettele tekemään samanlaista siistiä jälkeä. Antakaa ihmisen harrastaa rauhassa ja olla avulias muille ihmisille, kun ette siihen itse pysty.
- Ohhoho
Olikos joku vanha auto kun hitsata piti? Öljyt oikein vaihdettiin, ettei pelkistään lisätty?
- Tyytyväinenasiakas
2000 luvun saksalaisesta autosta oli kyse. Kyllä vaihtoi öljyt moottoriin kun oli kilometrit täynnä. Itse odottelin paikan päällä ja katsoin kuinka remontti onnistui.
- Raodusaodus
Niin se Jere-poika siellä itse kirjoittelee... Jeren tuntien se ei tee mitään ilmaiseksi.
- Rahattiskiin
Ishkson kirjoitti:
Se jotain ei riitä kun pittäis laatua tehdä ja hommia kuntoon. Minä tulen korjauttamaan ruohonleikkurin sunnuntaina.
Ei se rahattomille ja ulosotto kelposille korjaa mitään.
- Kookossa
No ei ei ku ei se osaa korjata
- Miesitse
Ohan se mukava lukea täällä että meikäläesen touhut nuin paljon kiinnostaa mitä pihallani touhuan. Saa tulla ihan naamatusten tänne pihalle sanomaan jos joku tekemisissäni ahdistaa ja häirihtee. Nyt kun on minunkin tietooni tullut että täällä minusta keskustellaan ja luullaan että tänne keskusteluun olisin osaa ottanut niin en ole ottanut. Hienoa nähdä parista aiemmista viesteistä että muutamia ei auttamiseni häiritse vaan päinvastoin. Hommat jatkuu ja elämä menee eteenpäin. Teretulemas vaan naamatusten pihalleni kertomaan mikä ahdistaa ja häiritsee siinä mitä omalla pihallani touhuilen.
- Luulisiainahi
Jokkaineha saa touhuta mitä lystää. Mitä se kellekkää kuuluu. Va kateellisia ja paskanpuhujia riittää joka lähtöön.
- Rereä
:Dddd mitenhän tuo on... Muodollisesti pätevä Rere. :D
- Kunnonpaja
Mieti nyt vielä kannattaako. Iso korjaamo hoitaa takuilla ja laadukkssaasti kaiken kuntoon. Varaosiakin saa hyllystä kun noutaa vannii.
- volggari
elä vie keräselle. ei sulla rahat riitä... on meinaan rahan perään. vittu kun ei osata vastata kysymmykseen: paljpnko maksaa? saattaa maksaa mitävain. nosturikin oli mukamas tukevasti kiinni lattiassa, mutta kaatuihan sekin. hah haa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696