Vaivasen luun leikkauksesta

Kati_59

Kuinka pitkään toipuminen kestää ja minkäköhän verran maksaa kunnallisen kautta?
Yksityinen lääkärikeskus meillä työpaikalla mutta leikkauksen joudun varmastikin itse maksamaan kokonaan ja varmasti puolet kalliimpi kun kunnallinen. Vaikka tosin mietin muutenkin että mistä rahat revin :/.

Itse sain tänään työpaikan fyssarilta tuomion että hänen mielestään pitäisi leikata koska epäili kun jalat niin pahassa virheasennossa niiden takia (ja lähti jalan takia). Ja alkanut nyt vaikuttamaan selkään myös. Huomenna lääkäriin, katsotaan mikä hänen tuomionsa on mutta fyssari kirjoitti lausuntoon että ortopedille aika olisi hyvä ketä katsoisi nuo.

2

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpottunut

      Hei vaan !
      Kaksi vuotta sitten minulta leikattiin vaivasenluu kunnan päiväkirurgiassa ja kustannukset kaikkiaan oli PLK-käyntien kanssa n. 250 € josta itse toimenpide maksoi 100 €:n paikkeilla eli ei kallista. Sairaslomaa oli n. 2,5 kk. Leikkauksista toipumiset ovat yksilöllisiä riippuen toimenpiteestä. Minulla oli kipsi 10 viikkoa koska minulta jouduttiin lyhentämään isovarpaan luuta jalkapöydän päältä ja kiinnitykseen käytettiin ruuveja. Eli luutumisen takia kipsi oli 10 viikkoa. Olen silti tyytyväinen ja nyt on helpompi liikkua kun vaiva on poissa.

    • Kati_59

      Minulla sama juttu edessä että raudat/ruuvit tulevat kun itsellä nuo todella pahat. Mutta vaikka tiedän että leikkaukseen aikaa varmasti niin kaiken maailman skenaariot päässä. Kuinka pitkään jouduin kunnallisen kautta odottelemaan leikkaukseen pääsyä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe