Oonko teidän mielestä lihava? Oon siis 14v tyttö ja 160cm/50kg
Oonko lihava?
8
249
Vastaukset
- 747427
Et ole lihava. Aivan normaalipainon alarajoilla. Painoa mieluummin lisää kuin vähemmäksi.
- Jokuvaaaaq
Niin juuri, olet täysin normaalipainoinen, hoikka itseasiassa! Painoa saisi pikemminkin olla lisää. Oot varmasti todella kaunis ja ihana juuri tuollaisena kuin olet. Harmittaa, kun niin monilla tuntuu olevan tässä nyky yhteiskunnassa ulkonäköpaineita. Ja se, että hoikat nuoret tytöt ja pojat kyselevät ovatko lihavia. Sä oot kyllä varmasti huippu tyyppi! :)
Minä olen lääkärin mukaan alipainon rajalla, mutta koetan saada lisää painoa. Olenko huippu tyyppi?
- 6672727277
No mikset olisi?
- minähänseolen
Minä olen 12.v ja kysyisin samaa kysymystä. Olen 150cm ja 37kg
- Harmistunutt
No et todellakaan ole lihava!!! Tulee paha mieli, kun nuoret kyselevät ovatko lihavia. Olet ihan normaalipainoinen hoikka tyttöhän sinä olet. sama sinullekkin painoa sais olla enemmänkin! Älä kuule tuhlaa ajatuksias tälläsiin asioihin, säkin olet juuri hyvä tuollaisena kuin olet, muista se! Kaunis nuori tyttö. Ole kavereiden kanssa ja kirmaa ulkona ja leiki. :)
- 14v_
Olet täysin normaalipainoinen. Tässä linkki lapsille suunnattuun painoindeksilaskuriin joka kertoo normaalipainon iän ja pituuden perusteella:
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html - Epävarma_
Samaa mäkin mietin... oon 12v, 170cm ja 60kg..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310063T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332481Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291918- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951224Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast111194- 711137
- 92972
- 49920
- 82914