Auto ja konehuolto keränen

Uusipaltamolainen

Kannattaako viedä autoa sinne??
Mites muut paltamon korjaamopalvelut?

16

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulpat

      Kokemusta on ja Korhosen Jarin korjaamo korpimäellä hyvä.

      • Juueisattana

        No saaa olla aika tumpelo josn ei ossoo tuluppia vaihtaa ite. Myy se ropöonen poes.


    • Jere_korjaa

      Asennus- ja korjauspalvelu Kyllönen tmi, onko kokemusta?

      • Hommapelaa

        Tuo on jo vittuilua. Mies kuitenki saa jotain aikaan ja intoa löytyy pelastaa hienoja autoja ladonperältä takaisin tielle. Hatunnosto että löytyy intohimoa autolegendojen elvytykseen.


      • Ishkson

        Se jotain ei riitä kun pittäis laatua tehdä ja hommia kuntoon. Minä tulen korjauttamaan ruohonleikkurin sunnuntaina.


      • Tyytyväinenasiakas

        Käytin kyseisellä kaverilla autoni öljynvaihdon teetättämässä ja kynnyskotelon hitsauttamassa. Homma sujui todella nopeasti ja jälki oli upeaa. Kotelosta ei edes huomaa että olisi hitsattu. Olisin halunnut hyvästä työstä maksaa, mutta hän ei maksuksi ottanut mitään, koska harrastuksenaan autoja korjaa. Jos ei edellistä kirjoittajaa miellytä se, että tämä kylän nuorimies saa aikaan hyvää jälkeä ja onnistuneita korjauksia niin mene ja opettele tekemään samanlaista siistiä jälkeä. Antakaa ihmisen harrastaa rauhassa ja olla avulias muille ihmisille, kun ette siihen itse pysty.


      • Ohhoho

        Olikos joku vanha auto kun hitsata piti? Öljyt oikein vaihdettiin, ettei pelkistään lisätty?


      • Tyytyväinenasiakas

        2000 luvun saksalaisesta autosta oli kyse. Kyllä vaihtoi öljyt moottoriin kun oli kilometrit täynnä. Itse odottelin paikan päällä ja katsoin kuinka remontti onnistui.


      • Raodusaodus

        Niin se Jere-poika siellä itse kirjoittelee... Jeren tuntien se ei tee mitään ilmaiseksi.


      • Rahattiskiin
        Ishkson kirjoitti:

        Se jotain ei riitä kun pittäis laatua tehdä ja hommia kuntoon. Minä tulen korjauttamaan ruohonleikkurin sunnuntaina.

        Ei se rahattomille ja ulosotto kelposille korjaa mitään.


      • Kookossa

        No ei ei ku ei se osaa korjata


      • Miesitse

        Ohan se mukava lukea täällä että meikäläesen touhut nuin paljon kiinnostaa mitä pihallani touhuan. Saa tulla ihan naamatusten tänne pihalle sanomaan jos joku tekemisissäni ahdistaa ja häirihtee. Nyt kun on minunkin tietooni tullut että täällä minusta keskustellaan ja luullaan että tänne keskusteluun olisin osaa ottanut niin en ole ottanut. Hienoa nähdä parista aiemmista viesteistä että muutamia ei auttamiseni häiritse vaan päinvastoin. Hommat jatkuu ja elämä menee eteenpäin. Teretulemas vaan naamatusten pihalleni kertomaan mikä ahdistaa ja häiritsee siinä mitä omalla pihallani touhuilen.


      • Luulisiainahi

        Jokkaineha saa touhuta mitä lystää. Mitä se kellekkää kuuluu. Va kateellisia ja paskanpuhujia riittää joka lähtöön.


    • Rereä

      :Dddd mitenhän tuo on... Muodollisesti pätevä Rere. :D

    • Kunnonpaja

      Mieti nyt vielä kannattaako. Iso korjaamo hoitaa takuilla ja laadukkssaasti kaiken kuntoon. Varaosiakin saa hyllystä kun noutaa vannii.

    • volggari

      elä vie keräselle. ei sulla rahat riitä... on meinaan rahan perään. vittu kun ei osata vastata kysymmykseen: paljpnko maksaa? saattaa maksaa mitävain. nosturikin oli mukamas tukevasti kiinni lattiassa, mutta kaatuihan sekin. hah haa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe