Mistä löytyy 99 vuoden g astrassa ohjaustehostin nesteen säiliö?
Ohjaustehostin
18
212
Vastaukset
- Opelisti
Moottorin ja tulipellin välistä (hammastangon päällä apukuskin puolella).
- gfarkku
Jos on farkku niin tavaratilan oikealla sivuseinällä olevan luukun takaa
- etsivä.löytää
Yleensä ovat pudonneet tien varteen jo hyvän aikaa sitten. Minkä vaan maantien laitaa kun kävelet muutaman kilometrin niin löydät pari kolme ooppelista peräisin olevaa ja kottikärryllisen muuta ooppel sälää pakoputkista kampiakseleihin ja karvanopista taustapeileihin.
- repsreps
Repesin
- luisunut
Elektronises ohjaus vääntimessä ei ole säiliöitä?
- Opelisti
Ei varmaankaan. Mutta Astra G:ssä on, on nääs sähköhydraulinen tehostin.
- opcline
Siis 99 vuoden g astra 1.6, miten tohon lisätään nestettä tarvittaessa edelisessä oli akun vieressä, esillä, eikä, missään piilossa.
- Opelisti
Ostaa vaikka apteekista jonkun ruutan millä laittaa. Itse ostin Biltemasta semmoisen öljynvaihtopumpun. Toimii hienosti tuohon hommaan. Tuskailin itse tehostimen öljynvaihdon kanssa kun ei meinannut onnistua millään. Tuolla alle 15 euron härvelillä ei mennyt koko öljynvaihtoon 10 minuuttia kauempaa...
- Kaksgeeopeliapihas
Ja sitten tarkkana mitä (väristä)tehostin nestettä lisäät.Ei helpoin paikka lisäillä,iso injektioruisku tyyppinen jostain bilitema / motonet.
- opcline
Joo liaan uusi auto, kun kaikki pitää tunkee tommoseen persepaikkaan
- AjetaanOoppelilla
Opelisti tietää oikean paikan. Tarkistin juuri öljymäärän. Täällä kysytään usein faktaa, eikä vitsejä.
- skodalla
Aika rimpula kulkineeksi, kolho koppero!
- tyhmyystiivistyy
Kysyttiin tehostimen säiliötä, sinun mielipiteesi ei ketään kiinnosta, noita G-malli Astroja on edelleenkin pilvinpimein tuolla liikenteessä, lienee aikoinaan ostetu malli, jonka poistuma on ollut vähäistä. Kysymykseen tuli harvinaisen vähän asiallisia vastauksia. Jos se on rimpula, miksi sitten noilla ajellaan vielä rippikouluikäisinä, taitavat olla merkin parhaimpia ja kestävimpiä malleja, omat kokemukset kertovat samaa.
- kunsaisostaauudengeen
Meillä ajossa vm 98 ja 02 .Kasi venttiilisiä 1.6 nuha pumppuja molemmat .Olleet talossa jo 7 vuotta ,ja matka jatkuu.Asiallisia kysymyksiä näiden mallien korjaamiseen saa esittää.
- MitenkäSeOn
kunsaisostaauudengeen kirjoitti:
Meillä ajossa vm 98 ja 02 .Kasi venttiilisiä 1.6 nuha pumppuja molemmat .Olleet talossa jo 7 vuotta ,ja matka jatkuu.Asiallisia kysymyksiä näiden mallien korjaamiseen saa esittää.
Onko ollut paljon hitsaamista?
- Kunsaisostaauudengeen
Menee ot mutta,joo kynnyksiä on tinailtu riittävästi .Kun olis aikoinaan tyhjätty säännöllisesti märät hiekat muovien ja pellin välistä.Kummi lista yläpuolelta pois ja paineella vettä niin ei keräänny kakkaa sinne.
- EppeZ
Mulla ei ole tollasta.
- opel-tulee-perseestä
Älä vaan koskaan hankikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818