Mulla ei oo muutakaan tekemistä tällä hetkellä.
Vastaukset 7
- Kuutamoon
Kikkis?
- poju-98
kun alotat seurustelun kävisitkö testauttamassa onko tauteja jo ennen suukkottelua?
- Akalevi
Neljä vastausta olet saanut,Kaikki
ala-arvoisia noin 15 vuoden vanhoja lapsia kaikki. Heitä kiinnostaa alapään jutut, koska kokemus puuttuu.
Jos rakas tuntematon ystävä haluat jotain keskustelua, olet väärällä karsinalla.
Ehdotukseni on,ja täysin vilpitön,
Hakeudu jonkun seurakunnan
Piiriin,olet varmasti oikea kenkilö
rakentamaan pelastusta ihmisille
Uskon että olet karismaattinen neitonen Armolahjainen. - tyran.banksit
Kummalla on sietämättömämpi ääni, lehmällä vai koiralla? Oletko tavannut koiraa joka osaa haukkua kauniisti? Oisko hauska jos hevoisen ja hiiren äänet vaihtuisivat keskenään, tai sian ja lampaan, sammakon ja hirven, kanan ja sääsken, lehmän ja jäniksen, koiran ja kyyn, kärpäsen ja ketun äänet, kissan ja harakan
- sfwert
Joko olet keksinyt itsellesi tekemistä? Jos et vastaa niin oletan, että olet.
- iouyopy
Näytä tissit
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 103500
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397