Kuinka pitkään toipuminen kestää ja minkäköhän verran maksaa kunnallisen kautta?
Yksityinen lääkärikeskus meillä työpaikalla mutta leikkauksen joudun varmastikin itse maksamaan kokonaan ja varmasti puolet kalliimpi kun kunnallinen. Vaikka tosin mietin muutenkin että mistä rahat revin :/.
Itse sain tänään työpaikan fyssarilta tuomion että hänen mielestään pitäisi leikata koska epäili kun jalat niin pahassa virheasennossa niiden takia (ja lähti jalan takia). Ja alkanut nyt vaikuttamaan selkään myös. Huomenna lääkäriin, katsotaan mikä hänen tuomionsa on mutta fyssari kirjoitti lausuntoon että ortopedille aika olisi hyvä ketä katsoisi nuo.
Vaivasen luun leikkauksesta
2
134
Vastaukset
- Helpottunut
Hei vaan !
Kaksi vuotta sitten minulta leikattiin vaivasenluu kunnan päiväkirurgiassa ja kustannukset kaikkiaan oli PLK-käyntien kanssa n. 250 € josta itse toimenpide maksoi 100 €:n paikkeilla eli ei kallista. Sairaslomaa oli n. 2,5 kk. Leikkauksista toipumiset ovat yksilöllisiä riippuen toimenpiteestä. Minulla oli kipsi 10 viikkoa koska minulta jouduttiin lyhentämään isovarpaan luuta jalkapöydän päältä ja kiinnitykseen käytettiin ruuveja. Eli luutumisen takia kipsi oli 10 viikkoa. Olen silti tyytyväinen ja nyt on helpompi liikkua kun vaiva on poissa. - Kati_59
Minulla sama juttu edessä että raudat/ruuvit tulevat kun itsellä nuo todella pahat. Mutta vaikka tiedän että leikkaukseen aikaa varmasti niin kaiken maailman skenaariot päässä. Kuinka pitkään jouduin kunnallisen kautta odottelemaan leikkaukseen pääsyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686777
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes522101- 562078
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200- 541192
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571184Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927