Hotelli Cactus (merinäköalalla) vai Athena ( deluxe huone) Rodoksen kaupungissa? Kiitos asiallisista vastauksista!
Kumpaa suosittelette?
8
436
Vastaukset
- tito_
Suosittelen että pysyt kotona, ja otat kiltisti lääkkeesi.
- syksyllätaas
En ole itse kummassakaan ollut, ohi kävellyt lukuisia kertoja. Valitsisin Caktuksen
- Toukokuussataas
Kerran molemmissa käynyt, viime syksynä Cactuksessa. Athenan parvekkeelta katunäkymät ja allas kahden hotellin välissä, sinne paistaa aurinko vain osan päivää. Cactuksen allasalue on väljempi, tosin siellä käy myös naapurihotellin väkeä. Cactuksen merinäköala on joko tuuliselle rannalle ja ilta-aurinkoon tai saaren kärkeen päin jolloin parveke varjossa. Meillä oli parveke sadan palmun aukiolle.
Aamiainen molemmissa hyvä. Sijainnin puolesta ottaisin noista Cactuksen.
Riviera on oma suosikkini, sieltä saa merinäköalan ilman lisämaksua, tosin se on aika kapea mikäli huoneen parveke on viereisen hotellin seinään päin.- Nklm
Kiitos asiallisesta vastauksesta! :) Millainen mielestäsi cactuksen huone, onko kylppäri ihan onnettoman ankea ja pieni, niin kuin monissa arvosteluissa lukee?
- Toukokuussataas
Huone oli esitteen kuvien mukainen, kylppäri ei nyt tule mieleen eli varmaankin on normaalitasoa. Olin joulukuussa pari viikkoa Kanarialla joten viimeiset kylppärikokemukset sieltä ;)
Esperian kylppärin kyllä muistan, se oli kyllä tosi pieni, oven kun aukaisi niin WC-pytty ja lavuaari heti edessä, hyvä kun mahtui siellä kääntymään. Samoin uima-allas Esperiassa pieni.
- Athena-fun
Athenassa olen ollut ja se oli kaikinpuolin hyvä. Minulla oli merinäköala tuuliselle puolelle. Parasta oli kuitenkin WiFi, joka toimi moitteettomasti huoneessani (siellä ovat panostaneet asiaan todella paljon), vaikka huoneeni oli ylimmäss kerroksessa.
- Luostari
Olen ollut vain Athenassa, joten sitä voin suositella. Ei ollenkaan huonossa paikassa sijaintinsa puolesta, lyhyt matka vähän joka puolelle. Ja aamiainen tosi hyvä.
- 334EWS
"Ja aamiainen tosi hyvä."
Aamiainen on ihan kelvollinen hintaansa nähden. Selvää on, että et ole koskaan asunut hotellissa, jossa on "tosi hyvä" aamiainen, jos Athenan aamiaista sellaisena pidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486851Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142518Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471740Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141411Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 63976